Ed

Het geleverde product was niet het product wat ik had besteld. Dat kan een keer gebeuren omdat iemand binnen het proces van levering ergens een fout maakt. Helaas verliep daarna het contact met een... Het geleverde product was niet het product wat ik had besteld. Dat kan een keer gebeuren omdat iemand binnen het proces van levering ergens een fout maakt. Helaas verliep daarna het contact met een medewerker over het verkeerd geleverde product nogal stroef omdat hij slecht naar de klant luisterde. De volgende dag werd alles weer rechtgetrokken. Dat is service wat mij aanspreek.

Loman

DPd deponeerde het pakketje onder de carport van de buren. We hebben even moeten zoeken voordat we het vonden.

Vilsteren

Op website stond dat product beschikbaar is, en na bestelling komt de mededeling dat product niet op voorraad is

Henk

Het product kwam defect aan. Het probleem is uitstekend opgelost. De meldingen over de levertijd was erg mager en laat.

Marian

Producten zoals beschreven en zeer makkelijk te monteren. Heel duidelijke handleiding bijgevoegd.