Kwaliteit van onze producten

R.M.B

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

Snelle levering goede kwaliteit betrouwbaar

Nee

Rick Palmen

Na 7 dagen nog geen pakket ontvangen

?

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Nieuwe pakketdienst zoeken die wel pakketten levert

Geachte heer
Geachte heer
Het spijt ons dat uw pakket dat wij op 4 februari hebben verzonden nog steeds niet is geleverd door Post.nl. Al de pakketten die wij die dag hebben verzonden zijn helaas nog niet bezorgd. Wij geven onze pakketten altijd zelf af bij Post.nl. Wij hebben hierover meerdere malen contact gehad met Post.nl maar het bericht is dat wij alleen maar kunnen afwachten. Overige pakketbezorgers hebben dezelfde problemen.
U heeft ervoor gekozen om op 8 februari alsnog keuringsstickers bij ons af te halen zodat u voort kon. Het spijt ons dat dit gebeurd is maar van onze kant is dit echt overmacht.
Met vriendelijke groet
Team Keuringssticker.com
16 februari: Goed nieuws, uw pakket is gevonden door Post.nl en wordt vandaag bezorgd.

Jean paul Watering

Slecht

Zie email

Geachte
Geachte
Wij hebben u afgelopen dinsdag aangegeven dat u uw stickers opnieuw kunt bestellen. Waarna wij de eerste bestelling konden crediteren. Vanwege de weersomstandigheden zou ook dit pakket vertraging kunnen oplopen waardoor wij u de optie ook hebben aangegeven dat u zou kunnen ophalen.
Hierop hebben wij niets meer van u gehoord. Het spijt ons dat dit gebeurd is maar van onze kant is dit echt overmacht.
16 februari: uw pakket is gesorteerd door Postnl en zal vandaag bezorgd worden.

Han Blok

Zeer goed

snel

nee

Gerhard ter Voort

Helaas een gedeelte verkeerd geleverd,maar snel weer opgelost alleen niet goed bereikbaar via de mail maar wel goed telefonisch opgelost.

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

Snelle levering en behulpzaam personeel.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Bereikbaarheid via de mail kan beter.

Geachte heer,
Geachte heer,
Dank voor uw review. Ik weet niet wat er mis ging via de mail. Wij ontvangen / ontvingen gewoon mails waarop wij in de regel dezelfde (werk)dag proberen te reageren. Gelukkig is alles inderdaad opgelost.
Met vriendelijke groet Team Keuringssticker.com

Taco ter Horst

Alles ging prima

Veel keuze, snelle levering

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Artikelen ook duidelijk met btw prijs weergeven

Barbara van den Heuvel

Prima webwinkel

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

zou fijn zijn als er voor de keuringsstickers van de NEN3140 meerdere kleuren beschikbaar kwamen.

Frank Bootsman

+++++