Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Wicher en Muriel

Fantastisch! Professioneel en vriendelijk!

Het advies wat we kregen van Herja en de tijd die ze voor ons nam. Ook toen we ons weer bedacht hadden werd er meegedacht en aangepast.

Misschien de apparatuur testen na plaatsing? Ik weet niet of dat haalbaar is, helaas hadden we nu een oven die het bij het eerste gebruik niet deed.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Dankuwel voor de mooie woorden.
Dankuwel voor de mooie woorden.
In principe worden apparaten wel getest of ze 'het doen', maar alle functies echt testen is helaas niet mogelijk. Het komt gelukkig ook zelden voor dat een apparaat af fabriek al een mankement vertoond. Desalniettemin natuurlijk wel vervelend dat dit bij u wel het geval is geweest. Hopelijk heeft u het gerecht in uw combi-stoomoven kunnen afmaken!?
We hebben uw melding inmiddels opgepakt en dit wordt uiteraard netjes opgelost. Excuus voor het ongemak.
Nogmaals dank voor de goede beoordeling en héél véél plezier van de nieuwe keuken in jullie prachtige woning!
Team Keukenspeciaalzaak Sombroek

Ben Kaaij

Alles keurig geregeld

Goed advies vooraf

Duidelijkheid over de SAFE betaling

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat we bij u het leidingwerk en montage in zijn geheel mochten uitvoeren. Wij zullen het verbeterpunt ter harte nemen en zullen in samenspraak met SAFE... Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat we bij u het leidingwerk en montage in zijn geheel mochten uitvoeren. Wij zullen het verbeterpunt ter harte nemen en zullen in samenspraak met SAFE kijken waar wij de informatie over de SAFE betaling kunnen verduidelijken. Veel plezier van uw nieuwe keuken!

m. Jansen

Ben heel blij met mijn nieuwe keuken van Sombroek, zó mooi.
Van de advisering in de winkel van Jolanda het opmeten vooraf door Patrick en de installatie door Nico, een dikke prima. Ben heel blij met mijn nieuwe keuken van Sombroek, zó mooi.
Sombroek denkt mee en dat heeft tot resultaat dat ik nu kan genieten van een mooie, praktische keuken.
Hartelijk dank!

Sombroek neemt alle tijd om samen tot een goed resultaat te komen.

nee

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Geniet van uw compacte, maar ruime keuken!

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe keuken van Sombroek. De gesprekken in de winkel heb ik als zeer prettig ervaren. Er werd mee gedacht en met alle geduld geluisterd naar mijn wensen. Van het... Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe keuken van Sombroek. De gesprekken in de winkel heb ik als zeer prettig ervaren. Er werd mee gedacht en met alle geduld geluisterd naar mijn wensen. Van het opmeten tot aan het plaatsen van de plinten, alles prima verlopen.

Alles ging prima. Monteur alle dagen op tijd en hard gewerkt. Keuken werd 1 dag vooraf geleverd, ook erg fijn dat dat kort van te voren is.

Geen verbeterpunten. Alleen jammer dat de uitgekozen kookplaat er nog niet is maar daar kan Sombroek waarschijnlijk niets aan doen. De kookplaat die ik in de 1e instantie had gekozen bleek uit het... Geen verbeterpunten. Alleen jammer dat de uitgekozen kookplaat er nog niet is maar daar kan Sombroek waarschijnlijk niets aan doen. De kookplaat die ik in de 1e instantie had gekozen bleek uit het AEG boek van 2018 te komen en was er niet meer.

Vera Ruiter

We hadden een wensenlijst en een budget, beiden zijn goed opgepakt

prima meedenken van Patrick, ook bij het thuisbezoek.
Montage is goed gegaan, alles past.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw review. Om eerlijk te zijn, schrokken we er een beetje van. Voor ons is een 7 niet voldoende... :'(
Graag zouden we nog van u vernemen wat wij beter hadden kunnen doen.

Fan. Rietveld

Prima. Heel netjes en vakkundig geholpen.

Mee denken met de apparatuur , gemakkelijk te bedienen, hoogte van de keuken en of je zonder trapje achter in de kastjes kunt komen.

Nee, eigenlijk niet. Alles was op en top voor elkaar

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling. Geniet van uw compacte, maar toch ruime keuken.

Fam. Wullings, Beverwijk

Na een lang zoeken bij alle “keukenspecialisten” tot in Duitsland aan toe, bij Sombroek keukens geslaagd. Bij het eerste bezoek aan de showroom meteen het juiste gevoel en de klik die we zochten.... Na een lang zoeken bij alle “keukenspecialisten” tot in Duitsland aan toe, bij Sombroek keukens geslaagd. Bij het eerste bezoek aan de showroom meteen het juiste gevoel en de klik die we zochten. Super geholpen.
Vakkundige advisering. Klantvriendelijk. Meedenkend. Probleemoplossend.
We hebben een prachtige, doelmatige keuken, helemaal op onze wensen afgestemd en die ook nog eens door een vakman is gemonteerd. Dit dankzij Sombroek.
Kortom Sombroek is een aanrader.

Deskundig. Meedenkend. Probleemoplossend. Klantgericht.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw lieve woorden. Heel veel geluk en plezier van uw nieuwe keuken!

Mooie zaak, met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Was ook mogelijk om de frontjes van de keuken en het werkblad mee te nemen, als je
met vragen zat komt er snel duidelijkheid

nee.

Heel fijn familiebedrijf, waar de klant voorop staat.

Héél klantvriendelijk. Persoonlijke aandacht voor onze wensen.

Daan Baljé

Prettige omgang en het juiste advies met voor- en eventuele nadelen aan de hand van onze wensen. Adequate informatie betreffende voortgang richting plaatsing. Na aflevering zorgvuldig en correcte... Prettige omgang en het juiste advies met voor- en eventuele nadelen aan de hand van onze wensen. Adequate informatie betreffende voortgang richting plaatsing. Na aflevering zorgvuldig en correcte afhandeling van de weinige restpuntjes.
Niet voor niet onze 2e keuken ook bij Sombroek besteld na ervaring van 1e aankoop keuken 21 jaar terug.

Juiste advies en uitleg betreffende materiaal en apparatuur

Niet te benoemen gezien alles al op voorhand werd opgelost .Misschien nog te samen met de verkoopadviseur of verkoopadviseuse bij totale oplevering gezamenlijk het eindresultaat bekijken.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Dank voor deze fijne beoordeling.
Geniet van de nieuwe keuken en mocht er onverhoopt ooit eens wat zijn, dan weet u ons te vinden.