Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

De afspraken omtrent keuken ontwerp en telefonisch contact verliepen goed. Helaas is de keuken geleverd met een beschadigd werkblad en een kastje. Mocht dit opgelost worden dan pas ik de review... De afspraken omtrent keuken ontwerp en telefonisch contact verliepen goed. Helaas is de keuken geleverd met een beschadigd werkblad en een kastje. Mocht dit opgelost worden dan pas ik de review aan.

Inmeet afspraak verliep super snel. Nog in afwachting van de verdere afhandeling van de openstaande zaken. Mocht dit goed gebeuren dan ben ik tevreden.

Lange wachttijd keuken plaatsing.
Communicatie slecht!

Perfect bedrijf die meedenkt over wensen en uitgaven.

Lijkt me beter van niet

E Laan Van Der

Wij zijn tijdens verkoop goed geholpen. Maar na het plaatsten zijn wij erg teleurgesteld kastjes die niet aansluiten een keer tussen de koelkast scheve schroeven in het kozijn. Er waren ook... Wij zijn tijdens verkoop goed geholpen. Maar na het plaatsten zijn wij erg teleurgesteld kastjes die niet aansluiten een keer tussen de koelkast scheve schroeven in het kozijn. Er waren ook onduidelijkheden over de afzuigkap. Er is ons gezegd door de inmeter dat de motor op de afzuigkap geplaatst moest worden en op de tekening die niet heel duidelijk was ook. Nu hebben wij het geld terug gekregen en moeten wij er zelf 1 bestellen of eentje bij hun voor 300,00 meer. Wij vinden dan ook dat dit geen goede service is. Het lijkt wel een zelfgeplaatste Ikea keuken echt heel jammer. Wij zijn nu aan het afwachten op een oplossing dat onze keuken waar wij zo naar uitgekeken hebben er ook uit gaat zien zoals verwacht.

B van laar

We zijn zeer goed geholpen bij het ontwerp ,en de uitvoering is perfect.
We hebben nu een zeer fraaie keuken,waar we erg blij mee zijn.

Alle tijd bij de aankoop en ontwerp

Danny

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken! Erg mooi geworden. Ook willen wij Nienke uit de vestiging druten bedanken ze heeft alle tijd genomen om ons te adviseren. Top

Geweldige service! Na anderhalf jaar waren er een paar onderdelen stuk. Na een bericht heb ik alles toegezonden gekregen. Ga zo door!

Klantvriendelijkheid en goede service!

Misschien een ander bedrijf dan 1 1/2 jaar geleden die de keukens installeert. Ze hebben de nodige fouten gemaakt zoals berekening waar de vaatwasser en een kastje waar de boiler in zou moeten... Misschien een ander bedrijf dan 1 1/2 jaar geleden die de keukens installeert. Ze hebben de nodige fouten gemaakt zoals berekening waar de vaatwasser en een kastje waar de boiler in zou moeten worden geplaatst. Een persoon heeft de keuken in een dag moeten plaatsen. Dit kan gewoon niet. Hierdoor zullen er ook fouten ingeslopen zijn....
Er ontbraken een aantal dingen die naar boven kwamen ivm verstopte waterafvoer.

Boien Bruhl

Tijdens mijn zoektocht naar een leuke en betaalbare keuken vond ik Keukendepot.

Tijdens mijn zoektocht naar een leuke en betaalbare keuken vond ik Keukendepot.

Van mijn vrienden hoor ik altijd verhalen over gladde verkopers die alles doorwillen drukken. Dat is bij keukendepot gelukkig niet zo.

Ik geweldig geholpen door Nienke. Ze respecteerde mijn bescheiden budget, dacht mee het kleurcombinaties en was eerlijk over de prijs/kwaliteit verhouding van de producten.

Er zijn zoveel opties en het is fijn wanneer iemand snel doorheeft wat je smaak is en je er dan wegwijs in maakt.

Wel jammer dat net het keukenblad waar ik verlieft op ben een levertijd heeft van 10 weken ipv 4. Maar ik geloof dat het zeker het wachten waard is.

Veel keuzen en het aangegeven budget word gerespecteerd.

Niels

Ik kwam bij KeukenDepot AABE in Tilburg voor informatie voor een nieuwe keuken/apparatuur. Zeer deskundig geholpen!

Deskundig, wordt meegekeken naar de situatie, vele mogelijkheden en zeer vriendelijk personeel!