Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Nick Schellhase

Na een lange zoektocht naar onze droom keuken zijn we dan uiteindelijk geslaagd bij dombroek keukens. Herja was een verademing om mee te werken en dacht goed met ons mee. Duidelijk een vakvrouw.

Er werd goed mee gedacht en ze hadden veel geduld met ons en altijd tijd. Over de montage kan ik niks zeggen, deze hebben wij zelf gedaan.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling; daar doen we het voor.
Het filmpje was leuk om te zien en geeft een goede indruk van jullie nieuwe keuken.
Geniet er van!

Ab. Holthof

Klantvriendelijk bedrijf , wordt goed nagedacht, dus zeer tevreden

wordt goed nagedacht hoe de klant zijn of haar keuken wil hebben

geen, ga zo door

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Excuus voor de late reactie, maar hartelijk dank voor uw beoordeling. Na het lange wachten op de sleutel van uw huis, is het nu dan eindelijk toch genieten!

M. Flutsch

Heel erg meedenkend, super service

Heel erg meedenkend, super service

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw mooie review. Veel kookplezier in uw nieuwe keuken!

Mariska flutsch

Super geholpen ! Heel goed geadviseerd, en alles wordt heel netjes opgelost.

Klantvriendelijkheid. En meedenken met de klant

Familie van der Fluit

We werden goed geholpen in de showroom. Wij wilden in onze keuken een nieuwe oven en vaatwasser en een nieuw aanrechtblad. Ook wilden we wat extra kasten, maar de ruimte in onze keuken is wat... We werden goed geholpen in de showroom. Wij wilden in onze keuken een nieuwe oven en vaatwasser en een nieuw aanrechtblad. Ook wilden we wat extra kasten, maar de ruimte in onze keuken is wat beperkt. De situatie bij ons thuis is bekeken en daarop is een extra kast op maat getekend. Omdat de fronten die we hebben niet meer leverbaar zijn, hebben we kleur advies gekregen voor de nieuwe kast. We zijn heel blij met het resultaat!

In de showroom meedenken hoe onze keuken het beste aangepast kan worden, en de situatie is thuis bekeken en daarop hebben we een passend advies gehad.

nee

Prima, vriendelijk en kundig personeel

Korte lijnen
Makkelijk bereikbaar
Kleinschalig/familiebedrijf
Geen gestunt met prijzen/apparatuur

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Veel kookplezier toegewenst in uw nieuwe keuken. Mooie keuken in een mooie, bijzondere kleur! Fijn dat u ons zo goed beoordeeld, dank daarvoor. Mocht u nog eens in de gelegenheid zijn, dan zijn... Veel kookplezier toegewenst in uw nieuwe keuken. Mooie keuken in een mooie, bijzondere kleur! Fijn dat u ons zo goed beoordeeld, dank daarvoor. Mocht u nog eens in de gelegenheid zijn, dan zijn foto's zeer welkom.

Weel

Na een spontane actie om te kijken wat een keuken ongeveer zou kosten direct leuk geholpen dus toen we een nieuw huis kochten direct naar Sombroek voor een serieuze afspraak deze keer .Er was direct... Na een spontane actie om te kijken wat een keuken ongeveer zou kosten direct leuk geholpen dus toen we een nieuw huis kochten direct naar Sombroek voor een serieuze afspraak deze keer .Er was direct leuk contact met in geval Herja en was erg geduldig ook nadat ik opeens bij de gedachte van een kookeiland,die was getekend,het erg benauwd kreeg en daarna weer in alle rust een andere keuken getekend en bij oplevering toch wat kleine dingetjes maar ook dit correct behandeld

Als je per e-mail een vraag of probleem hebt wordt er binnen een dag,wat zeg ik,binnen een uur gereageerd

Niet,blijf lekker jullie zelf

Ik kan niet anders zeggen dan zeer goed, in alle opzichten

zie boven

Ik heb ze niet, omdat ik een tevreden klant ben.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw mooie review en heel veel plezier met uw nieuwe keuken.

de Vries

Wij werden vriendelijk en niet opdringerig geholpen tijdens het bekijken van verschillende keukens . Ook toen wij een afspraak hadden gemaakt werden wij netjes en duidelijk geholpen. Geen extra... Wij werden vriendelijk en niet opdringerig geholpen tijdens het bekijken van verschillende keukens . Ook toen wij een afspraak hadden gemaakt werden wij netjes en duidelijk geholpen. Geen extra prijzen achteraf , en een goede service bij het plaatsen van de keuken.

Wij vonden de showroom erg prettig kijken omdat er genoeg voorbeelden stonden . Ook de communicatie en afspraken waren helder zonder verassingen achteraf.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Natuurlijk zijn we blij met weer zo'n mooie review. Ook bedankt voor de foto van uw keuken. Hij is inderdaad mooi geworden. Veel plezier er van!

Prima ervaring bij het kopen van de keuken, overal goede uitleg en advies erbij!

De vriendelijkheid en rust die er heerst in de zaak!

Zeker niet!

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Vriendelijk dank voor uw review!