Arno

Scherpe prijzen, mooie pakketten tegen eerlijke prijzen

Sjors

Een zeer professionele partij met een uitgebreid assortiment. Bij iedere partij hebben wij, gezien de drukke kerstdagen, in het verleden een te laten levering gekregen, maar deze partij was precies... Een zeer professionele partij met een uitgebreid assortiment. Bij iedere partij hebben wij, gezien de drukke kerstdagen, in het verleden een te laten levering gekregen, maar deze partij was precies op tijd.

Bart

Voor het eerst dit jaar besteld bij Kerstpakkettenidee.nl Medewerkers zijn erg klantvriendelijk en bieden daarnaast een prima service. Vragen omtrent leveringen en factuur worden dezelfde dag nog... Voor het eerst dit jaar besteld bij Kerstpakkettenidee.nl Medewerkers zijn erg klantvriendelijk en bieden daarnaast een prima service. Vragen omtrent leveringen en factuur worden dezelfde dag nog opgepakt waardoor je snel kan schakelen. Daarnaast waren de pakketten leuk ingevuld en zeer bevallen. Volgend jaar zeker weer.

Veumen

Vele webshops bekeken en contact mee gehad, maar de service, het aanbod en de duidelijke website hebben mij overtuigd van Kerstpakkettenidee.nl. Na keurig contact heb ik de kerstpakketten bestelling... Vele webshops bekeken en contact mee gehad, maar de service, het aanbod en de duidelijke website hebben mij overtuigd van Kerstpakkettenidee.nl. Na keurig contact heb ik de kerstpakketten bestelling geplaatst en alles is netjes op de afgesproken dag geleverd. In één woord "Geweldig"

Herman

Prachtige website, mooie collectie kerstpakketten en aardige en behulpzame medewerkers.

Faas

Wij hadden een aantal pakketten besteld en deze werden prima op de juiste datum geleverd

veldhuijsen

Top geregeld, op tijd en het personeel was er erg blij met het grote

Linda

Mijn ontvangen kerstpakketten voldeden aan mijn verwachtingen en die van de collega's. Het pakket is geleverd zoals op de webshop staat afgebeeld. Ook het wederzijds contact is naar tevredenheid... Mijn ontvangen kerstpakketten voldeden aan mijn verwachtingen en die van de collega's. Het pakket is geleverd zoals op de webshop staat afgebeeld. Ook het wederzijds contact is naar tevredenheid gelopen. Fijn dat ze meedenken!

Pieter

Prachtige pakketten ontvangen en op tijd geleverd! Volgend jaar zeker weer hier bestellen.

Rian

Voor een grote organisatie heb ik dit jaar kerstpakketten mogen verzorgen. Het was een uitdaging, maar met gericht advies en goede service is alles goed verlopen. Echt een aanrader. En iedereen was... Voor een grote organisatie heb ik dit jaar kerstpakketten mogen verzorgen. Het was een uitdaging, maar met gericht advies en goede service is alles goed verlopen. Echt een aanrader. En iedereen was blij verrast met het kerstpakket.