Assortiment
Kwaliteit verpakking
Kwaliteit pakket/geschenk

Ik ben via Google dit bedrijf tegen gekomen. De site was duidelijk en dacht laat ik een mail sturen. Ik kreeg een snelle reactie. Heel klantvriendelijk, ook toen ik vroeg om 2 verschillende dozen... Ik ben via Google dit bedrijf tegen gekomen. De site was duidelijk en dacht laat ik een mail sturen. Ik kreeg een snelle reactie. Heel klantvriendelijk, ook toen ik vroeg om 2 verschillende dozen was dit geen probleem. Ook als ik tussentijds vragen had was de reactie snel en duidelijk. Dus ik ben heel tevreden hoe dit bedrijf handelt.

Snelle reactie
Klantvriendelijk
Denkt met de klant mee

Ik ben niets tegengekomen waarvan ik dacht dat dit beter zou kunnen

Prima contact gehad en er wordt met de klant meegedacht.

Servicegericht.

Heel goed

De 1e zending werd niet compleet geleverd en toen was er paniek, door jullie is het mooi en snel opgelost en konden we iedereen voor Kerst NOG een pakket aanbieden!

We kregen als extra een doos chocolaatjes omdat de eerste zending niet compleet geleverd was, een heel lieve geste maar deze chocolaatjes waren echt niet lekker. Deze zou ik weglaten volgende keer... We kregen als extra een doos chocolaatjes omdat de eerste zending niet compleet geleverd was, een heel lieve geste maar deze chocolaatjes waren echt niet lekker. Deze zou ik weglaten volgende keer of vervangen.

Huschka Safety Services

Leuke kerstpakketten en goede service.

Vooraf goede communicatie

Wij moesten zelf achter de bol.com bon aan die wij bij de bestelling kregen.

Prima, duidelijke communicatie.

snelle levering op afgesproken dag

Wijkvereniging De Pionier

Prima bedrijf met veel keus en schappelijke prijzen

Bezorging is prima verlopen, ook de after sales communicatie verliep goed

Er zat een artikel dubbel in de pakketten om een uitverkocht artikel te vervangen. Het was netjes geweest indien dat van te voren was gemeld. Nu kwamen we daar achteraf achter. Wel is het goed... Er zat een artikel dubbel in de pakketten om een uitverkocht artikel te vervangen. Het was netjes geweest indien dat van te voren was gemeld. Nu kwamen we daar achteraf achter. Wel is het goed gemaakt met een extra doos bonbons wat dan weer netjes is.

Bestellen ging prima maar bij aflevering, ruim 2 maanden verder, bleken er artikelen ,die ik speciaal besteld had, niet in te zitten en hebben ze er zelf vervangende producten voor in de plaats... Bestellen ging prima maar bij aflevering, ruim 2 maanden verder, bleken er artikelen ,die ik speciaal besteld had, niet in te zitten en hebben ze er zelf vervangende producten voor in de plaats gedaan. Zonder eerst een telefoontje of mail te sturen.
Met deze artikelen was ik niet tevreden, zou ze nooit zelf hebben uitgekozen.
Ik moest het er maar mee doen, zij vonden het wel een goede vervanging.

Mochten er artikelen niet leverbaar zijn geef de klant een bericht i.p.v. op eigen houtje artikelen te vervangen.
Is wel zo netjes.

Prima, keurig op tijd geleverd!