Kwaliteit van onze producten

E Aker

Gemiddeld

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

De bestelling is vlot geleverd.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

We hebben een paar stickers besteld, die gemakkelijk in een envelop passen, brieftarief.
Tot onze verbazing wordt daar een pakketposttarief van € 5,95 voor in rekening gebracht.

Geachte mevrouw,
Wij verzenden al onze bestellingen als pakketpost omdat wij dan de zendingen goed kunnen traceren. Dit communiceren wij ook op onze website. Kleine bestellingen verpakken wij in een kartonnen envelop om de stickers goed te beschermen en te zorgen dat er geen lucht wordt vervoerd door te grote verpakkingen.
Met vriendelijke groet
Team Keuringssticker.com

Chantal Werts

Minder goed, de levering duurde erg lang.

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

Ik ben telefonisch altijd netjes te woord gestaan.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Op tijd de mail lezen. Ik heb de mail op vrijdag om 12.20 uur verzonden, waarin stond dat ik telefonisch contact had gehad en te horen kreeg dat de tangen nog steeds niet binnen waren. op dat moment... Op tijd de mail lezen. Ik heb de mail op vrijdag om 12.20 uur verzonden, waarin stond dat ik telefonisch contact had gehad en te horen kreeg dat de tangen nog steeds niet binnen waren. op dat moment heb ik de bestelling geannuleerd. Vervolgens verstuurd Lian op dinsdags 7 juni om 15.53 uur een mail dat de tangen binnen zijn en dat ze verstuurd gaan worden. nu kan ik ze weer terug sturen, wat mij extra tijd en geld kost.

Geachte mevrouw
Het spijt ons dat het leveren van de kniptangen langer heeft geduurd dan verwacht. Deze worden voor ons in opdracht gemaakt. Wij hebben ze inmiddels weer op voorraad.
Helaas...
Geachte mevrouw
Helaas hebben we uw eerste mailtje voor de annulering niet ontvangen.
Uw 2e mailtje ontvingen wij toen de tangen al waren verzonden.
team Keuringssticker.com

JW de Kort Calderys

Complete levering

neen

Jan-Roeland Willekes

Top

Snel leveren

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Ik ben zeer tevreden dus ik heb geen verbeterpunten

Rinus van Zoest

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

overzichtelijk en makkelijk te bestellen

neen

Jolanda Raajmakers

Niet goed

Snel geleverd

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Een strip plakte niet goed van de twee die we gebruikt hebben ( 5 besteld). Bleef al niet aan je vingers plakken als je deze eraf haalde. Hierover al gebeld met Keuringssticker. Advies schriftelijk... Een strip plakte niet goed van de twee die we gebruikt hebben ( 5 besteld). Bleef al niet aan je vingers plakken als je deze eraf haalde. Hierover al gebeld met Keuringssticker. Advies schriftelijk even klacht melden.

Geachte mevrouw,
Het spijt ons dat een deel van de stickers niet goed plakte. Wij kunnen u hiervoor nieuwe stickers sturen.
Wij vragen klanten vragen/ opmerkingen even op de mail te zetten...
Geachte mevrouw,
Wij vragen klanten vragen/ opmerkingen even op de mail te zetten zodat wij aan de hand van het ordernummer het snelst de stickers om te vervangen weer op kunnen sturen.
Met vriendelijke groet
Team Keuringssticker.com

Henri Boers

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

De geleverde stickers kunnen meerdere jaren gebruikt worden.

nee

Paul Bisseling