Nazorg & garantie
Uitstraling showroom
Deskundigheid personeel
Montage

Wim Lohuis

Het verkooptraject bij onze keuken verliep meer dan voortreffelijk. We werden uitermate goed geadviseerd en kregen vele tips waardoor we onze keuken konden verfraaien en dat is meer dan gelukt. Het... Het verkooptraject bij onze keuken verliep meer dan voortreffelijk. We werden uitermate goed geadviseerd en kregen vele tips waardoor we onze keuken konden verfraaien en dat is meer dan gelukt. Het plaatsen was een ander verhaal. Bij de eerste oplevering waren er best veel punten waarover we niet tevreden waren. Na goed overleg met de bedrijfsleider is geïnventariseerd hoe dit op te lossen. Inmiddels is alles perfect en mooi opgeleverd. Al met al zijn we een zeer tevreden klant van Keukenstudio Regio Oost.

Verkooptraject. Communicatie. Probleem oplossend gericht!! Een keuken leveren vind ik logisch, klachten goed oplossen vind ik TOP.

klachten welke niet nodig waren voorkomen. Rommel opruimen.

Dientje Mombarg-Wechstapel

Prima mensen om mee te overleggen. Helpen je bij het maken van je keuze.

Het bedrijf houdt zich aan de afspraken!
Telefonisch makkelijk bereikbaar voor kleine vragen.

misschien iets betere uitleg van de apparatuur

Albert ter Harmsel

Veel mogelijkheden. Goed advies.

Meedenken. Kwaliteit. Nakomen afspraken. Flexibiliteit.

Geen.

Familie E.

Zeer positieve ervaring met het team van Keukenstudio Regio Oost!

- Betrokken verkoper die meedenkt in oplossingen en mogelijkheden laat zien bij het ontwerpen en samenstellen van de keuken;
- Vakkundige plaatsing van de keuken.

geen verbeterpunten!

Kolenbrander

Zeer tevreden

Vakmanschap, vriendelijke monteurs

Belangrijke mededelingen niet via mail (zoals uitlopen van levertijd) maar persoonlijk mededelen via de telefoon

Rik Roseboom

Goede ervaring

Prima communicatie, klantvriendelijk

Bericht hoelaat de monteurs aanwezig zijn

Libbers

Wij zijn uitermate tevreden over onze nieuwe keuken. Het is volgens afspraak heel netjes geplaatst

Komen afspraken na en geven goed afvies

Keukenstudio Regio oost

Prettig geholpen, goed begeleid

Persoonlijk advies

Ondanks late levering apparatuur is het goed opgelost!

Vinkers

We zijn vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van de keuken. Helaas ging het fout bij de bestelling en hebben langer dan gebruikelijk moeten wachten op onze keuken. Het uiteindelijke resultaat mag... We zijn vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van de keuken. Helaas ging het fout bij de bestelling en hebben langer dan gebruikelijk moeten wachten op onze keuken. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn.

Vriendelijk en helpen zoeken naar een oplossing

Zorgen dat alles goed is afgestemd en de klant geïnformeerd blijft. Ook wanneer iets fout loopt.

Marcel Nijveldt

Keurige communicatie, vriendelijk en komt alle afspraken na!
Alles is conform ontwerp geleverd en ook vlotjes gemonteerd. Goede en vriendelijke monteurs!

goede communicatie, ook van hun vervoerder Brinks!

zo doorgaan!