Opmaak en snelheid rapportage
Prijs

VvE Landgoed Nieuw Cruysbergen I

Snel en prettig geholpen

Prettige en deskundige begeleiding

Prima! KvW neemt de tijd om de hele woning door te lopen en vind mankementen die ik zelf niet gevonden zou hebben. Ze hebben zich ook vantevoren ingelezen op meer-minderwerk en andere documentatie.

Ik kreeg tijdens de oplevering meer uitleg hoe de technische installaties werken (CV, WTW) en hoe ik mijn huis wel/niet zou moeten afwerken.

De keuringsmeester ging mijn inziens te...

De keuringsmeester ging mijn inziens te weinig in op de technische keuring van het huis. Dat vond ik erg jammer en in mijn geval van weinig meerwaarde. Gemiddeld hadden de woningen in mijn rij meer opleverpunten, dan ik (Had er namelijk 0).

Sterke Punten

Het inplannen van een afspraak en het betalen ging makkelijk.

Reactie Keuringsdienst voor Wonen:

Allereerst vervelend dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren. Wij hebben contact met u gehad en op locatie de situatie beoordeeld. Samen zijn wij tot de conclusie gekomen dat de uitgevoerde... Allereerst vervelend dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren. Wij hebben contact met u gehad en op locatie de situatie beoordeeld. Samen zijn wij tot de conclusie gekomen dat de uitgevoerde inspectie goed is uitgevoerd en er vanuit u een andere verwachting is ontstaan. Dit hebben wij naar elkaar uitgesproken en zijn wij goed uit elkaar gegaan.
Wij wensen u veel woonplezier!
Groet,
Team Keuringsdienst voor Wonen

Hesham Ayoub

Top

Veel handige tips!
Ruim de tijd genomen!

Hierbij graag met een persoonlijk bedankje voor Dhr. Sven van der Klein.
Voor het prettig contact en deskundig onderzoek.

Leo Doves

Alexander Evers

Zeer goede ervaring. Heel goed geholpen, er is meegedacht. Het rapport is zeer snel in orde gemaakt. Ik ben zeer positief over de meneer die de keuring heeft gedaan.

Sterke Punten

Meedenken. Zaken snel in orde maken. Positieve instelling.

Aart

Prettig verrast. Aardige gozer en snelle opname. Duidelijk

Soepel, goed en snel

Opleverkeuring

Sterke Punten

Ze zijn zeer klant vriendelijk

Wij hebben vorige week door Keuringsdienst voor Wonen een gebreken onderzoek laten uitvoeren. Het onderzoek was gespitst op de uitgevoerde werkzaamheden door de aannemer die bij ons een aanbouw... Wij hebben vorige week door Keuringsdienst voor Wonen een gebreken onderzoek laten uitvoeren. Het onderzoek was gespitst op de uitgevoerde werkzaamheden door de aannemer die bij ons een aanbouw heeft geplaatst. Dit heeft de heer Jonker zeer zorgvuldig uitgevoerd.

Sterke Punten

Na het leveren van het rapport en betaling van de factuur kan je Keuringsdienst voor Wonen altijd bellen voor raad en daad!

Goed,ervaren en duidelijk personeel.

Sterke Punten

De service en het enthousiasme van Sven van der Klein was geweldig!