Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

n b dulos

Vakkundig geholpen er word goed met je meegedacht goede afhandeling wij zouden dit bedrijf zeker iedereen aanraden

Dat het personeel erg goed naar je wensen luistert en gelijk een voorbeeld maakt van bedoeld u dit

Nee alles perfect

Hendriks. Al

De fam. Hendrik(s) heeft voor de eerste keer een keuken gekocht bij keukendepot en is erg te vreden over de ontvangst en bereidheid om een keuken aan te schaffen we werden vriendelijk te woord... De fam. Hendrik(s) heeft voor de eerste keer een keuken gekocht bij keukendepot en is erg te vreden over de ontvangst en bereidheid om een keuken aan te schaffen we werden vriendelijk te woord gestaan,in Huissen.

Sinds wij getrouwd zijn doen we al zaken met de firma Janssen en dat is al een hele tijd zal ook wel door gaan tot ons einde.

Nee.

23 sept 2016
keuken gekocht bij filiaal huissen
zeer goed geholpen door de verkoopster
een top keuken voor een betaalbare prijs

ze nemen alle tijd voor je en zijn niet opdringerig

nee

Onverwacht goed geholpen

Voor ons bedrijf waren wij op zoek naar een mooie en gezellige keuken en zijn bij Keuken Depot uitermate goed geholpen. de keuken staat en is pragtig ! Wist niet dat je voor zo weinig geld zo'n... Voor ons bedrijf waren wij op zoek naar een mooie en gezellige keuken en zijn bij Keuken Depot uitermate goed geholpen. de keuken staat en is pragtig ! Wist niet dat je voor zo weinig geld zo'n mooie keuken kon kopen. Als ik zelf een nieuwe keuken nodig heb weet ik de weg te vinden.

niets

KeukenDepot heeft mij super geholpen

Wat een verademing. Geen gedoe over de prijs. Geen gedoe over korting. Geen agressieve verkoper. Bij KeukenDepot Tilburg werd alles duidelijk uitgelegd en vaste prijzen wat bij andere keukenzaken... Wat een verademing. Geen gedoe over de prijs. Geen gedoe over korting. Geen agressieve verkoper. Bij KeukenDepot Tilburg werd alles duidelijk uitgelegd en vaste prijzen wat bij andere keukenzaken wel anders was en ik heb er veel gezien. Correcte levering en ik heb de keuken zelf geplaatst, alles compleet. Stephanie, bedankt voor alle moete

De maten bij de 3 D tekening kunnen duidelijker

Marcel Minnaard

Via internet gevonden. Leek t emooi om waar te zijn, daarom in showroom de kwaliteit van de kasten bekeken. Deze was gewoon goed, en zo blijkt ook tijdens montage, gewoon een degelijke keuken, goed... Via internet gevonden. Leek t emooi om waar te zijn, daarom in showroom de kwaliteit van de kasten bekeken. Deze was gewoon goed, en zo blijkt ook tijdens montage, gewoon een degelijke keuken, goed over nagedacht. Prijs/kwaliteit is erg goed.

Maikel van de Wetering

Wij hebben hier keurige service gehad!
Wij hebben hier keurige service gehad!
In eerste instantie met de keuze en het samenstellen van de keuken, perfect geholpen. Het was passen en meten voor een optimale invulling gezien het voor een chalet is bedoeld.

Montage nvt geweest dit heb ik zelf gedaan.

Na het verwijderen van de bescherm folie bleken er helaas wat vlekken in de lak te zitten. (kan gebeuren) Hiervan foto's gemaakt en toe gemaild en dit werd keurig beantwoord en goed opgelost door Keukendepot Wolvega.

Super service zoals het hoort!
Zeker aan te raden

Wij willen zelfs nu eind van het jaar thuis ons keukenblad gaan vervangen en zullen wederom bij Keukendepot Wolgeva om een offerte vragen.

Misschien leuk om een soort van status pagina te ontwikkelen.
Zodat je na aanschaf van de keuken de stappen van het bestelproces online kan volgen tot aan levering.

Niets dan goeds

geen.

Alex

Prima en plezierig. Goede prijskwaliteit

gebruiksaanwijzing vd producent kan beter

HJ Nijenhuis Westendorp

Korrekte behandelingke

thuis bezorgen niet zelf op te halen