Assortiment
Kwaliteit verpakking
Kwaliteit pakket/geschenk

Nvt

Goede website met voldoende keuze

nvt

weet ik niet

neen

Saan

Prettig en genoeg keus.

Kwaliteit vh product en mogelijkheid om andere bonnen te kopen waardoor de mogelijkheden/assortiment nog breder zijn

Bestedingstijd is wel erg kort

SHeerenloo

Prima, ruime en variabele keus

De ruime keuze voor ieder wat wils

Geen idee

Alice

Snelle service en goede levering

Mij lijkt een bol.com cadeaukaart heel leuk, daar kun je werkelijk alles bestellen. Ook lijkt het mij fijn als je voor de totale punten een cadeaubon kan bestellen zoals nu bijv. Bij de ici paris

Shalalalala

Keuze

Nee

Ingrid

Redelijk

Ruim assortiment

Meer inzicht geven over de verzendtijd. Ik heb op 27 december mijn cadeau besteld en uiteindelijk pas 15 januari deze binnen gekregen. Hier baalde ik wel van, ook omdat de medewerkers niet precies... Meer inzicht geven over de verzendtijd. Ik heb op 27 december mijn cadeau besteld en uiteindelijk pas 15 januari deze binnen gekregen. Hier baalde ik wel van, ook omdat de medewerkers niet precies konden zeggen wanneer het verzonden zou worden.

...

fijn dat je zelf wat kan kiezen

inloggen is soms een uitdaging omdat de letters en cijfers dicht op elkaar staan op het kaartje en je dan niet goed kunt zien of het een w is of 2 x een v bijvoorbeeld.

Wanneer je al...

Wanneer je al een aantal jaar via kerstgeschenk voor jou mag kiezen (zoals bij ons) dan wordt het aanbod een beetje eenzijdig

M

Ik had een mail gestuurd, omdat ik niks meer had vernomen over wanneer mijn bestelling binnen zou komen. Toen kreeg ik snel een reactie terug dat 1 item later leverbaar was, dus dat ze daar op... Ik had een mail gestuurd, omdat ik niks meer had vernomen over wanneer mijn bestelling binnen zou komen. Toen kreeg ik snel een reactie terug dat 1 item later leverbaar was, dus dat ze daar op moesten wachten.

Jacqueline

De bestelde cadeaus zijn bijzonder snel geleverd