Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

KeukenDepot heeft mij super geholpen

Wat een verademing. Geen gedoe over de prijs. Geen gedoe over korting. Geen agressieve verkoper. Bij KeukenDepot Tilburg werd alles duidelijk uitgelegd en vaste prijzen wat bij andere keukenzaken... Wat een verademing. Geen gedoe over de prijs. Geen gedoe over korting. Geen agressieve verkoper. Bij KeukenDepot Tilburg werd alles duidelijk uitgelegd en vaste prijzen wat bij andere keukenzaken wel anders was en ik heb er veel gezien. Correcte levering en ik heb de keuken zelf geplaatst, alles compleet. Stephanie, bedankt voor alle moete

De maten bij de 3 D tekening kunnen duidelijker

Marcel Minnaard

Via internet gevonden. Leek t emooi om waar te zijn, daarom in showroom de kwaliteit van de kasten bekeken. Deze was gewoon goed, en zo blijkt ook tijdens montage, gewoon een degelijke keuken, goed... Via internet gevonden. Leek t emooi om waar te zijn, daarom in showroom de kwaliteit van de kasten bekeken. Deze was gewoon goed, en zo blijkt ook tijdens montage, gewoon een degelijke keuken, goed over nagedacht. Prijs/kwaliteit is erg goed.

Maikel van de Wetering

Wij hebben hier keurige service gehad!
Wij hebben hier keurige service gehad!
In eerste instantie met de keuze en het samenstellen van de keuken, perfect geholpen. Het was passen en meten voor een optimale invulling gezien het voor een chalet is bedoeld.

Montage nvt geweest dit heb ik zelf gedaan.

Na het verwijderen van de bescherm folie bleken er helaas wat vlekken in de lak te zitten. (kan gebeuren) Hiervan foto's gemaakt en toe gemaild en dit werd keurig beantwoord en goed opgelost door Keukendepot Wolvega.

Super service zoals het hoort!
Zeker aan te raden

Wij willen zelfs nu eind van het jaar thuis ons keukenblad gaan vervangen en zullen wederom bij Keukendepot Wolgeva om een offerte vragen.

Misschien leuk om een soort van status pagina te ontwikkelen.
Zodat je na aanschaf van de keuken de stappen van het bestelproces online kan volgen tot aan levering.

Niets dan goeds

geen.

Alex

Prima en plezierig. Goede prijskwaliteit

gebruiksaanwijzing vd producent kan beter

HJ Nijenhuis Westendorp

Korrekte behandelingke

thuis bezorgen niet zelf op te halen

Je word hier goed en snel geholpen

Heb geen tips

Slecht!
- adviseur denkt niet met de klant mee,
-email word laat of niet op gereageerd.

Medenken met klant, tijdig email beantwoorden.