Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

Je word hier goed en snel geholpen

Heb geen tips

Slecht!
- adviseur denkt niet met de klant mee,
-email word laat of niet op gereageerd.

Medenken met klant, tijdig email beantwoorden.

H.A.Menning Beheer BV

Uw bedrijf is niet betrouwbaar, daar omstandigheden wij geen naar langere tijd geen complete levering gehad.
Dhr F.Moraal is hiervan op de hoogte, de levering van een Indesit vaatwasser...
Dhr F.Moraal is hiervan op de hoogte, de levering van een Indesit vaatwasser ontbreekt en ook de gewenste aluminium bodemplaat. Door omstandigheden zijn wij er pas na langere tijd achter gekomen, dat alles niet geleverd was.
Wij zijn letterlijk afgeserveerd met de woorden " had je eerder ,,,, "'
Verder willen wij niet begrijpen, dat Uw magazijn/voorraad totaal geen indicatie heeft gekregen over de levering.
Nu is het "een welles of nietes"
Alles wat uw firma doet, wordt door computer geregisteerd en dan gaat dhr. F.Moraal zeggen 11 weken is te lang en ik heb zelf met het apparaat in mijn handen gestaan.
Nochmaals erkennen wij, dat wij erg laat waren ivm de levering /afgehaald in Ede.
Wij zijn zwaar teleur gesteld.

met een oplossing komen en er niet van uit gaan,dat wij de de boel willen flessen.
Wij hebben onder andere noemer Schoutenkamp. BV al diverse andere klanten aan gebracht.

Slechte service

Betere service

Heleen de Brouwer/ Goed werk

Ik wilde een mooie en kwalitatief goede keuken voor een fatsoenlijke prijs.

Er wordt geen gelikt verkooppraatje gegeven en er is niet veel poespas om een keuken kopen heen. dat ervaar ik als zeer prettig. als mogelijk klein puntje zou ik zeggen dat het fijn is als de... Er wordt geen gelikt verkooppraatje gegeven en er is niet veel poespas om een keuken kopen heen. dat ervaar ik als zeer prettig. als mogelijk klein puntje zou ik zeggen dat het fijn is als de verkoper wat minder vanuit zijn stoel adviseert en meer actief in de winkel meeloopt. Maar wellicht heeft dat ook te maken met de groter gerichtheid die wij bij de koop lieten merken

westerveld

Wij hebben een keuken gekocht en raden dat iedereen aan. Echt super bedrijf! Vanaf binnen komst tot levering keuken.
Goeie service.