MTD Products Benelux BV

Super gemakkelijk en uitstekende service

persoonlijk contact en advies, unieke pakketten, combinatie verzending naar thuisadressen NL en BE mogelijk, duidelijke communicatie, meedenkend in oplossingen, ook leuk aanbod in lagere... persoonlijk contact en advies, unieke pakketten, combinatie verzending naar thuisadressen NL en BE mogelijk, duidelijke communicatie, meedenkend in oplossingen, ook leuk aanbod in lagere prijscategorie, goed verpakt

Salarisprofs

Meedenkend

Flexibel in de standaarden (we hebben de factuurdatum kunnen verschuiven) en een bericht wanneer de betaling was binnen gekomen

Würth Nederland B.V.

Er waren een paar kleine probleempjes, maar die zijn snel en netjes opgelost. Voor de rest goed geregeld.

Problemen worden snel opgelost

Synspec

Heel erg goed

Geleverd zoals afgesproken

tonny queens

Zeer tevreden en komen afspraken na

klantvriendelijk

Goede ervaring

makkelijk bestelproces

Craft with Magic

Prima service

goede foto's alles duidelijk zichtbaar met goede product omschrijving

Rijschool Roger de Weijer

Algemeen positief

Makkelijk een bestelling plaatsen op de website en betalen

Reactie Kerstpakkettenplaza.nl:

Hoi Roger,
Hoi Roger,
Dank voor je review. Ik begrijp dat je het druk hebt in december, wij gelukkig ook. We accepteren inderdaad geen telefonische bestellingen in December, dit om fouten en 'spookbestellingen' en discussies achteraf te voorkomen. We nemen het mee in onze overwegingen voor de bestelmogelijkheden.

Willem Cornelissen

Mijn ervaring met kerstpakkettenplaza is uitstekend! Zowel in de communicatie als de wijze waarop afspraken worden nagekomen is alles keurig en pro-actief.
Daarnaast prima kwaliteit van de...
Daarnaast prima kwaliteit van de geleverde producten!

Eerlijke open communicatie en doen wat beloof wordt.