Kwaliteit
Levering
Advies
Prijs

B van laar

We zijn zeer goed geholpen bij het ontwerp ,en de uitvoering is perfect.
We hebben nu een zeer fraaie keuken,waar we erg blij mee zijn.

Alle tijd bij de aankoop en ontwerp

Danny

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken! Erg mooi geworden. Ook willen wij Nienke uit de vestiging druten bedanken ze heeft alle tijd genomen om ons te adviseren. Top

Geweldige service! Na anderhalf jaar waren er een paar onderdelen stuk. Na een bericht heb ik alles toegezonden gekregen. Ga zo door!

Klantvriendelijkheid en goede service!

Misschien een ander bedrijf dan 1 1/2 jaar geleden die de keukens installeert. Ze hebben de nodige fouten gemaakt zoals berekening waar de vaatwasser en een kastje waar de boiler in zou moeten worden geplaatst. Een persoon heeft de keuken in een dag moeten plaatsen. Dit kan gewoon niet. Hierdoor zullen er ook fouten ingeslopen zijn....
Er ontbraken een aantal dingen die naar boven kwamen ivm verstopte waterafvoer.

Boien Bruhl

Tijdens mijn zoektocht naar een leuke en betaalbare keuken vond ik Keukendepot.

Van mijn vrienden hoor ik altijd verhalen over gladde verkopers die alles doorwillen drukken. Dat is bij...

Veel keuzen en het aangegeven budget word gerespecteerd.

Niels

Ik kwam bij KeukenDepot AABE in Tilburg voor informatie voor een nieuwe keuken/apparatuur. Zeer deskundig geholpen!

Deskundig, wordt meegekeken naar de situatie, vele mogelijkheden en zeer vriendelijk personeel!

Klaas en Cora verwey

Voortreffelijk geadviseerd en zelfs thuis in komen meten,omdat ik hem graag zelf wilde plaatsen
Gekocht op de vlietskade in Arkel gemeente Gorinchem en perfect geholpen door Robin met wie wij...

het welgemeende advies en het meedenken omdat je zelf nogal eens te moeilijk /makkelijk over sommige dingen beslist.
meerdere malen in ons voordeel gecorrigeerd tijdens het aankoopsgesprek.
Robin nogmaals bedankt.

echt helemaal geen minpunten

Onze keuken is vorige week gezet.Ik ben er erg blij mee. Niet gedacht dat je voorst weinig geld deze keuken kon kopen en het is ook goed!

Mooie 3 d tekening en depri viel mee

telefonisch soms druk te bereiken

Onze keuken is vorige week geplaatst, en we zijn er heeltrots op. Erg mooi geworden, veel waar voor je geld.

mooie 3 d presentatie

telefonisch soms moeilijk bereikbaar want dan was het druk

Leuke ervaring met Simon, hij snapt wat ik wil

Simon maakte mij keuken af en mooi

Ruud

Op de site staat dat vestiging wolvega vrijdagavond open is. Dit is helaas niet zo. Wij kwamen daardoor voor de dichte deur te staan. Jammer

Site verkeerde informatie