Kwaliteit van onze producten

Alice

snelle service

nvt

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

Makkelijk, online te regelen. Stickers met naam etc. prima zelf te ontwerpen

Salco Bedrijfsdeuren

Snel

S.I.T. Controls

Keuringssticker levert snel en ze zijn niet te duur.

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

Het bestellen gaat snel, op rekening bestellen voor bedrijven is mogelijk. De levering is zo binnen.

Top

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

Voordelig, snelle levering, goed aanbod

Eleanore Hecox

Goede ervaring!

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

Snel, vriendelijk personeel (reactief en behulpzaam per mail zowel als per telefoon)

Overzichtelijk

snelle levering

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

mijn bestelling was maar klein, dit had ook per post gekund. De kosten van de koeriersdienst waren nu in mijn ogen hoog en onnodig

Goed en snel geholpen

Beschrijf hier de sterke punten van Keuringssticker.com

Via de site niet geheel het product kunnen selecteren, maar na telefonisch contact zo geregeld.

ruime keuze

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

De stickers, bij kleine aantallen, niet als pakket maar per post in een enveloppe versturen.
Dit is voor de klant goedkoper en kost voor jullie minder verpakkingsmateriaal.

Reactie Keuringssticker.com:

Geachte heer,
Wij hebben goed nagedacht over het verzenden en verzenden al onze stickers/pictogrammen als pakketpost met handtekening voor ontvangst.
Wij verzenden orders van...
Geachte heer,
Wij verzenden orders van verschillende oplagen en de ene keer is de vulling van de doos meer dan anders.
Wij verzenden altijd als pakket via Post.nl, zodat er een tracktrace nummer aan de zending verbonden is. Zowel de klant als wij weten waar het pakket is en door wie het aangenomen is. Wanneer een pakket niet zou aankomen of verdwijnen in de post is de handling voor een nieuwe zending groot (opnieuw picken, voorraad bijwerken, opnieuw verpakken en handmatig verzenden). Dit weegt voor ons niet op tegen het direct verzenden als pakket met handtekening.
Daarnaast is 2x verzenden belastender voor het milieu.
Wij zijn nog aan het kijken naar ander mogelijkheden van verpakken, maar het zal altijd een pakketdoosje met handtekening voor ontvangst blijven.
Wij laten de kosten van de stickers en het verzenden duidelijk zien. Bij bestelling staat duidelijk vermeld dat de kosten voor verzending Euro 7,80 ex. btw zijn.
De stickers/pictogrammen zijn goed verpakt, er komen geen kreuken in en ze worden niet vochtig doordat er een extra verpakking in plastic zakje omheen zit. Hierdoor zal de kleeflaag van de stickers niet door vocht aangetast worden.
Het materiaal dat wij gebruiken om onze orders te verzenden is te splitsen voor recycling.
Team Keuringssticker.com