Kwaliteit
Prijs

Jacobs

Goede zaak. Ze weten waar ze over praten. Echt een aanrader. 👍

Jansen

Bij het uitzoeken van de keueken verliep het contact prima en kregen we goed advies. Ook het afstemmen van de leverdatum was prima. Keukendepot zou echter dudielijker moeten zijn over wanneer iets... Bij het uitzoeken van de keueken verliep het contact prima en kregen we goed advies. Ook het afstemmen van de leverdatum was prima. Keukendepot zou echter dudielijker moeten zijn over wanneer iets nog aangepast kan worden. Volgens de monteur die de keuken ingemeten heeft kon het blad (composiet) nog aangepast worden wanneer na het stucken de afmetingen niet meer zouden kloppen. Moet je dan wel 4 tot 6 weken van te voren (is naar mijn idee wel heel vroeg om te stucken) aangeven. Helaas was dit niet duidelijk aangegeven tijdens het inmeten en moesten we dus zelf een oplossing zoeken aangezien ze ook niet met een oplossing zijn gekomen.
Op de dag van de levering werden de problemen nog groter. De bezorgers hebben een van de hoge kasten laten vallen waardoor deze niet meer te gebruiken was. Uiteraard kan dit altijd gebeuren maar wel vervelend wanneer dit de eerste in een rij van drie is. Op de dag van plaatsen konden de hoge kasten niet geplaats worden en moesten we 6 weken wachten voordat de nieuwe geleverd kon worden.
Tevens het advies om de tekeningen die door Keukendepot worden aangeleverd heel goed te controleren. Het gat van de afzuigkap was door keuekendepot achter de kap getekend ipv erboven terwijl de specificaties van de kap duidelijk aangeven dat de afvoer aan de bovenkant zit. Tekeningen die door Keukendepot gemaakt zijn op basis van de door ons en op verzoek van de verkoopster aangeleverde apparatuur lijst. Wij kregen de opmerking omdat we de apparatuur elders gekocht hadden (op advies van de verkoopster omdat zij de apparatuur die wij wilden niet konden leveren) we dat zelf maar beter hadden moeten controleren. Vooral de manier waarop de heer Jansen communiceerde was niet echt gepast in deze situatie. 'Het maken van leidingschemas wanneer Keukendepot de apparatuur niet leverde moesten ze maar mee stoppen', 'was eigenlijk allemaal onze eigen schuld omdat we de apparatuur niet bij hun hadden aangeschaft' en 'we moesten blij zijn dat we uberhaupt nog een vergoeding kregen'. Nou de kosten die het ons gekost heeft om het aan te laten passen waren vele malen meer.
Ons advies is dus:
- Maak duidelijke afspraken over het aanpassen van eventuele onderdelen van de keuken zoals een blad.
- Controleer de tekeningen goed ook als ze zelf de apparatuur leveren en de keuken installeren.
- Verwacht niet te veel medewerking en coulance wanneer er iets mis gaat. Oplossingen moet je zelf bedenken.

Zeer goed en vakkundig

Janssen

Wij zullen zeker keukendepot druten aanbevelen bij onze kennissen en familie die willen overgaan tot aankopen van witgoed.

De afspraken omtrent keuken ontwerp en telefonisch contact verliepen goed. Helaas is de keuken geleverd met een beschadigd werkblad en een kastje. Mocht dit opgelost worden dan pas ik de review... De afspraken omtrent keuken ontwerp en telefonisch contact verliepen goed. Helaas is de keuken geleverd met een beschadigd werkblad en een kastje. Mocht dit opgelost worden dan pas ik de review aan.

Inmeet afspraak verliep super snel. Nog in afwachting van de verdere afhandeling van de openstaande zaken. Mocht dit goed gebeuren dan ben ik tevreden.

Lange wachttijd keuken plaatsing.
Communicatie slecht!

Perfect bedrijf die meedenkt over wensen en uitgaven.

Lijkt me beter van niet

E Laan Van Der

Wij zijn tijdens verkoop goed geholpen. Maar na het plaatsten zijn wij erg teleurgesteld kastjes die niet aansluiten een keer tussen de koelkast scheve schroeven in het kozijn. Er waren ook... Wij zijn tijdens verkoop goed geholpen. Maar na het plaatsten zijn wij erg teleurgesteld kastjes die niet aansluiten een keer tussen de koelkast scheve schroeven in het kozijn. Er waren ook onduidelijkheden over de afzuigkap. Er is ons gezegd door de inmeter dat de motor op de afzuigkap geplaatst moest worden en op de tekening die niet heel duidelijk was ook. Nu hebben wij het geld terug gekregen en moeten wij er zelf 1 bestellen of eentje bij hun voor 300,00 meer. Wij vinden dan ook dat dit geen goede service is. Het lijkt wel een zelfgeplaatste Ikea keuken echt heel jammer. Wij zijn nu aan het afwachten op een oplossing dat onze keuken waar wij zo naar uitgekeken hebben er ook uit gaat zien zoals verwacht.

B van laar

We zijn zeer goed geholpen bij het ontwerp ,en de uitvoering is perfect.
We hebben nu een zeer fraaie keuken,waar we erg blij mee zijn.

Alle tijd bij de aankoop en ontwerp