De Blokkentoren

Super goede en vlotte service

Super snelle reactie, goede verwerking, stipte en correcte levering. Mooie inhoud van de doos.

Avanti

Levering volgens afspraak

Afspraken worden nagekomen

Beste Joke,
Beste Joke,
Dank voor de review. Wat jammer dat het pakket tegenviel. Ik heb even nagekeken wat jullie hebben besteld. Dit is een zakelijk pakket dat buiten de jaarlijkse range aan kerstpakketten ligt en dus niet speciaal als kerstpakket wordt samengesteld. Je ziet dat de verpakking ook zakelijk is en dus geen specifiek kerstthema heeft. Wellicht is het voor de nabije toekomst beter om uit de 'echte' kerstpakketten te kiezen. Deze worden jaarlijks speciaal voor kerst samengesteld en zijn verpakt in een kerstdoos. De keuze binnen deze kerstpakketten/foodpakketten met een boordevolle inhoud is zeer groot. Met onze verfijnmodule op de website kan je selecteren op wat je belangrijk vindt aan items die in een pakket moeten zitten. Hoop dat we je volgend jaar goed van dienst mogen zijn!

Simone Israeli

Ruim aanbod van kerstpakketten en snelle levering

Wat ik zeer positief vind is de donatie aan een goed doel bij iedere bestelling!

BMU-Groep B.V.

Op tijd bezorgd. Fijn dat we enkele losse pakketten komden bestellen

Leuke pakketsamenstelling

Totaaltechnique

Niet best

Niet

Beste Jan,
Beste Jan,
We hebben navraag gedaan bij onze klantenservice en vernomen dat er vertraging is gemeld in de levering en dat hier contact over is geweest. Zij geven aan: Zending zou vrijdag de 16e geleverd worden en dat is niet gebeurd. Die zijn uiteindelijk maandag gekomen.
Heel vervelend, onze oprechte excuses!!!

Executive T.

Te laat geleverd. Andere verpakking dan afgesproken.

Mooie pakketten, in principe, mits je die ook krijgt.

Reactie Kerstpakkettenplaza.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Ik heb de correspondentie nagekeken en omtrent uw order zie alleen deze reactie:
Bedankt, Els
Ik heb de pakketten inmiddels ontvangen maar ik kon zonet de...
Bedankt, Els
Ik heb de pakketten inmiddels ontvangen maar ik kon zonet de telefoon niet opnemen.
Het is dus allemaal goed gekomen, nogmaals bedankt!
Het pakket dat u gekozen heeft is voorzien van items met Thanx you en Special People teksten. Wellicht is er een vervangend product gebruikt, maar het spijt me, ik kan uw klacht niet helemaal thuisbrengen. Heel vervelend dat het niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze oprechte excuses!

mtp fysiotherapie

Top

snelheid en transparantie

Judith Noordeloos

Uitgebreide keuzes en snel geleverd. Fijn dat de eigen keuze kerstpakketten ook te bestellen zijn voor kleine groepen.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Coop Mourik

Prima geregeld

Er wordt snel gereageerd op vragen.

Snelvertaler BV

Ruime keuze uit pakketten en de pakketten waren volgens afspraak op tijd geleverd.

Komen afspraken na