Assortiment
Kwaliteit verpakking
Kwaliteit pakket/geschenk

MiKo

Zeer goede ervaring. Bij het vervoer van 1 kerstpakket is er een glazen stolp gesneuveld. Ze hebben een nieuwe stolp kosteloos vergoed.

Goede communicatie en voor oplossing gezorgd

Wellicht zijn er verbeterpunten, maar ik heb een prima ervaring met KerstpakkettenXL

RT2000

Goed overzicht van de producten.
alles makkelijk te bestellen.

x

toen ik begin van het nieuwe jaar mailde met een vraag duurde het 1,5 week tot dat ik antwoord kreeg.
dat zou sneller mogen.

Heel goed

prijs/kwaliteit ok
veel artikelen in pakket die in winkel niet te koop zijn
de plunjezak in het pakket
slagroom in het pakket was lekker

verpakking was aan de saaie kant
te strenge betaalconditie

Allet

De communicatie na de levering met het bedrijf verliep moeizaam.. uit eindelijk de problemen goed opgelost.

Verschillende prijsklasse

Communicatie bereikbaarheid

Kerstpakketten 2017 besteld

Makkelijk te bestellen en keurig op tijd geleverd

De pakketten werden geleverd op een pallet dat vervolgens niet werd meegenomen. Moesten zelf voor afvoer van het pallet zorgen. Niet zo handig voor ons

Correct en hele goede service

Veel variatie

Geen verbeterpunten

De site had duidelijke pakketten weergegeven
De bezorging prima thuis afgeleverd
Ik had een vraag , belde , en kreeg duidelijk antwoord. Dus was heel tevreden

Zoals ik al zei . Ik had een vraag ,belde. En kreeg zeer duidelijk antwoord

Op dit moment geen

rozima

Het viel allemaal een beetje tegen.
personeel wat een heel jaar voor je bezig geweest is en dan een zwaar pakket krijgt door een pak met 2 kg stooizout erin.
dat kan wel beter voor die...
Het viel allemaal een beetje tegen.
dat kan wel beter voor die prijs die ik voor de paketten betaald heb

levering op tijd

verrassingspaketten maar niet meer doen en ook de afleveringskosten voor een halve dag vroeger laten vervallen

Woonzorgcentrum Vredenoord

Mijn ervaring is prima. Goede contacten. Afgesproken zaken werden ook zeker nagekomen.

Bij kapotte etagères die ontvangen waren in de kerstpakketten werd er na melding hiervan andere kado's toegestuurd.

Wel apart dat als je etagères besteld (zie hier boven) dat je onaangekondigd heel iets anders krijgt. Ook leuk hoor, maar had de medewerkers meegedeeld dat ik nieuwe etagères zou bestellen.

Darwin Recruitment

Pakketten zelf waren goed, alleen jammer dat de bezorging niet liep zoals geplant waardoor alle pakketten bij ons op kantoor afgeleverd werden en niet bij de aangegeven locatie, ook vond ik de... Pakketten zelf waren goed, alleen jammer dat de bezorging niet liep zoals geplant waardoor alle pakketten bij ons op kantoor afgeleverd werden en niet bij de aangegeven locatie, ook vond ik de bezorger wat laks. Hij heeft niet mee geholepn om alle pakketten bij ons boven af te leveren dus ik moest zelf met een kar heen en weer.

pakketten waren ok, de service over de mail was ok,

betere bezorgservice.