Robert W. Krommenhoek

Ik heb nu 2 x kerstpakketten besteld en niets anders dan positieve reacties! Ook de service is fantastisch! Dit jaar zeker weer bestellen!

Klantvriendelijkheid en het grote assortiment

Sharp Packaging Solutions

Prettige snelle communicatie, pakketten waren top

Snelle persoonlijke communicatie

ProOost

Prima verzorgd en geleverd!

Er was een storing bij de bank met betalingen. Dit werd door jullie opgemerkt en wij werden direct gebeld om dit op te lossen.

Spinning Jenny

Zeer fijne communicatie, je wordt goed op de hoogte gehouden, 1 microfoon van de karaoke set was defect, direct is er een nieuwe gestuurd, zodat onze medewerker voor de kerst weer een compleet... Zeer fijne communicatie, je wordt goed op de hoogte gehouden, 1 microfoon van de karaoke set was defect, direct is er een nieuwe gestuurd, zodat onze medewerker voor de kerst weer een compleet pakket had.

Ja, reactie snelheid en goede service

HH Leisure Industry Consultancy

Pakketten besteld voor relaties, 5 zijn aangekomen. een is erachter overgedrukt door de pakketbezorger. Over het niet aankomen gebeld met Kerstpakkettenplaza. Men zou er in duiken. geen reactie meer... Pakketten besteld voor relaties, 5 zijn aangekomen. een is erachter overgedrukt door de pakketbezorger. Over het niet aankomen gebeld met Kerstpakkettenplaza. Men zou er in duiken. geen reactie meer terug gehoord

Reactie Kerstpakkettenplaza.nl:

Geachte heer Hendriks, beste Henri,
Geachte heer Hendriks, beste Henri,
Dat is natuurlijk niet zo mooi om te ervaren als relatie en te lezen als leverancier. We zullen een intern onderzoek instellen en kijken waar uw melding tussen 'het wal en schip' is geraakt. Van zelfsprekend stellen wij u direct schadeloos. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

H&J

Helaas zijn wij niet erg enthousiast. De inhoud van het pakket viel tegen, er zaten ook monsterverpakkingen in, het was meer doos dan inhoud.

Mooie, aantrekkelijke website.

Reactie Kerstpakkettenplaza.nl:

Geachte mevrouw Mossel, beste Simone,
Geachte mevrouw Mossel, beste Simone,
Wat vervelend om te lezen dat u een andere verwachting had bij het door u gekozen pakket. We hebben het pakket en inhoud erbij gezocht. Onderstaande de inhoud. De effectieve inhoud en grammage staat bij ieder product. Het betreft hier dan ook geen monsterverpakkingen. Het blijft natuurlijk niet goed en leuk als een pakket tegenvalt, onze klantenservice zal zorgdragen voor een passende oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Inhoud pakket Golden looks - Tarief € 25.00:
Stroopwafel, 32 gr, 2 st
Lay's sensations, 40 gr
Pretzel sticks, 40 gr
Jaarpuzzel, de leukste 'Zweedse raadsels', 20 pagina's
Verpakt in een feestelijke kerstdoos

Wijkvereniging De Pionier Alphen a/d Rijn

Prima bedrijf, veel keus en snelle reactie op vragen.

Snelle reactie op vragen

PayByLink

Flexibiliteit bij facturatie

HD Cotterell B.V.

Zeer positieve ervaring, uitzoeken, bestellen en administratieve afhandeling is uitstekend via de website te regelen.

Proces is zeer sterk ingericht.