Sendo Shipping B.V.

Prima service, veel keuze en op de afgesproken tijd geleverd.

Goede communicatie wat betreft het leveren.

Ikea Amersfoort

Prettig contact

Goeie communicatie

Roy

Goed kerstpakket, prima prijs en fijne service

Goede service
Fijne klantenservice
Goede prijs-kwaliteit verhouding

Chiropractie Praktijk M.W. van der Steen

Zoals altijd zeer vlotte reacties op offerteaanvraag et cetera; correcte levering volgens afspraak - prima!

Duidelijke informatievoorziening op site en per mail, alles volgens afspraak geleverd

Home-Vision

Fijn bedrijf

Goede service en communicatie

Straal & Coating Bakhuizen B.V.

Kingspan Unidek B.V.

Kerstpakkettenplaza levert sinds enkele jaren naar volle tevredenheid de kerstpakketten voor onze medewerkers. Op de site staat een ruime keuze aan pakketten en voor elk budget is wel iets passends... Kerstpakkettenplaza levert sinds enkele jaren naar volle tevredenheid de kerstpakketten voor onze medewerkers. Op de site staat een ruime keuze aan pakketten en voor elk budget is wel iets passends te vinden.

Goed georganiseerd bedrijf.

Eben-Haëzerschool

We moesten wel behoorlijk snel betalen, dat kan lastig zijn als er een administratiekantoor en veel schijven tussen zitten, maar verder was het perfect allemaal! Een duidelijke site, duidelijke... We moesten wel behoorlijk snel betalen, dat kan lastig zijn als er een administratiekantoor en veel schijven tussen zitten, maar verder was het perfect allemaal! Een duidelijke site, duidelijke bevestigingsmails en een ontzettend leuk en origineel kerstpakket!! Ik kreeg veel positieve reacties op het pakket!

Kwaliteit en kwantiteit in verhouding tot prijs: Top!!

Slagtech BV

Deze was goed, optijd geleverd, goed gevulde kerstpakket, personeel was erg tevreden.

Afspraak van levering goed nagekomen

CITC

Na een kerstpakket uitgekozen te hebben, bleek het pakket uitverkocht, maar kerstpakkettenplaza kwam direct met mooie alternatieven. De pakketten zijn snel en op tijd geleverd allemaal. Aan het eind... Na een kerstpakket uitgekozen te hebben, bleek het pakket uitverkocht, maar kerstpakkettenplaza kwam direct met mooie alternatieven. De pakketten zijn snel en op tijd geleverd allemaal. Aan het eind van het jaar overwegen we zeker weer zaken te doen!

Een bijzonder klantvriendelijk bedrijf dat snel reageert en mooie pakketten levert.