Assortiment

CELS B.V

Alles prima

gewoon in alles goed

nee

Betrouwbaar qua levertijden; ruim assortiment

levertijd nakomen en correct aantal

de inhoud kwalitatief naar een hoger nivo, wat minder goekdope opvulling-produkten

Goede ervaring, snelle service, leuk kerstpakket. Alleen jammer dat de cadeaus af en toe wel een stuk goedkoper (als je ze zou kopen) zijn dan de waarde van het kerstpakket.

snelle service, leuke cadeaus

De prijs van de cadeaus en het tegoed zouden iets beter in balans kunnen, ik begrijp dat er een winstmarge tussen zit en dat jullie kosten er ook van betaald moeten worden, maar ik vind een marge... De prijs van de cadeaus en het tegoed zouden iets beter in balans kunnen, ik begrijp dat er een winstmarge tussen zit en dat jullie kosten er ook van betaald moeten worden, maar ik vind een marge van meer dan 25 % op een waardebon wel veel.

Het bestelproces verliep super snel en goed. Ontzettend tevreden met deze periode.

Helaas verliep het bestellen van de producten zelf minder goed. Ik persoonlijk kreeg maar niet de code binnen voor de bestelde bol.com cadeaukaart. Meerdere mails en meerdere telefoontjes met elke keer de belofte die dag echt de code te ontvangen was vervelend.

Bestel proces.

Zie ervaring.

Deed voor het eerst zaken met hun. Wist dus niet wat te verwachten.

Flexibel en klantvriendelijk aan de telefoon.

Levering was niet op tijd helaas. Maar men heeft er hard achteraan gezeten.

Netjes geleverd volgens afspraak

zie punt 1
netjes geleverd volgens afspraak en op tijd

ik ben zeer tevreden

Dickhof mode

De ervaring is dat er keurig volgens de afspraak wordt geleverd en dat we een ruime keus in assortiment hebben

De levering op gewenste tijdstip

Als er al iets verbeterd zou moeten worden dan kies ik voor de creativiteit van de pakketten.

Marjolein

Prima!