Nazorg & garantie
Uitstraling showroom
Deskundigheid personeel
Montage

hens runhaar

Vriendelijke ontvangst. Alle tijd voor het gesprek. Prachtige, creatieve oplossingen voor onze 30er-jaren woning.
Ontwerp geheel in stijl en toch modern, zeer ruimtelijke uitstraling....
Ontwerp geheel in stijl en toch modern, zeer ruimtelijke uitstraling. Vakmensen voor verbouwing en plaatsing van de keuken. Perfectionisten. Onmiddellijk reageren op kleine onvolkomenheden.

Creatieve en esthetische ideeën (Bard), samenwerken met zeer ervaren en secure vakmensen, volop tijd nemen om de wensen van de klant te vernemen. Zeer vriendelijk.

Goosen

prima af gewerkt

Akerboom

Prima geholpen bij de aanschaf van de keuken.

Goed meedenken

Alles is prima verlopen bij ons, dus geen tips

Nieuwenhuis

We zijn erg tevreden over de service van keukenstudio regio oost. Ze nemen alle tijd voor je om een goede keuze te maken en ze geven meerdere opties van opstellingen. Zo hebben wij nu iets wat wij... We zijn erg tevreden over de service van keukenstudio regio oost. Ze nemen alle tijd voor je om een goede keuze te maken en ze geven meerdere opties van opstellingen. Zo hebben wij nu iets wat wij zelf nooit bedacht zouden hebben. Heel fijn!!

Service, snel contact via telefoon of mail

Geen.

van den Berg

Hoe je als klant behandeld wilt worden.

Welkom gevoel vanaf eerste dag, wordt goed meegedacht in oplossingen. Perfect ingemeten en uitgedacht. Montage erg secuur gedaan. Zeer tevreden klant en heb ondertussen al meerdere nieuwe (tevreden)... Welkom gevoel vanaf eerste dag, wordt goed meegedacht in oplossingen. Perfect ingemeten en uitgedacht. Montage erg secuur gedaan. Zeer tevreden klant en heb ondertussen al meerdere nieuwe (tevreden) klanten aangebracht.

Geen enkele verbeterpunten.

Bus

Hele proces goede communicatie

Gb

G. Zijlstra

Uitstekend

Niet opdringerig en meedenkend

Familie van Pijkeren

Vanaf verkoop ten en met plaatsing van de keuken een goed gevoel over gehouden aan de keuze voor Keukenstudio Regio Oost

Goed luisteren naar wat de klant wil. Tijd nemen om het beste resultaat te krijgen.

Communicatie over de planning

André de Jong

Gelijk bij binnenkomst vonden wij de sfeer erg prettig. Er werd ruim de tijd voor ons genomen.

Er werd ( door Henk Jan) goed met ons meegedacht, en al onze vragen, ook later telefonich, werden vriendelijk beantwoord, ook hier werd de tijd voor genomen. Afspraken zijn goed nagekomen.

Het afval is toch wel erg veel , in tegenstelling tot wat ons werd verteld.

Tip: de stekker van de afzuigkap kan toch zonder probleem ònder het afvoerkanaal worden gemonteerd.

Van Riele

Goed geholpen door Henk Jan

Lossen eventuele problemen keurig op.