Assortiment
Winkel-uitstraling
Website
Prijs / kwaliteit verhouding

Koeman

Toen wij voor het eerst binnen liepen bij Sombroek, werden we vriendelijk begroet door Sharon. We hebben rustig de winkel kunnen bekijken. Hierna stond Sharon open voor vragen en hebben we een... Toen wij voor het eerst binnen liepen bij Sombroek, werden we vriendelijk begroet door Sharon. We hebben rustig de winkel kunnen bekijken. Hierna stond Sharon open voor vragen en hebben we een afspraak gemaakt. Na een aantal keer samen met Sharon te hebben gezeten werd het plan voor de keuken telkens meer definitief. Het contact met Sharon hebben wij als prettige ervaren, toegankelijk, meedenkend en open.

Veel informatie geven, goeie service, duidelijkheid.

Wij hebben tussendoor en aan het eind gesprekken gehad voor de technische kant. Deze gesprekken werden voor ons gevoel erg zakelijk en kortaf afgehandeld. Leek wel of de buit binnen was en er vanuit... Wij hebben tussendoor en aan het eind gesprekken gehad voor de technische kant. Deze gesprekken werden voor ons gevoel erg zakelijk en kortaf afgehandeld. Leek wel of de buit binnen was en er vanuit de klant geen vragen meer gesteld mochten worden. Dit vonden wij een groot minpunt.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Dank voor uw beoordeling en feedback.
Dank voor uw beoordeling en feedback.
Vervelend dat u het latere contact zo ervaren heeft. Dat is zeker niet hoe wij er in staan; vragen mogen altijd gesteld worden! Vragen en verzoeken tot wijzigingen worden ook altijd serieus in behandeling genomen. Helaas kunnen we niet altijd voldoen aan de wens van de klant. Dat heeft niet met onwil te maken, maar (productie)technische en/of logistieke beperkingen.
Uw ervaring geeft aan dat wij hierin duidelijker en meer onderbouwd moeten communiceren. Daar gaan we wat mee doen.
Nogmaals dank voor de feedback en heel veel plezier van uw strakke, zwarte U-keuken!

Goeie service en goeie montage

Goeie hulp bij problemen.

Geen idee

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn alleen niet tevreden met een 7. Graag horen we wat we beter hadden kunnen doen om een hogere beoordeling te krijgen. U kunt hiervoor contact opnemen met John... Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn alleen niet tevreden met een 7. Graag horen we wat we beter hadden kunnen doen om een hogere beoordeling te krijgen. U kunt hiervoor contact opnemen met John Sombroek. Bedankt!

Onlangs een keuken gekocht via Sombroek. Ons eerste gesprek was erg fijn. Er was ruim voldoende tijd. Naar onze ideeën werd goed geluisterd en de adviseur zelf kwam ook met goede suggesties. Gaf aan... Onlangs een keuken gekocht via Sombroek. Ons eerste gesprek was erg fijn. Er was ruim voldoende tijd. Naar onze ideeën werd goed geluisterd en de adviseur zelf kwam ook met goede suggesties. Gaf aan wat een goed idee was en dacht goed mee. Erg fijn. De keuken is naar volle tevredenheid geleverd en gemonteerd. Een onderdeel van de keuken was beschadigd (deurtje). Vermoedelijk al in de fabriek. Dit deurtje is vervolgens opnieuw geleverd en netjes gemonteerd. Erg fijn geregeld en helemaal goed!

Vriendelijk, eerlijk, meewerkend, meedenkend.

Via email enkele vragen gesteld en dat verliep niet altijd soepel. Daar moest ik wel even achter aan bellen of nogmaals een email sturen. Wij hadden ruimschoots de tijd dus in die zin niet vervelend... Via email enkele vragen gesteld en dat verliep niet altijd soepel. Daar moest ik wel even achter aan bellen of nogmaals een email sturen. Wij hadden ruimschoots de tijd dus in die zin niet vervelend of zo. Maar dat zou wellicht wat netter kunnen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw beoordeling. We zijn erg blij met beoordelingen, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Uw verbeterpunt m.b.t. de communicatie per email nemen we ter harte.
Veel...
Veel plezier van uw nieuwe keuken!

Kneppers

Fijne gesprekken bij sombroek en wordt ook nietjes in 3d tekening laten zien hoe het wordt.

De keuken wordt netjes geleverd en nagekeken of alle spullen er zijn. Verder wordt de keuken ook goed geplaatst en als er wat verschoven wordt dan wordt dat gedaan op karton zodat de vloer niet beschadigd. Alle apparaten worden nog globaal uitgelegd als het geïnstalleerd word. Afspraken komen ze na en wanneer er iets mist of iets is met de keuken komen ze snel langs om dit te repareren. Dit is erg fijn.

Wordt veel uitgelegd en als je vragen hebt dan kan je terrecht

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor uw mooie woorden en goede beoordeling. Geniet van jullie nieuwe keuken in jullie nieuwbouw woning. Met de extra bestelde kastenwand wordt het nóg mooier! ;)
Hartelijke...
Hartelijke groet,

Y. Hoogenbosch

We werden heel goed en deskundig geholpen bij het uitkiezen van onze droomkeuken. Goede adviezen gekregen en we konden zelfs een demonstratie van een stoomoven bijwonen. Dat hielp ons bij het maken... We werden heel goed en deskundig geholpen bij het uitkiezen van onze droomkeuken. Goede adviezen gekregen en we konden zelfs een demonstratie van een stoomoven bijwonen. Dat hielp ons bij het maken van de juiste keuze voor de nieuwe oven. De keuken werd ook vlot en deskundig geplaatst. We zijn heel blij met onze prachtige keuken.

De vriendelijkheid en kennis van zaken.

Geen.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie woorden en heel veel plezier toegewenst met uw nieuwe keuken!
Team Sombroek

Goede en persoonlijke service. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en er wordt goed meegedacht over de mogelijkheden. Gehele service van begin tot eind was goed.

Servicegerichtheid.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Hartelijk dank voor uw review/beoordeling.
Geniet van uw compacte keuken (met toch veel opbergruimte).
Mocht er nog eens wat zijn, dan horen we het graag.

Prima, alle contacten zeer vriendelijk en deskundig.

Zie boven.

Kopje koffie bij bezoek aan showroom? Maar misschien had ik pech.

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Daar is dan zéker iets verkeerd gegaan. Excuus!
Veel plezier van de upgrade van uw bestaande Poggenpohl keuken.
U bent van harte welkom om het kopje koffie nog eens in te halen. ;)

Fam. Ranzijn

Heel fijn, vakkundig bedrijf die de tijd neemt voor zijn klanten.

Luisteren heel goed naar de wensen van de klant, en denken mee om tot er een mooi eindresultaat ontstaan is.
Prettige communicatie, geen opdringerige verkooptactieken!

Wegens vakantie een wat verlate reactie:
Bedankt!
U heeft de keuken zelf gemonteerd. We hopen dat u het montagegesprek als prettig/helpend heeft ervaren.
Mocht u in de gelegenheid...
Wegens vakantie een wat verlate reactie:
Bedankt!
Mocht u in de gelegenheid zijn, dan zouden we het leuk vinden om foto's van uw mooie keuken te ontvangen.

Genoeg ruimte en tijd voor gesprekken en ideeën te geven en te krijgen.

dat veel dingen meerdere keren door een ander gecontroleerd worden en het in meten nauwkeurig wordt gedaan.

het is prima verlopen, ook de naservice

Reactie Keukenspeciaalzaak Sombroek:

Bedankt voor de mooie woorden!

Mooie grote showroom waar het je makkelijk wordt gemaakt je keuze te maken in combinatie met het deskundige advies.
Levering van keuken 1 dag van te voren ook prettig. Alles is netjes en in...
Levering van keuken 1 dag van te voren ook prettig. Alles is netjes en in orde gekomen. Vakbekwame monteurs.

Er was miscommunicatie met de elektromonteur zodat de oven/kookplaat 'n paar dagen later kwam. Dit werd netjes opgelost met een tijdelijke "noodkookplaat"

We zijn heel tevreden met het geleverde en ook met de totale prijs, maar we hadden eigenlijk wel 'n specificatie op papier verwacht van de prijzen van de bestelde artikelen.

Wegens onze vakantiesluiting een verlate reactie:
Wegens onze vakantiesluiting een verlate reactie:
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Met het nieuwe werkblad, nieuwe apparatuur en nieuwe grepen zal uw keuken een heel ander gezicht zijn!
Bedankt voor het vertrouwen.