Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

Otemann

Denk goed mee met de wensen van de klant. Komt met goede oplossingen en ideeën .

Voldoende tijd voor de klant.

Gratis bezorging.

De verkopende mevrouw was charmant en nam royaal de tijd om ons te informeren. Het vervolg via mail met info over bezorging en montage was prima. Dat e.e.a. een paar dagen vertraging op heeft... De verkopende mevrouw was charmant en nam royaal de tijd om ons te informeren. Het vervolg via mail met info over bezorging en montage was prima. Dat e.e.a. een paar dagen vertraging op heeft gelopen is jammer maar daar is mee te leven. Ook de fa. Vergeer is ondanks de vertraagde levering (circa 2 uur) op de betreffende dag welgemoed aan de slag gegaan.

Miranda heeft ons rustig onze gang laten gaan. Niks opgedrongen. Helemaal prima!

?

Frauenfelder

Er is en was t nodige mis gegaan voordat de keuken er was dan stond de koelkast er niet bij was dit veranderd klopte de hele indeling niet ook n verkeerde kookplaat geleverd en een afzuigkap die wij... Er is en was t nodige mis gegaan voordat de keuken er was dan stond de koelkast er niet bij was dit veranderd klopte de hele indeling niet ook n verkeerde kookplaat geleverd en een afzuigkap die wij niet hadden gewild ,deze hebben we alsnog maar geaccepteerd de rest is netjes opgelost

Robert Smit

Op zoek naar een rechte nieuwe keuken zijn we bij Keuken Depot gaan kijken en werden we geholpen door Rob Rikkens die ons op een rustige en aangename wijze hielp bij het maken van de juiste keuze.... Op zoek naar een rechte nieuwe keuken zijn we bij Keuken Depot gaan kijken en werden we geholpen door Rob Rikkens die ons op een rustige en aangename wijze hielp bij het maken van de juiste keuze. Aan de hand van een foto van onze oude keukenopstelling een nieuwe keuken uitgezocht en met de vakkundige begeleiding van Rob Rikkens de nieuwe keuken uitgewerkt en besteld

De klantbegeleiding was uitstekend

Mesut

Zeer hoge kwaliteits keukens.
We zijn er heel erg blij mee..
Zeker een aanrader voor iedereen.

Goede kwaliteit

Lindy

Marinda is een warm persoon die echt met je meedenkt. Inmiddels woon ik in Utrecht maar met mijn roots in Lingewaard was het logischer geweest als ik mijn keuken in Utrecht had gekocht. Echter, kon... Marinda is een warm persoon die echt met je meedenkt. Inmiddels woon ik in Utrecht maar met mijn roots in Lingewaard was het logischer geweest als ik mijn keuken in Utrecht had gekocht. Echter, kon ik daar niet slagen helaas. Marinda dacht mee, kwam met oplossingen en luisterde echt naar mijn wensen. Blind heb ik vertrouwd op haar advies en dat is gelukkig goed uitgepakt. Ze was eerlijk en ondanks mijn zeer kleine budget heb ik toch een mooie luxe keuken naar wens. En precies op maat. Mijn vriendinnetjes waren onder de indruk van mijn op maat gemaakte keuken!

Er wordt goed meegedacht en een eerlijk advies gegeven. Voor ieder budget is er wat te vinden.

Niet zo goed per telefoon te bereiken. Op maandag en dinsdag zijn ze gesloten. Dit staat niet op de factuur en hoor je ook niet op de voicemail bijvoorbeeld. Echter, het staat wel op de website... Niet zo goed per telefoon te bereiken. Op maandag en dinsdag zijn ze gesloten. Dit staat niet op de factuur en hoor je ook niet op de voicemail bijvoorbeeld. Echter, het staat wel op de website vermeld.

Ben en Petra van Ditshuizen-Polman

Vriendelijk en kundig

Kennis van zaken ! Niet opdringerig en meedenkend

Montage is gebeurt door een vakkundige man ( dacht dat hij heet Henk Bongers uit het plaatsje Zeeland in Brabant )

We zijn erg tevreden

Francien

Uitstekend advies van verkoper Wesly! Levering op tijd, goede kwaliteit, zelf geplaatst, heel gemakkelijk door duidelijke aanwijzingen, alles op maat aangeleverd. Kortom alles naar wens

Advies, kwaliteit, levertijd

h van rijsewijk

Positieve ervaring , je word goed geholpen met het uitzoeken en samenstellen van de keuken !
ook na de bestelling kon er nog aangepast worden.

een sterk punt vond ik dat problemen bij de bestelling meteen worden opgelost, en niet achteraf.

Rietwald Eersteling

Nuttige informaties (services), goede prijs kwaliteitsverhouding.

Je wordt redelijk goed tegemoetgekomen in de aanschaf van je keuken.