Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

H. Beute

Slechte ervaring. Men houdt zich niet aan de afspraken. Is niet bereikbaar en lijkt zich niet verantwoordelijk te voelen voor de correcte afhandeling van afspraken. Ik zal er nooit meer iets kopen.... Slechte ervaring. Men houdt zich niet aan de afspraken. Is niet bereikbaar en lijkt zich niet verantwoordelijk te voelen voor de correcte afhandeling van afspraken. Ik zal er nooit meer iets kopen. (En voor de redacteur: Ik ben ook benieuwd of deze review wel geplaatst wordt)

Verkoop.

Alles wat volgt na de koopovereenkomst is getekend.

H. Bedute

Bij de verkoop prima te woord gestaan, vriendelijk en het leek allemaal zeer deskundig. Het vervolg was eigenlijk dramatisch. Niet of nauwelijks communicatie over welke voorzieningen er... Bij de verkoop prima te woord gestaan, vriendelijk en het leek allemaal zeer deskundig. Het vervolg was eigenlijk dramatisch. Niet of nauwelijks communicatie over welke voorzieningen er voorwaardelijk moesten zijn om de keuken te plaatsen. Voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk kwam de monteur maar die kon/wilde niets doen omdat de afvoer niet in de muur maar op de muur was gemonteerd. Uiteindelijk zit ik nu met een keuken en ben ik op zoek naar een bedrijf dat mijn keuken wil gaan monteren. Waardeloos. Ik zou nooit meer met dit bedrijf in zee gaan; in het beste geval zijn het 'dozenschuivers' die alleen keukens verkopen voor de verdere fatsoenlijke afhandeling voelt niemand zich binnen dat bedrijf verantwoordelijk.

Goede keukens,

Teveel om op te noemen. Volgens mij vooral een kwestie van houding: Zoveel mogelijk keukens verkopen of een net product afleveren voor je klant.

Elsa Alvarenga-Santos

Na lang zoeken eindelijk onze droomkeuken gevonden bij Keukendepot. Mevr. Jiska potuijt heeft ons geweldig geholpen. Samen met haar hebben we een geweldige mooie keuken samengesteld die aan al onze... Na lang zoeken eindelijk onze droomkeuken gevonden bij Keukendepot. Mevr. Jiska potuijt heeft ons geweldig geholpen. Samen met haar hebben we een geweldige mooie keuken samengesteld die aan al onze wensen voldoet.

Zeer kundig in alles over keukens

Blijf samenwerken met Nourdin de installateur die onze keuken heeft geplaatst. Echt een vakman complimenten.

Nick den ouden

Goed materiaal

ROBERT WITHINGTON

100% happy!!!! hept me up to date with everything .service was great monagie ( N8BAR ) wonderfull person my advice is ITS WORTH EVERY CENT !!!! Mark thankyou

frendly...flexable...great service...wondefull montagieā€¦..agreat since of humor..

nothing,,,,,,,,

Marcel Winkel

Keukendepot in Capelle is enorm service gericht. Denken met je mee ook als het tegenzit en het niet zo loopt als gepland. Er is altijd een oplossing waar zij aan denken of aan meewerken. Echt top!

Service en klantgerichtheid.

Geen...

Jacobs

Goede zaak. Ze weten waar ze over praten. Echt een aanrader. šŸ‘

Jansen

Bij het uitzoeken van de keueken verliep het contact prima en kregen we goed advies. Ook het afstemmen van de leverdatum was prima. Keukendepot zou echter dudielijker moeten zijn over wanneer iets... Bij het uitzoeken van de keueken verliep het contact prima en kregen we goed advies. Ook het afstemmen van de leverdatum was prima. Keukendepot zou echter dudielijker moeten zijn over wanneer iets nog aangepast kan worden. Volgens de monteur die de keuken ingemeten heeft kon het blad (composiet) nog aangepast worden wanneer na het stucken de afmetingen niet meer zouden kloppen. Moet je dan wel 4 tot 6 weken van te voren (is naar mijn idee wel heel vroeg om te stucken) aangeven. Helaas was dit niet duidelijk aangegeven tijdens het inmeten en moesten we dus zelf een oplossing zoeken aangezien ze ook niet met een oplossing zijn gekomen.
Op de dag van de levering werden de problemen nog groter. De bezorgers hebben een van de hoge kasten laten vallen waardoor deze niet meer te gebruiken was. Uiteraard kan dit altijd gebeuren maar wel vervelend wanneer dit de eerste in een rij van drie is. Op de dag van plaatsen konden de hoge kasten niet geplaats worden en moesten we 6 weken wachten voordat de nieuwe geleverd kon worden.
Tevens het advies om de tekeningen die door Keukendepot worden aangeleverd heel goed te controleren. Het gat van de afzuigkap was door keuekendepot achter de kap getekend ipv erboven terwijl de specificaties van de kap duidelijk aangeven dat de afvoer aan de bovenkant zit. Tekeningen die door Keukendepot gemaakt zijn op basis van de door ons en op verzoek van de verkoopster aangeleverde apparatuur lijst. Wij kregen de opmerking omdat we de apparatuur elders gekocht hadden (op advies van de verkoopster omdat zij de apparatuur die wij wilden niet konden leveren) we dat zelf maar beter hadden moeten controleren. Vooral de manier waarop de heer Jansen communiceerde was niet echt gepast in deze situatie. 'Het maken van leidingschemas wanneer Keukendepot de apparatuur niet leverde moesten ze maar mee stoppen', 'was eigenlijk allemaal onze eigen schuld omdat we de apparatuur niet bij hun hadden aangeschaft' en 'we moesten blij zijn dat we uberhaupt nog een vergoeding kregen'. Nou de kosten die het ons gekost heeft om het aan te laten passen waren vele malen meer.
Ons advies is dus:
- Maak duidelijke afspraken over het aanpassen van eventuele onderdelen van de keuken zoals een blad.
- Controleer de tekeningen goed ook als ze zelf de apparatuur leveren en de keuken installeren.
- Verwacht niet te veel medewerking en coulance wanneer er iets mis gaat. Oplossingen moet je zelf bedenken.

Zeer goed en vakkundig

Janssen

Wij zullen zeker keukendepot druten aanbevelen bij onze kennissen en familie die willen overgaan tot aankopen van witgoed.