Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

H.T. Huisman

Verkoopster Anja in Druten is zeer kundig, vriendelijk en vol service! Fijne ervaring. De producten (een complete hoekkeuken) hebben een prima prijs/kwaliteitverhouding! Voor de na-leveringen... Verkoopster Anja in Druten is zeer kundig, vriendelijk en vol service! Fijne ervaring. De producten (een complete hoekkeuken) hebben een prima prijs/kwaliteitverhouding! Voor de na-leveringen moesten we wel eens extra bellen maar alles is verder prima afgehandeld.

verkoop en kwaliteit

iets sneller terugbellen voor naleveringen

Wendy de Wijse

Fijn geholpen,supersnelle levering,mooie prijs,goede kwaliteit

Snel en goede prijs

HCS Nijmegen

Perfect, prettig zaken mee te doen, vriendelijke manier van verkoop

Waren op zoek voor een afzuigkap, omdat wij een offerte hadden liggen van het Zweedse bedrijf met de balletjes. Onder het genot van een kopje koffie vroeg de verkoopster (Anja) of zij vrijblijvend... Waren op zoek voor een afzuigkap, omdat wij een offerte hadden liggen van het Zweedse bedrijf met de balletjes. Onder het genot van een kopje koffie vroeg de verkoopster (Anja) of zij vrijblijvend er een offerte naast zou mogen leggen. Rustig en zonder vorm van dwang de offerte bekeken en waren blij verrast, nagenoeg gelijke prijs.
Met het verschil dat ik van eerstgenoemde alles in pakken (144 colli) zou ontvangen, en nu maar 32, alles reeds voor gemonteerd.
Bij levering bleek dat een van de werkbladen onjuist van maat waren (321.5 bleek naar 312.5 te zijn omgezet.
Dit is snel via Dhr Willems van service naar tevredenheid opgelost.
Dus de 2 en 1 verwisseld, Kan gebeuren mensen toch.
Super

Iets betere communicatie naar de klant.

Verdijk

Zeer goede ervaring met dit bedrijf..top

Vestiging Druten, vakkundig advies en meedenken door Anja
Wij gingen voor een spoelbak...maar kochten een complete keuken.
Ook de aftersales is naar ons idee prima in orde, kleine...
Vestiging Druten, vakkundig advies en meedenken door Anja
Wij gingen voor een spoelbak...maar kochten een complete keuken.
Ook de aftersales is naar ons idee prima in orde, kleine probleempjes werden door Joey en Anja perfect opgelost....

Zeer tevreden en dan ook zeker aan te raden

Weinig

Vincent van Putten

Super eindresultaat!

Levering, Montage, Verkoop, Advies

Klantenservice duurt soms lang om te bereiken

Hultermans

Advie perfect plaatsing ook maar de na service zeer slecht aanrechtblad niet zoals is besteld maar word laconiek afgedaan

Monteur

Na zorg en communicatie

Louis

Prima service

Denken met je mee

snellere levertijd

Helma

Op basis van meerdere aanbevelingen van kennissen, vrienden en familie zijn we voor onze nieuwe keuken gaan kijken bij Keukendepot Huissen, hier zijn we geholpen door Jany. Jany is erg enthousiast... Op basis van meerdere aanbevelingen van kennissen, vrienden en familie zijn we voor onze nieuwe keuken gaan kijken bij Keukendepot Huissen, hier zijn we geholpen door Jany. Jany is erg enthousiast en gedreven, de klik en samenstelling van keuken maakte ons meteen enthousiast, vandaar dat we ook niet verder hebben gekeken en hier verder zijn gegaan. Eerder dan verwacht kregen we bericht dat de keuken al binnen is en of deze alvast bezorgd mocht worden, voor ons was dit geen probleem en dus hebben we de keuken laten eerder bezorgen. Van tevoren werden we netjes gebeld hoe laat de bezorgers zouden komen, en ze waren er ook binnen de afgesproken tijd. We hebben de keuken zelf gemonteerd, alles was erg duidelijk en bij vragen hebben Jany en Marinda ons netjes te woord gestaan. Bij het monteren zijn we op één probleem gestuit en dat was dat ons plafond ter hoogte van de hoge kasten te laag was tegenover de kasten welke we besteld hadden, dit waren we zelf vergeten te melden bij de aankoop. Jany en Marinda kwamen met het idee de plint van de hoge kasten lager te maken waardoor deze alsnog passen. De hoogte van de plint van de keuken was nu 150 mm en de hoge kasten 60mm, dit was niet zo mooi. Jany en Marinda kwamen met het idee de hoge kasten 'los te trekken' van de keuken. We hadden nog een extra ruimte van 1 meter, hierdoor konden we de hoge kasten opschuiven naar het einde van de keuken waardoor er in het midden van de keuken een meter overbleef. In deze meter hebben we 2 hoge wanden geplaats en een nis gemaakt welke nu dient als koffie en theehoekje. Jany en Marinda hebben meegedacht tot het uiterste en de keuken is hierdoor uiteindelijk nog 10x mooier geworden dan we gehoopt hadden. Voor een goed advies, een leuk verkoopgesprek, een hele goede prijs en goede service adviseren we iedereen eens een kijkje te nemen bij Keukendepot Huissen!

Gedreven personeel met veel kennis, goede prijs en kwaliteit, goede service.

KdaS

Slecht slecht slechter dan slecht

waardeloos

communicatie, afhandeling klantcontacy