Kwaliteit

Prima service

Denken met je mee

snellere levertijd

Helma

Op basis van meerdere aanbevelingen van kennissen, vrienden en familie zijn we voor onze nieuwe keuken gaan kijken bij Keukendepot Huissen, hier zijn we geholpen door Jany. Jany is erg enthousiast... Op basis van meerdere aanbevelingen van kennissen, vrienden en familie zijn we voor onze nieuwe keuken gaan kijken bij Keukendepot Huissen, hier zijn we geholpen door Jany. Jany is erg enthousiast en gedreven, de klik en samenstelling van keuken maakte ons meteen enthousiast, vandaar dat we ook niet verder hebben gekeken en hier verder zijn gegaan. Eerder dan verwacht kregen we bericht dat de keuken al binnen is en of deze alvast bezorgd mocht worden, voor ons was dit geen probleem en dus hebben we de keuken laten eerder bezorgen. Van tevoren werden we netjes gebeld hoe laat de bezorgers zouden komen, en ze waren er ook binnen de afgesproken tijd. We hebben de keuken zelf gemonteerd, alles was erg duidelijk en bij vragen hebben Jany en Marinda ons netjes te woord gestaan. Bij het monteren zijn we op één probleem gestuit en dat was dat ons plafond ter hoogte van de hoge kasten te laag was tegenover de kasten welke we besteld hadden, dit waren we zelf vergeten te melden bij de aankoop. Jany en Marinda kwamen met het idee de plint van de hoge kasten lager te maken waardoor deze alsnog passen. De hoogte van de plint van de keuken was nu 150 mm en de hoge kasten 60mm, dit was niet zo mooi. Jany en Marinda kwamen met het idee de hoge kasten 'los te trekken' van de keuken. We hadden nog een extra ruimte van 1 meter, hierdoor konden we de hoge kasten opschuiven naar het einde van de keuken waardoor er in het midden van de keuken een meter overbleef. In deze meter hebben we 2 hoge wanden geplaats en een nis gemaakt welke nu dient als koffie en theehoekje. Jany en Marinda hebben meegedacht tot het uiterste en de keuken is hierdoor uiteindelijk nog 10x mooier geworden dan we gehoopt hadden. Voor een goed advies, een leuk verkoopgesprek, een hele goede prijs en goede service adviseren we iedereen eens een kijkje te nemen bij Keukendepot Huissen!

Gedreven personeel met veel kennis, goede prijs en kwaliteit, goede service.

KdaS

Slecht slecht slechter dan slecht

waardeloos

communicatie, afhandeling klantcontacy

Hijmans

Slechte ervaring

Uitstraling keukens

Contact met de klant

H. Beute

Slechte ervaring. Men houdt zich niet aan de afspraken. Is niet bereikbaar en lijkt zich niet verantwoordelijk te voelen voor de correcte afhandeling van afspraken. Ik zal er nooit meer iets kopen.... Slechte ervaring. Men houdt zich niet aan de afspraken. Is niet bereikbaar en lijkt zich niet verantwoordelijk te voelen voor de correcte afhandeling van afspraken. Ik zal er nooit meer iets kopen. (En voor de redacteur: Ik ben ook benieuwd of deze review wel geplaatst wordt)

Verkoop.

Alles wat volgt na de koopovereenkomst is getekend.

H. Bedute

Bij de verkoop prima te woord gestaan, vriendelijk en het leek allemaal zeer deskundig. Het vervolg was eigenlijk dramatisch. Niet of nauwelijks communicatie over welke voorzieningen er... Bij de verkoop prima te woord gestaan, vriendelijk en het leek allemaal zeer deskundig. Het vervolg was eigenlijk dramatisch. Niet of nauwelijks communicatie over welke voorzieningen er voorwaardelijk moesten zijn om de keuken te plaatsen. Voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk kwam de monteur maar die kon/wilde niets doen omdat de afvoer niet in de muur maar op de muur was gemonteerd. Uiteindelijk zit ik nu met een keuken en ben ik op zoek naar een bedrijf dat mijn keuken wil gaan monteren. Waardeloos. Ik zou nooit meer met dit bedrijf in zee gaan; in het beste geval zijn het 'dozenschuivers' die alleen keukens verkopen voor de verdere fatsoenlijke afhandeling voelt niemand zich binnen dat bedrijf verantwoordelijk.

Goede keukens,

Teveel om op te noemen. Volgens mij vooral een kwestie van houding: Zoveel mogelijk keukens verkopen of een net product afleveren voor je klant.

Elsa Alvarenga-Santos

Na lang zoeken eindelijk onze droomkeuken gevonden bij Keukendepot. Mevr. Jiska potuijt heeft ons geweldig geholpen. Samen met haar hebben we een geweldige mooie keuken samengesteld die aan al onze... Na lang zoeken eindelijk onze droomkeuken gevonden bij Keukendepot. Mevr. Jiska potuijt heeft ons geweldig geholpen. Samen met haar hebben we een geweldige mooie keuken samengesteld die aan al onze wensen voldoet.

Zeer kundig in alles over keukens

Blijf samenwerken met Nourdin de installateur die onze keuken heeft geplaatst. Echt een vakman complimenten.

Nick den ouden

Goed materiaal

ROBERT WITHINGTON

100% happy!!!! hept me up to date with everything .service was great monagie ( N8BAR ) wonderfull person my advice is ITS WORTH EVERY CENT !!!! Mark thankyou

frendly...flexable...great service...wondefull montagie…..agreat since of humor..

nothing,,,,,,,,

Marcel Winkel

Keukendepot in Capelle is enorm service gericht. Denken met je mee ook als het tegenzit en het niet zo loopt als gepland. Er is altijd een oplossing waar zij aan denken of aan meewerken. Echt top!

Service en klantgerichtheid.

Geen...