Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

de Krom

Over het algemeen een prettig contact. Wat me wel opviel: het grote verschil in prijsstelling in het filiaal in Helmond en Eindhoven.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Klantvriendelijk, vrolijk, meedenkend, deskundig geholpen.

Prijs kwaliteitverhouding is prima.

Nog niet kunnen bedenken.

Heylen Daniel

Prima ontvangst en degelijke uitleg door de verkopers,

Alerte verkoopster heeft me tijdens dat de bestelling reeds geplaatst was terug opgebeld met een zeer opmerkzame verbetering aan de keukenopstelling, leuk om dit te ervaren ;)

Het afhaalgedeelte zou iets vlotter mogen met een betere infrastructuur voor opslag van de materialen

Zeer vriendelijk geholpen!

Fijn geholpen door Marinda van keukendepot Huissen, ze nam alle tijd voor ons en kwam met goede ideeën. Ze begreep precies onze wensen en heeft een prachtige keuken ontworpen!

Persoonlijke aandacht voor onze wensen en advies op maat

Wij hebben in februari van dit jaar een keuken gekocht bij de vestiging in Veenendaal. We werden super goed geholpen en geadviseerd door Nick en alles werd keurig netjes voor ons geregeld.... Wij hebben in februari van dit jaar een keuken gekocht bij de vestiging in Veenendaal. We werden super goed geholpen en geadviseerd door Nick en alles werd keurig netjes voor ons geregeld. Tussentijds nog contact geweest met Frank om wat aanpassingen te realiseren en alles werd op tijd en goed geleverd. De montage van de keuken verliep ook zonder problemen en er werd keurig netjes gewerkt. Wij zijn erg blij met de geboden service en klantgerichtheid en wij genieten enorm van onze prachtige keuken. Kortom, zeker een keuken kopen bij Keukendepot in Veenendaal!

Uiterst correct en vriendelijk geholpen

Toch goedkoop uit

Margreet van ter Meij

Een grote teleurstelling, die nu al 17 weken duurt.

Goed materiaal

Een niet afgemaakte levering:
Leveren week 48 2016
Monteren pas in week 2 2017
Materiaal afwerking ontbrak, dus nieuwe afspraak om de klus af te maken.
Nu zijn we in week 13...
Een niet afgemaakte levering:
Leveren week 48 2016
Monteren pas in week 2 2017
Materiaal afwerking ontbrak, dus nieuwe afspraak om de klus af te maken.
Nu zijn we in week 13 en nog steeds NIET af!!!!

Otto van Dijck

Netjes en correct te woord gestaan. En er wordt praktisch mee gedacht over de keuken.

De service is uitstekend.

H beens

Leuk bedrijf goed geholpen alle afspraken waaren zeer corect