Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

Maria

Wij zijn prima geholpen door Jani. Ook op een late vrijdagavond was hij nog een enthousiaste en vriendelijke verkoper. Uit eindelijk hebben wij daar geen keuken gekocht omdat we niet konden slagen... Wij zijn prima geholpen door Jani. Ook op een late vrijdagavond was hij nog een enthousiaste en vriendelijke verkoper. Uit eindelijk hebben wij daar geen keuken gekocht omdat we niet konden slagen voor een geschikt keukenblad en gegaan zijn voor andere keukenapparatuur. Na telefonische melding naar Jani bleef hij correct en wenste ons veel plezier met onze nieuwe keuken. Hij is een prima verkoper en wij zouden iedereen naar keukendepot Huissen kunnen sturen.

vriendelijk, niet opdringend en zeker deskundig

Khadija

We hebben helaas een slechte ervaring met de service van keukendepot. Op mails wordt niet gereageerd en als je een mankement hebt wordt dit afgeschoven op gebruikersschade. je wordt genegeerd en een... We hebben helaas een slechte ervaring met de service van keukendepot. Op mails wordt niet gereageerd en als je een mankement hebt wordt dit afgeschoven op gebruikersschade. je wordt genegeerd en een mankement aan onze keuken loopt nu al1,5 jaar zonder oplossing. Helaas, voor ons dus echt een slechte ervaring. Bij aankoop heel vriendelijke, maar dus allemaal schijn.
Daarnaast staat er in de aankoopnota niet vermeld welke producten we hebben aangeschaft waardoor we het niet zelf kunnen oplossen met de fabrikanten.

In het negeren van klachten van klanten

Er valt heel wat te verbeteren aan jullie service. na 1,5 jaar nog geen oplossing voor simpele mankementen.

van Ingen

Wij hebben een zeer goede ervaring bij Keukendepot! Bij binnenkomst waren we verrast hoeveel keukenopstellingen er stonden en dus zijn we een rondje gaan maken, één van de medewerkers heeft ons... Wij hebben een zeer goede ervaring bij Keukendepot! Bij binnenkomst waren we verrast hoeveel keukenopstellingen er stonden en dus zijn we een rondje gaan maken, één van de medewerkers heeft ons netjes begroet en gevraagd of ze iets voor ons konden betekenen, we gaven aan even te willen kijken en eventueel wat advies te vragen wanneer nodig. De medewerker heeft ons rustig laten kijken tot we onszelf meldde met wat vragen. We hadden beiden een andere mening, en vooral wordt het lastig als je man een zwarte keuken wilt en ikzelf een witte keuken mooi vind. De medewerker heeft ons uitgebreid vragen gesteld over de wensen voor de complete keuken, van apparatuur tot accessoires. Daarna zijn we na gaan denken over de opstelling. Wanneer dit duidelijk begon te worden stonden we nog steeds voor het dilemma welke kleur de keuken zou moeten worden. Op basis van de opgegeven wensen heeft de medewerker wat combinaties voorgesteld en gepresenteerd, over één combinatie waren we het binnen 10 seconden eens. Met deze kleurcombinatie zijn we aan de slag gegaan. Aangezien dit onze eerste keuken werd welke we geheel zelf uitkiezen en we vele verhalen hoorde over verkooppraktijken bij andere zaken waren we wat onzeker over wat ons te wachten stond, maar dit heeft de medewerker ons helemaal ontnomen. We werden met oprecht en eerlijk advies geholpen en kregen bij ieder keuken onderdeel de keuze. Er was een duidelijke en transparante prijs opbouw waardoor we wisten waar het naartoe zou gaan. Bij het afronden van de 3D tekening waren we er zeker van dat dit de keuken moest worden waar we naar zochten. We hebben de medewerker gevraagd wat het eventuele vervolg zou zijn vanaf de offerte als we hierop een akkoord zouden geven. Duidelijk werden zaken als inmeten, aanbetaling, bezorgen en eventuele montage besproken en welke levertijd hieraan vast zit (dit viel ons erg mee). We hebben besloten akkoord te gaan met de offerte, omdat het goed voelde voor ons. Vanaf het moment van akkoord is er binnen een week ingemeten en is de keuken een week later bij de fabrikant besteld, na 7 weken was de keuken helemaal compleet binnen en kon deze geleverd worden. Er werd een dag afgesproken en een tijdstip waarop de bezorgers er zouden zijn, netjes op tijd waren ze daar. Alles werd zorgvuldig naar binnen gebracht en een dag later zou de monteur komen. De volgende dag is de keuken geplaatst, dit heeft zo'n 1,5 dag geduurd. We hadden nog een paar kleine dingetjes welke meteen opgepakt zijn door de service medewerkers van Jansen Totaal Wonen en met zo'n 2 weken was dit allemaal netjes opgelost en was de keuken af. We kijken terug op een tijd welke voor ons erg spannend was, maar alles is goed gekomen. We willen iedereen wie vallen onder Team Keukendepot Huissen bedanken en komen zeker terug als er in de toekomst een nieuwe droomkeuken ontworpen mag worden!

Persoonlijk, goed advies, niet opdringerig, ruim de tijd, mooie collectie, goede prijzen, snelle levertijd, vakkundige monteurs

Harry

Keuken op de website gezien was een showmodel zelf demonteren en ophalen gebeld ja hoor staat er nog kom maar ophalen na ruim 150 km gereden te hebben bleek de keuken er al uit te zijn vergeten... Keuken op de website gezien was een showmodel zelf demonteren en ophalen gebeld ja hoor staat er nog kom maar ophalen na ruim 150 km gereden te hebben bleek de keuken er al uit te zijn vergeten van de site te halen maar wel zeggen dat die er nog was nu kon ik er nog wel 1 bestellen met korting n.l 1000€ meer dan het showmodel nou maar weer snel 150km teruggereden zonde van me dag slechte zaak zeg!!!

Op to date blijven

Isabel

Wij zijn heel erg tevreden over Keukendepot. Wij zijn meerdere malen op locatie Tilburg geweest waar we goed zijn geholpen.
Pas nadat wij een bestelling hadden geplaatst, zag ik de reviews. Na...
Pas nadat wij een bestelling hadden geplaatst, zag ik de reviews. Na het lezen daarvan begon in me toch lichtelijk zorgen te maken. Achteraf nergens voor nodig.
Na de bestelling kun je alles volgen via een website waarvoor je een link krijgt.
We zijn altijd tijdig geïnformeerd en als er vanuit Keukendepot vragen waren, werden we netjes gebeld.
We zijn heel erg blij met onze keuken en het resultaat is echt prachtig. Je ziet niet dat het een zeer voordelig geprijsde keuken is.

Persoonlijk advies, er wordt goed meegedacht qua indeling e.d.

Misschien een beschrijving voor montage. Nu is het zonder ook wel gelukt, maar het had wat tijd gescheeld.
Levering duurde iets lang (ong. 8 weken), maar dat werd bij het plaatsen van de bestelling wel netjes vermeld.

Richard Visser

na half jaar probleem nog niet opgelost met niet goed aangesloten kookplaat.

op dit moment geen

niet reageren op service! garantie voorwaarden worden niet nagekomen.

Jef

Top service! Jany dacht echt met ons mee, hierdoor staat nu DE keuken die we in gedachten hadden.

Meedenken,nemen echt de tijd voor je, super service, goede kwaliteit en prijs.

Els

Wij zijn heel prettig en professioneel geholpen door Jani. Hij heeft meegedacht om een zo mooi mogelijke keuken te ontwerpen.

Vriendelijk, niet opdringerig

Danny de Boer / Dick de Jager

Wij kwamen met een eigen ontwerp qua keuken. Alles was mogelijk. Zelfs nog met kleine aanpassing. Goede en vriendelijke service. Precies zoals wij wilden en ook met de afgesproken leverdatum. Jany... Wij kwamen met een eigen ontwerp qua keuken. Alles was mogelijk. Zelfs nog met kleine aanpassing. Goede en vriendelijke service. Precies zoals wij wilden en ook met de afgesproken leverdatum. Jany van Ingen bedankt voor je hulp, gastvrijheid en de service die je verleende. Toppertje in je vak.

Alles was bespreekbaar

Geen. Ga zo door

Carolien geutjes

Wij hebben een super ervaring met keuken depot huissen wij hebben contact gehad met jany van inge dat vonden wij een zeer goede verkoper erg vriendelijk en zeer behulpzaam

Zeer goed advies

Geen alles was top