Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

Uiterst correct en vriendelijk geholpen

Toch goedkoop uit

Margreet van ter Meij

Een grote teleurstelling, die nu al 17 weken duurt.

Goed materiaal

Een niet afgemaakte levering:
Leveren week 48 2016
Monteren pas in week 2 2017
Materiaal afwerking ontbrak, dus nieuwe afspraak om de klus af te maken.
Nu zijn we in week 13...
Een niet afgemaakte levering:
Leveren week 48 2016
Monteren pas in week 2 2017
Materiaal afwerking ontbrak, dus nieuwe afspraak om de klus af te maken.
Nu zijn we in week 13 en nog steeds NIET af!!!!

Otto van Dijck

Netjes en correct te woord gestaan. En er wordt praktisch mee gedacht over de keuken.

De service is uitstekend.

H beens

Leuk bedrijf goed geholpen alle afspraken waaren zeer corect

Marlieke Engels

Goede en zeer klantvriendelijke service. Prettige en snelle communicatie via telefoon en email. Geven juiste en eerlijk advies in het belang van de klant.

Bij het ophalen van de goederen in het magazijn bleek er flinke schade te zijn bij 1 hoekkastje en waren de goederen onzorgvuldig en slordig verpakt, klacht is direct genoteerd en 3 dgn later bracht... Bij het ophalen van de goederen in het magazijn bleek er flinke schade te zijn bij 1 hoekkastje en waren de goederen onzorgvuldig en slordig verpakt, klacht is direct genoteerd en 3 dgn later bracht de verkoper medewerker persoonlijk thuis een nieuwe, zodat de montage de volgende dag toch gewoon gerealiseerd kon worden. Bij het uitpakken bleek er meerdere schade aanwezig te zijn en ontbraken er een paar materialen. Dit is opnieuw correct genoteerd en is nadien de monteur geheel kosteloos teruggekomen om de puntjes op te i te zetten en alle ontbrekende materialen alsnog te monteren. Tevens kwam een andere verkoopmedewerker nog persoonlijk langs met een attent bloemboeket vanwege excuses bij het ongemak van de levering en hebben we gezamenlijk de keuken geïnspecteerd op volledigheid. Dat noem ik echte klantvriendelijk en vooral service. Ergroeten juiste benadering en kwaliteit.

Betere alertheid bij het laden van de goederen door logistieke dienst

Nicky Van Meegen

Super goed advies van het begin tot einde voor een geweldige prijs.

Maakte echt tijd voor je.

Otemann

Denk goed mee met de wensen van de klant. Komt met goede oplossingen en ideeën .

Voldoende tijd voor de klant.

Gratis bezorging.

De verkopende mevrouw was charmant en nam royaal de tijd om ons te informeren. Het vervolg via mail met info over bezorging en montage was prima. Dat e.e.a. een paar dagen vertraging op heeft... De verkopende mevrouw was charmant en nam royaal de tijd om ons te informeren. Het vervolg via mail met info over bezorging en montage was prima. Dat e.e.a. een paar dagen vertraging op heeft gelopen is jammer maar daar is mee te leven. Ook de fa. Vergeer is ondanks de vertraagde levering (circa 2 uur) op de betreffende dag welgemoed aan de slag gegaan.

Miranda heeft ons rustig onze gang laten gaan. Niks opgedrongen. Helemaal prima!

?

Frauenfelder

Er is en was t nodige mis gegaan voordat de keuken er was dan stond de koelkast er niet bij was dit veranderd klopte de hele indeling niet ook n verkeerde kookplaat geleverd en een afzuigkap die wij... Er is en was t nodige mis gegaan voordat de keuken er was dan stond de koelkast er niet bij was dit veranderd klopte de hele indeling niet ook n verkeerde kookplaat geleverd en een afzuigkap die wij niet hadden gewild ,deze hebben we alsnog maar geaccepteerd de rest is netjes opgelost

Robert Smit

Op zoek naar een rechte nieuwe keuken zijn we bij Keuken Depot gaan kijken en werden we geholpen door Rob Rikkens die ons op een rustige en aangename wijze hielp bij het maken van de juiste keuze.... Op zoek naar een rechte nieuwe keuken zijn we bij Keuken Depot gaan kijken en werden we geholpen door Rob Rikkens die ons op een rustige en aangename wijze hielp bij het maken van de juiste keuze. Aan de hand van een foto van onze oude keukenopstelling een nieuwe keuken uitgezocht en met de vakkundige begeleiding van Rob Rikkens de nieuwe keuken uitgewerkt en besteld

De klantbegeleiding was uitstekend