Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

Klaas en Cora verwey

Voortreffelijk geadviseerd en zelfs thuis in komen meten,omdat ik hem graag zelf wilde plaatsen
Gekocht op de vlietskade in Arkel gemeente Gorinchem en perfect geholpen door Robin met wie wij een zeer goed contact hadden/hebben
Plaatsen viel mij enorm mee omdat de beschrijving netjes/duidelijk en compleet was net zoals de aflevering die ook op tijd was.
Robin is zelfs nog even wezen kijken en een mooie cassette aan mijn vrouw kado gedaan
Kortom ,,,,alles goed en in orde.en zeker voor dit aankoopbedrag

het welgemeende advies en het meedenken omdat je zelf nogal eens te moeilijk /makkelijk over sommige dingen beslist.
meerdere malen in ons voordeel gecorrigeerd tijdens het...
meerdere malen in ons voordeel gecorrigeerd tijdens het aankoopsgesprek.
Robin nogmaals bedankt.

echt helemaal geen minpunten

Onze keuken is vorige week gezet.Ik ben er erg blij mee. Niet gedacht dat je voorst weinig geld deze keuken kon kopen en het is ook goed!

Mooie 3 d tekening en depri viel mee

telefonisch soms druk te bereiken

Onze keuken is vorige week geplaatst, en we zijn er heeltrots op. Erg mooi geworden, veel waar voor je geld.

mooie 3 d presentatie

telefonisch soms moeilijk bereikbaar want dan was het druk

Leuke ervaring met Simon, hij snapt wat ik wil

Simon maakte mij keuken af en mooi

Ruud

Op de site staat dat vestiging wolvega vrijdagavond open is. Dit is helaas niet zo. Wij kwamen daardoor voor de dichte deur te staan. Jammer

Site verkeerde informatie

Goeie prijs maar afhandeling en levertijd op keuken is zeer slecht

Goed geholpen met een keuken te kopen.

Info via mail slecht.
Lange levertijd voor de keuken 3 maanden.

N.J. Koomen

Van advies en bestelling tot levering en installatie geheel naar tevredenheid en volgens verwachting verlopen.

Klantvriendelijkheid in de showroom, het advies en de gemaakte opstelling, samenwerking met het installatiebedrijf uit Heerenveen en het vakmanschap van de installateur.

C.Giel

Wij hebben een keuken gekocht met inbouwapparatuur. Na ruim 2 1/2 jaar was de kookplaat kapot. Er was minimasl 2 jaar fabrieksgarantie. Toch moesten we voorrijkosten betalen om te kijken of de... Wij hebben een keuken gekocht met inbouwapparatuur. Na ruim 2 1/2 jaar was de kookplaat kapot. Er was minimasl 2 jaar fabrieksgarantie. Toch moesten we voorrijkosten betalen om te kijken of de kookplaat gerepareerd kon worden. Leek mij redelijk om dit bedrag eventueel in mindering te brengen op de aanschaf van een nieuwe,wanneer de kookplaat niet te repareren zou zijn Dit was niet mogelijk. Goedkoop lijkt duurkoop te zijn

Eerlijke voorlichting

roos

Fijn om zo geduldig en aardig geholpen te worden! Ik kwam binnen met een hoop vragen en twijfels, maar de verkoopster nam uitgebreid te tijd om alles toe te lichten. Door haar duidelijke uitleg werd... Fijn om zo geduldig en aardig geholpen te worden! Ik kwam binnen met een hoop vragen en twijfels, maar de verkoopster nam uitgebreid te tijd om alles toe te lichten. Door haar duidelijke uitleg werd al snel duidelijk wat mijn opties waren en dat waren er gelukkig genoeg, zelfs binnen mijn enigzins beperkte budget. Alles was snel voor elkaar en ik ben nog steeds superblij met mijn geweldig mooie en praktische keuken. Dank!

Gastvrijheid, ruim assortiment, prijs-kwaliteitverhouding

Helemaal niks!

H van Emst

Keuken gekocht bij keukendepot
In delen geleverd en gemonteerd
Pas na maanden volledige keuken met veel mankementen
Gaslek niet verholpen zelf bedrijf voor moeten inhuren...
Keuken gekocht bij keukendepot
In delen geleverd en gemonteerd
Pas na maanden volledige keuken met veel mankementen
Gaslek niet verholpen zelf bedrijf voor moeten inhuren deurtjes scheef Oven
Niet goed gemonteerd alsmede gasstel
Stopcontact niet afgewerkt
Tot op heden geen reactie zit nog steeds met zeer veel mankementen
Slechte montage en zeer slechte service