S.I. Zwartz B.V.

Goede kwaliteit, prijs en service

service

Coatinc Nederland

Zeer goed, wat ze beloofden zijn ze volledig nagekomen

Afspraak is afspraak

Motorcenter Venlo

Gewoon goed en betrouwbaar

Op alle fronten goed

M.

In mijn kerstpakket zat trekdrop. Het verbaasde me omdat trekdrop een tijd geleden uit de winkel is gehaald en nergens meer te koop is. Echter blijf ik maar zoeken waar ik het kan kopen. Het werkt... In mijn kerstpakket zat trekdrop. Het verbaasde me omdat trekdrop een tijd geleden uit de winkel is gehaald en nergens meer te koop is. Echter blijf ik maar zoeken waar ik het kan kopen. Het werkt voor mij laxerend en wil het heel graag in huis hebben. Kunt u vertellen waar ik aan trekdrop kan komen?

Prima inhoud

Reactie Kerstpakkettenplaza.nl:

Dank u voor uw review. Onze klantenservice zal u benaderen om u antwoord op uw vraag te geven.

Particulier

Complimenten voor de klantenservice. Goede service in behandeling van offerte naar opdracht. Per omgaande bij een vraag komt er een antwoord. Meedenkend. Aan te bevelen site om uw kerstpakket te... Complimenten voor de klantenservice. Goede service in behandeling van offerte naar opdracht. Per omgaande bij een vraag komt er een antwoord. Meedenkend. Aan te bevelen site om uw kerstpakket te bestellen.

Klantenservice meedenkend, Reageert snel.

Janneke

Perfect kan niet beter

Allemaal sterke punten

Beste Janneke,
Bedankt voor je mooie review en vast fijne feestdagen gewenst!!

Sandra

Voor mij de eerste keer een kerstpakket regelen en u wekt vertrouwen en heb dus ook voor u gekozen.
Ik ben ervan overtuigd dat het allemaal goed komt!

Duidelijkheid

Hoi Sandra,
Wat leuk om te lezen, hier doen we het voor! Komt helemaal goed en alvast fijne feestdagen gewenst!

Stichting Inkoopbureau West-Brabant

Geleverde kwaliteit komt niet overeen met op website aangeboden kwaliteit.

BAHM

Geen goede ervaring met de kerstcomplimenten

kerstpakketten zijn prima

N. Smit

Daar waar de bezorgdatum van de bestelling in 2020 niet zoals afgesproken werd nageleefd (de pakketten kwamen weken te vroeg), was het in 2021 heel goed geregeld. De site is gebruiksvriendelijk en... Daar waar de bezorgdatum van de bestelling in 2020 niet zoals afgesproken werd nageleefd (de pakketten kwamen weken te vroeg), was het in 2021 heel goed geregeld. De site is gebruiksvriendelijk en op vragen wordt per ommegaande gereageerd door zeer vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Alle ontvangers vonden het een mooi kerstpakket.

De bereidheid om in oplossingen te denken en een groot gevarieerd aanbod van pakketten