Regina van Gelder - Hoolsema

Voor het eerst hier onze kerstpakketten besteld en wat een snelle levering. De pakketten voldoen aan onze verwachtingen en ik zou jullie zeker aanbevelen bij andere bedrijven.

G Hofstee , Zonnebloem afdeling Coevorden

Voor de eerste keer via dit bedrijf kerstpakketten besteld, werd uitstekend op de hoogte gehouden en pakketten werden op afgesproken dag thuis afgeleverd . Pakketten voldeden totaal aan wat er op de... Voor de eerste keer via dit bedrijf kerstpakketten besteld, werd uitstekend op de hoogte gehouden en pakketten werden op afgesproken dag thuis afgeleverd . Pakketten voldeden totaal aan wat er op de website stond. Prima bedrijf

Suriname Global Transport

2de jaar dat wij bestellen en zijn absoluut tevreden.

G Hofstee . Zonnebloem afdeling Coevorden/Dalen

Vandaag zijn de kerstpakketten voor de Zonnebloem afdeling Coevorden/Dalen geleverd , perfect volgens afspraak en de inhoud ook zoals we besteld hadden. Zier er heel goed en smakelijk uit.... Vandaag zijn de kerstpakketten voor de Zonnebloem afdeling Coevorden/Dalen geleverd , perfect volgens afspraak en de inhoud ook zoals we besteld hadden. Zier er heel goed en smakelijk uit. Complimenten en we gaan er zeker volgend jaar weer gebruik van maken

WSK Oudeschoot

Super veel keuze, levering volgens afspraak.
zeker volgend jaar weer

Anja

Overzichtelijke site, veel variatie in de kerstpakketten, een snelle levering, de bezorger belde een kwartier voor levering even op.

Multi Auto BV

Veel keuze, goede site en perfecte levering!

IMNederland Credit Management Service

Ruime collectie levering was uitstekend.

Jan

Mooiste webshop en grote collectie

Jeroen

Prachtige pakketten op een mooie en duidelijke website