Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

Keukendepot druten

Fijn ontvangen en geholpen door Anja.
Denken goed met je mee en geven goede adviezen. Levering keuken en plaatsen van keuken , allemaal top!
Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Vriendelijk, behulpzaam.

Geen...

Johan walen

Bij het tekenen en bestellen van de keuken ging alles goed.tot ze de keuken kwamen brengen eerst zijn er spullen niet goed.
Okee dat kunnen we begrijpen.de tweede levering was het weer verkeerd...
Okee dat kunnen we begrijpen.de tweede levering was het weer verkeerd geleverd.
De 3de keer was het wel goed.waren inmiddels een half jaar verder.ivm een hele verbouwing lieten wij de keuken door een aannemer plaatsen. Hij moest dus 3x een dag inplannen,probeer dan maar geld van hun terug krijgen. Ik raad het mensen af om hun zaken te doen.

Tekenen van een keuken.maar dat kunnen ze allemaal

Als een klant een afspraak heeft dat ze langs komen, kom dan ook langs.

Mariska Boesveld

Wat een fantastisch bedrijf. Je wordt goed geholpen, denken met je mee. Niks is teveel, hoe vaak je ook contact zoekt. Prettige manier van communiceren.
Prijs kwaliteit is prima.

Vriendelijkheid

Keizer/Berrens

Erg goed geholpen door Anja met het uitkiezen van de keuken. Contact was erg leuk en prettig! Het plaatsen van de keuken ging geweldig, Harry en Mike hebben erg netjes gewerkt en nog wat extra... Erg goed geholpen door Anja met het uitkiezen van de keuken. Contact was erg leuk en prettig! Het plaatsen van de keuken ging geweldig, Harry en Mike hebben erg netjes gewerkt en nog wat extra dingen gedaan wat eigenlijk niet hoefde!

Goede service en contact, bij het opbouwen erg netjes gewerkt!

S. Vermeulen

Tijdens het ontwerp van de keuken erg fijn geholpen door Anja en Marc; deskundig advies, meedenkend en een goede sfeer. Ondanks de corona perikelen een snelle en complete levering. Erg tevreden over... Tijdens het ontwerp van de keuken erg fijn geholpen door Anja en Marc; deskundig advies, meedenkend en een goede sfeer. Ondanks de corona perikelen een snelle en complete levering. Erg tevreden over de service en blij met het eindresultaat!

Deskundig advies, denken echt met je mee en houden daarbij het beschikbare budget in gedachten.

Niets op aan te merken

Fam Foekens

Goede services

Goed advies en service

Hanneke

Keuken in juli geleverd en gemonteerd maar er zaten niet de juiste koolstoffilters bij. Drie keer door Keukendepot de verkeerde filters geleverd. Het is inmiddels eind oktober en ondanks... Keuken in juli geleverd en gemonteerd maar er zaten niet de juiste koolstoffilters bij. Drie keer door Keukendepot de verkeerde filters geleverd. Het is inmiddels eind oktober en ondanks verschillende mailtjes, bezoeken aan de showroom en telefoontjes zijn de juiste filters nog steeds niet geleverd. Er wordt nergens op gereageerd. Inmiddels zelf de filters aangeschaft (was helemaal niet zo moeilijk en had echt geen 4 maanden hoeven duren) en de rekening bij Keukendepot ingediend. Het is echt schandalig dat als er betaald is, ze eigenlijk niet meer thuis geven......

Communicatief heel slecht!

Reageer binnen een dag op een mail of telefoontje ook als de keuken al betaald is en geleverd. Een klacht is een klacht en dient door Keukendepot afgewerkt te worden (niet door de klant).

J Brouwer

Vanwege een verbouwing/ uitbreiding van de keuken via via bij Keukendepot Druten terecht gekomen. Na meerdere winkels bezocht te hebben voelde het hier direct als thuiskomen: Een hele prettige en... Vanwege een verbouwing/ uitbreiding van de keuken via via bij Keukendepot Druten terecht gekomen. Na meerdere winkels bezocht te hebben voelde het hier direct als thuiskomen: Een hele prettige en ongedwongen sfeer mede mogelijk gemaakt door een enthousiast en gedreven team. Vanuit Druten wordt ook de orderverwerking voor de winkels Superkeukens Tiel en Superkeukens Beuningen gedaan en dat is merkbaar. De Keukendepot formule sprak me direct aan vanwege de transparante prijzen en de trendy en frisse collectie. De wensen werden goed geïnventariseerd wat leidde tot een prachtig ontwerp ruimschoots binnen mijn budget. Inmiddels is de keuken volgens planning geleverd en gemonteerd en het resultaat is nog mooier dan ik had verwacht. Verder kijken is echt niet nodig want bij Keukendepot zit je goed!

transparant, wensen inventariseren, prijs-kwaliteit

Ga zo door!

baggerman vof

Vriendelijke ontvangst,goede service,en na aflevering,nog gebeld of alles goed gegaan was

vriendelijk en meedenkend

nvt

Fam. Schaap

Vriendelijk ontvangst, goed advies. Keukendepot wordt door ons van harte aanbevolen. Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop , nogmaals dank.

Goede advies , het meedenken met de klant.