Antro Werkt B.V.

Exact op tijd geleverd zoals gevraagd. Fijne samenwerking.

Beter en Best BV

Persoonlijk geholpen via de chat, vlotte levering en mooie pakketten

Medgenix

Eerste zoektocht naar leuk kerstpakketten bijzonder geslaagd dankzij heel snelle en vlotte persoonlijke begeleiding en opvolging van account manager, top!! Met vertrouwen keken we uit naar de... Eerste zoektocht naar leuk kerstpakketten bijzonder geslaagd dankzij heel snelle en vlotte persoonlijke begeleiding en opvolging van account manager, top!! Met vertrouwen keken we uit naar de levering, die opnieuw snel en feilloos verliep! Nu nog eventjes spannend afwachten naar de hopelijk blij verraste reacties van de collega’s! ????

Zwem- en Polovereniging Aegir

Prima Kerstpakket voor een redelijke prijs. Afspraken worden nagekomen en alles ging in goed overleg. Een echte aanrader.

Lenaerts nv

Topervaring. Goede, snelle en vriendelijke service!

Allimex Green Power

Na een lange zoektocht naar de juiste en mooiste kerstpakketten, kwam ik uit op de site van Kerstpakketten idee. Dit bedrijf biedt absoluut kwaliteitsvolle en vooral lekkere kerstpakketten aan. Ook... Na een lange zoektocht naar de juiste en mooiste kerstpakketten, kwam ik uit op de site van Kerstpakketten idee. Dit bedrijf biedt absoluut kwaliteitsvolle en vooral lekkere kerstpakketten aan. Ook de service is uitmuntend. Ze houden je voortdurend op de hoogte van jouw bestelling en doen er alles aan om zo snel mogelijk te kunnen leveren. Kortom aangename samenwerking en heerlijke pakketten. Wij weten waar te bestellen volgend jaar!

Belgische Radio Unie

Het was de eerste maal dat wij in zee gingen met Kerstpakketten Idee. Achteraf gezien een reuze idee. Al onze medewerkers waren reuze tevreden met het kerstpakket die wij voor hen hadden... Het was de eerste maal dat wij in zee gingen met Kerstpakketten Idee. Achteraf gezien een reuze idee. Al onze medewerkers waren reuze tevreden met het kerstpakket die wij voor hen hadden aangekocht. Dit zal zeker niet bij een eenmalige samenwerking blijven!

HARIBO The Netherlands & Belgium B.V.

Voor het 2e jaar op rij onze kerstpakketten besteld omdat we uitermate tevreden zijn. Vlot bestelproces, snelle antwoorden op onze vragen en de bestelling kwam op de afgesproken tijd binnen. Keurig... Voor het 2e jaar op rij onze kerstpakketten besteld omdat we uitermate tevreden zijn. Vlot bestelproces, snelle antwoorden op onze vragen en de bestelling kwam op de afgesproken tijd binnen. Keurig netjes verpakt.

Hilton Brussels Grand Place

Het was de eerste keer dat we met hen werkten en we zijn heel erg tevreden. De pakketten zijn mooi samengesteld, bestellen was heel gemakkelijk en snel. We hadden een aantal vragen en kregen een... Het was de eerste keer dat we met hen werkten en we zijn heel erg tevreden. De pakketten zijn mooi samengesteld, bestellen was heel gemakkelijk en snel. We hadden een aantal vragen en kregen een snel antwoord van de klantendienst. Bovendien hebben we de bestelling twee dagen eerder gekregen dan de voorziene leverdatum, waardoor we zeker waren dat we onze geschenken op tijd zouden krijgen. Bedankt nogmaals! Een aanrader!

Rovitech

1e keer bij dit bedrijf. Heel tevreden. Toen we onverwacht de bezorgdatum moesten verplaatsen hebben ze goed meegewerkt.