Opmaak en snelheid rapportage
Snelheid van de afspraak
Deskundigheid inspecteur
Prijs

Patrick Vonk

Na aanmelding via de website geen gehoor, drie werkdagen later zelf telefonisch contact opgenomen voor een afspraak, tijdens het maken van de afspraak zelf aan moeten geven of het adres van het te... Na aanmelding via de website geen gehoor, drie werkdagen later zelf telefonisch contact opgenomen voor een afspraak, tijdens het maken van de afspraak zelf aan moeten geven of het adres van het te keuren pand niet handig is om te weten en zelf aan moeten geven of het daarbij ook niet handig is de gegevens van de verkopende makelaar te vragen, tijdens (oppervlakkige) keuring de keurder zelf moeten wijzen op een aantal punten, na vervolgens weer drie werkdagen nog geen rapport, weer telefonisch contact opgenomen, vervolgens eerst de factuur ontvangen en daarna het rapport... Rapport geeft een zeer globale omschrijving en komt zelfs op een aantal punten niet overeen met waar de keurder ons tijdens de keuring op heeft gewezen. Kortom, op alle fronten niet tevreden!

Sterke Punten

Voor het geld vond ik het de inspectie niet waard. De inspecteur liep er vrij makkelijk doorheen. Tuurlijk kregen wij wel tips waar wij wat mee konden maar via de aannemer en in de gebruiks... Voor het geld vond ik het de inspectie niet waard. De inspecteur liep er vrij makkelijk doorheen. Tuurlijk kregen wij wel tips waar wij wat mee konden maar via de aannemer en in de gebruiks aanwijzingen konden wij dit ook lezen.
En het is een inspectie waar gebreken geconstateerd worden.
Uiteraard word er een rapport gemaakt wat beiden opstellen en 3 man zien meer als 1 een inspectie is wel nodig geweest. Maar vind het de 200 euro niet waard.

Rapportage met foto’s

Cor Krelekamp

Goede snelle service, kwaliteit en uitgebreid rapport

Kennis van zaken

Snelheid

Cor krekamp

Goed en professioneel

DBM Alkmaar

Snel, accuraat en betrokken. Dit alles op persoonlijk en ongedwongen manier.
Wij werken graag samen met Keuringsdienst voor Wonen en kunnen dit iedereen aanraden.

Sterke Punten

Persoonlijke contact, prijs kwaliteit verhouding, snelheid en beschikbaarheid.

Netjes en goed geholpen. Informatie vooraf duidelijk.

Inwoner Naarden

Op korte termijn kon er een goede vakkundige vloerinspectie uitgevoerd worden. Met kennis van zaken weten wij wat nu welke zwam er in de kruipruimte zit en waar. Tevens zijn de herstelkosten... Op korte termijn kon er een goede vakkundige vloerinspectie uitgevoerd worden. Met kennis van zaken weten wij wat nu welke zwam er in de kruipruimte zit en waar. Tevens zijn de herstelkosten inzichtelijk gemaakt. Wij zijn zeer tevreden.

Snelheid en deskundigheid

Mark

Keuring was vluchtig, niet grondig en eindrapport is een aanfluiting

Keuring was vluchtig, niet grondig en eindrapport is een aanfluiting

Grootste aankoop van je leven wil je grondig laten gebeuren, inschakelen van een onafhankelijke inspecteur lijkt op z’n plaats. Een meer/minderlijst en bouwtekening werd vooraf en tijdens niet om gevraagd. De nieuwbouw woning met inspecteur en aannemer doorgelopen, vluchtige inspectie op alle gronden. De inspecteur gaf weliswaar een aantal nuttige aanwijzingen waar op te letten na in gebruik name, ik had echter gehoopt dat deze suggesties en conclusies in een eindrapportage naar voren zouden komen. Deze rapportage kwam binnen een paar uur en is slechts een standaard formulier waar slechts één regeltje aan stond toegevoegd over een issue waar ik zelf nota bene mee was gekomen. Deze hele keuring komt over als veel afspraken inplannen en snel afwerken zonder enige nazorg. Na telefonische feedback heeft men aangegeven wellicht in de toekomst er iets mee te doen maar men kon voor mijn keuring niets meer betekenen, dat zijn mooie woorden maar weinig daden. De inspecteur heeft mondeling weliswaar een paar tips gegeven maar de toegevoegde waarde van deze hele inspectie vond ik matig. Al met al een ontevreden resultaat.

Sterke Punten

De factuur voor de inspectie werd snel ontvangen

Keuring was zeer snel, niet grondig en was nalatig

Sterke Punten

dat er wel werd geattendeerd dat er geen mechanische ventilatie is