Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

Heylen Daniel

Prima ontvangst en degelijke uitleg door de verkopers,

Alerte verkoopster heeft me tijdens dat de bestelling reeds geplaatst was terug opgebeld met een zeer opmerkzame verbetering aan de keukenopstelling, leuk om dit te ervaren ;)

Het afhaalgedeelte zou iets vlotter mogen met een betere infrastructuur voor opslag van de materialen

Zeer vriendelijk geholpen!

Fijn geholpen door Marinda van keukendepot Huissen, ze nam alle tijd voor ons en kwam met goede ideeën. Ze begreep precies onze wensen en heeft een prachtige keuken ontworpen!

Persoonlijke aandacht voor onze wensen en advies op maat

Wij hebben in februari van dit jaar een keuken gekocht bij de vestiging in Veenendaal. We werden super goed geholpen en geadviseerd door Nick en alles werd keurig netjes voor ons geregeld.... Wij hebben in februari van dit jaar een keuken gekocht bij de vestiging in Veenendaal. We werden super goed geholpen en geadviseerd door Nick en alles werd keurig netjes voor ons geregeld. Tussentijds nog contact geweest met Frank om wat aanpassingen te realiseren en alles werd op tijd en goed geleverd. De montage van de keuken verliep ook zonder problemen en er werd keurig netjes gewerkt. Wij zijn erg blij met de geboden service en klantgerichtheid en wij genieten enorm van onze prachtige keuken. Kortom, zeker een keuken kopen bij Keukendepot in Veenendaal!

Uiterst correct en vriendelijk geholpen

Toch goedkoop uit

Margreet van ter Meij

Een grote teleurstelling, die nu al 17 weken duurt.

Goed materiaal

Een niet afgemaakte levering:
Leveren week 48 2016
Monteren pas in week 2 2017
Materiaal afwerking ontbrak, dus nieuwe afspraak om de klus af te maken.
Nu zijn we in week 13...
Een niet afgemaakte levering:
Leveren week 48 2016
Monteren pas in week 2 2017
Materiaal afwerking ontbrak, dus nieuwe afspraak om de klus af te maken.
Nu zijn we in week 13 en nog steeds NIET af!!!!

Otto van Dijck

Netjes en correct te woord gestaan. En er wordt praktisch mee gedacht over de keuken.

De service is uitstekend.

H beens

Leuk bedrijf goed geholpen alle afspraken waaren zeer corect

Marlieke Engels

Goede en zeer klantvriendelijke service. Prettige en snelle communicatie via telefoon en email. Geven juiste en eerlijk advies in het belang van de klant.

Bij het ophalen van de goederen in het magazijn bleek er flinke schade te zijn bij 1 hoekkastje en waren de goederen onzorgvuldig en slordig verpakt, klacht is direct genoteerd en 3 dgn later bracht... Bij het ophalen van de goederen in het magazijn bleek er flinke schade te zijn bij 1 hoekkastje en waren de goederen onzorgvuldig en slordig verpakt, klacht is direct genoteerd en 3 dgn later bracht de verkoper medewerker persoonlijk thuis een nieuwe, zodat de montage de volgende dag toch gewoon gerealiseerd kon worden. Bij het uitpakken bleek er meerdere schade aanwezig te zijn en ontbraken er een paar materialen. Dit is opnieuw correct genoteerd en is nadien de monteur geheel kosteloos teruggekomen om de puntjes op te i te zetten en alle ontbrekende materialen alsnog te monteren. Tevens kwam een andere verkoopmedewerker nog persoonlijk langs met een attent bloemboeket vanwege excuses bij het ongemak van de levering en hebben we gezamenlijk de keuken geïnspecteerd op volledigheid. Dat noem ik echte klantvriendelijk en vooral service. Ergroeten juiste benadering en kwaliteit.

Betere alertheid bij het laden van de goederen door logistieke dienst

Nicky Van Meegen

Super goed advies van het begin tot einde voor een geweldige prijs.

Maakte echt tijd voor je.