Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

N.J. Koomen

Van advies en bestelling tot levering en installatie geheel naar tevredenheid en volgens verwachting verlopen.

Klantvriendelijkheid in de showroom, het advies en de gemaakte opstelling, samenwerking met het installatiebedrijf uit Heerenveen en het vakmanschap van de installateur.

C.Giel

Wij hebben een keuken gekocht met inbouwapparatuur. Na ruim 2 1/2 jaar was de kookplaat kapot. Er was minimasl 2 jaar fabrieksgarantie. Toch moesten we voorrijkosten betalen om te kijken of de... Wij hebben een keuken gekocht met inbouwapparatuur. Na ruim 2 1/2 jaar was de kookplaat kapot. Er was minimasl 2 jaar fabrieksgarantie. Toch moesten we voorrijkosten betalen om te kijken of de kookplaat gerepareerd kon worden. Leek mij redelijk om dit bedrag eventueel in mindering te brengen op de aanschaf van een nieuwe,wanneer de kookplaat niet te repareren zou zijn Dit was niet mogelijk. Goedkoop lijkt duurkoop te zijn

Eerlijke voorlichting

roos

Fijn om zo geduldig en aardig geholpen te worden! Ik kwam binnen met een hoop vragen en twijfels, maar de verkoopster nam uitgebreid te tijd om alles toe te lichten. Door haar duidelijke uitleg werd... Fijn om zo geduldig en aardig geholpen te worden! Ik kwam binnen met een hoop vragen en twijfels, maar de verkoopster nam uitgebreid te tijd om alles toe te lichten. Door haar duidelijke uitleg werd al snel duidelijk wat mijn opties waren en dat waren er gelukkig genoeg, zelfs binnen mijn enigzins beperkte budget. Alles was snel voor elkaar en ik ben nog steeds superblij met mijn geweldig mooie en praktische keuken. Dank!

Gastvrijheid, ruim assortiment, prijs-kwaliteitverhouding

Helemaal niks!

H van Emst

Keuken gekocht bij keukendepot
In delen geleverd en gemonteerd
Pas na maanden volledige keuken met veel mankementen
Gaslek niet verholpen zelf bedrijf voor moeten inhuren...
Keuken gekocht bij keukendepot
In delen geleverd en gemonteerd
Pas na maanden volledige keuken met veel mankementen
Gaslek niet verholpen zelf bedrijf voor moeten inhuren deurtjes scheef Oven
Niet goed gemonteerd alsmede gasstel
Stopcontact niet afgewerkt
Tot op heden geen reactie zit nog steeds met zeer veel mankementen
Slechte montage en zeer slechte service

Andre

Mijn eerste ervaring met keukendepot was begin maart omtrent een pantry-keuken. Daarna hebben wij keuken gekocht voor een pand wat in de verhuur moest. Mede door de inzet en het advies gaan we nu... Mijn eerste ervaring met keukendepot was begin maart omtrent een pantry-keuken. Daarna hebben wij keuken gekocht voor een pand wat in de verhuur moest. Mede door de inzet en het advies gaan we nu ook naar Capelle voor de prive-keuken.

Vakmanschap, recht door zee, kwaliteit, goede prijs!

Op maandag en zondag open.

menno

Goede service, goede prijs, en vooral.. erg flexibel !
aanrader !

Marinda van Keukendepot denk erg goed mee. Ik had zelf iets niet goed opgemeten, maar het lukte haar om semen met een collega binnen enkele minuten een pasklare oplossing te bedenken !

Singh

Keukendepot kwam bij mij thuis de afmetingen op meten omdat ik een keuken wilde bestellen. Nadat ik hem had bestel en zij geleverd hadden zag ik meteen dat de maten niet klopte. Dus belde ik per... Keukendepot kwam bij mij thuis de afmetingen op meten omdat ik een keuken wilde bestellen. Nadat ik hem had bestel en zij geleverd hadden zag ik meteen dat de maten niet klopte. Dus belde ik per direct naar keukendepot om alles uit te leggen eb hun anfwoord daarop was dat er een monteur kom kom maar wel op mijn rekening gebracht zou worden. Vandaar dat ik jullie afraad om huer uw product te bestellen.

Jaap

Ik was op zoek naar een nieuwe keuken en werd hier in Druten zeer professioneel en vriendelijk geholpen.
Heb goed advies gekregen en het gevoel dat ik nu de keuken heb besteld die goed bij mij past en optimaal gebruik maakt van de beperkte ruimte die ik heb

advies
eerlijkheid
ideeën

de Krom

Over het algemeen een prettig contact. Wat me wel opviel: het grote verschil in prijsstelling in het filiaal in Helmond en Eindhoven.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Klantvriendelijk, vrolijk, meedenkend, deskundig geholpen.

Prijs kwaliteitverhouding is prima.

Nog niet kunnen bedenken.