Je aankoop wordt beschermd

Levering
8.1/10
Prijs

Niels

Ik kwam bij KeukenDepot AABE in Tilburg voor informatie voor een nieuwe keuken/apparatuur. Zeer deskundig geholpen!

Deskundig, wordt meegekeken naar de situatie, vele mogelijkheden en zeer vriendelijk personeel!

Klaas en Cora verwey

Voortreffelijk geadviseerd en zelfs thuis in komen meten,omdat ik hem graag zelf wilde plaatsen
Gekocht op de vlietskade in Arkel gemeente Gorinchem en perfect geholpen door Robin met wie wij...

het welgemeende advies en het meedenken omdat je zelf nogal eens te moeilijk /makkelijk over sommige dingen beslist.
meerdere malen in ons voordeel gecorrigeerd tijdens het aankoopsgesprek.
Robin nogmaals bedankt.

echt helemaal geen minpunten

Onze keuken is vorige week gezet.Ik ben er erg blij mee. Niet gedacht dat je voorst weinig geld deze keuken kon kopen en het is ook goed!

Mooie 3 d tekening en depri viel mee

telefonisch soms druk te bereiken

Onze keuken is vorige week geplaatst, en we zijn er heeltrots op. Erg mooi geworden, veel waar voor je geld.

mooie 3 d presentatie

telefonisch soms moeilijk bereikbaar want dan was het druk

Leuke ervaring met Simon, hij snapt wat ik wil

Simon maakte mij keuken af en mooi

Ruud

Op de site staat dat vestiging wolvega vrijdagavond open is. Dit is helaas niet zo. Wij kwamen daardoor voor de dichte deur te staan. Jammer

Site verkeerde informatie

Goeie prijs maar afhandeling en levertijd op keuken is zeer slecht

Goed geholpen met een keuken te kopen.

Info via mail slecht.
Lange levertijd voor de keuken 3 maanden.

N.J. Koomen

Van advies en bestelling tot levering en installatie geheel naar tevredenheid en volgens verwachting verlopen.

Klantvriendelijkheid in de showroom, het advies en de gemaakte opstelling, samenwerking met het installatiebedrijf uit Heerenveen en het vakmanschap van de installateur.

C.Giel

Wij hebben een keuken gekocht met inbouwapparatuur. Na ruim 2 1/2 jaar was de kookplaat kapot. Er was minimasl 2 jaar fabrieksgarantie. Toch moesten we voorrijkosten betalen om te kijken of de...

Eerlijke voorlichting

roos

Fijn om zo geduldig en aardig geholpen te worden! Ik kwam binnen met een hoop vragen en twijfels, maar de verkoopster nam uitgebreid te tijd om alles toe te lichten. Door haar duidelijke uitleg werd...

Gastvrijheid, ruim assortiment, prijs-kwaliteitverhouding

Helemaal niks!