Sophie

Levering op de afgesproken dag. Prima dus!

Jolanda

Levering van 55 pakketten in 1 zending ontvangen, terwijl het een 'late'bestelling was qua tijdsbestek. Levering was op de aangegeven dag en alleen maar blije gezichten bij het uitdelen/ontvangen... Levering van 55 pakketten in 1 zending ontvangen, terwijl het een 'late'bestelling was qua tijdsbestek. Levering was op de aangegeven dag en alleen maar blije gezichten bij het uitdelen/ontvangen van de pakketten.

Gerco

Levering van ongeveer 80 kerstpakketten gewoon zonder gedoe uitstekend geleverd. Makkelijk bestellen, snelle levering leuke en mooie pakketen. Super tevreden over alles, volgend jaar weer! :-)

Sandy

Makkelijk zoeken op de site goede leveringen en goed op de hoogte gehouden van de levering. Inhoud van het pakket was ook super producten goed op datum zodat het ook niet gelijk op hoeft

CoSa

Met een pakket van kerstpakkettenidee Maak je iedereen weltevree

Robbert

Mijn gegevens klopte niet helemaal tijdens het bestellen. Maar door een belletje zijn de pakketten toch op tijd aangekomen. Erg blij mee.

Diana

Mooi pakket geleverd conform afspraak. Netjes. de toegezegde cadeaubon heb ik echter nooit meer iets van vernomen. Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de telefoon.

Theater Traxx

Mooie pakketten voor een mooie prijs en op tijd geleverd!

Sandra

Mooie pakketten, op tijd bezorgd

Rick

Ondanks onze last minute bestelling zeer snel en goed geleverd ondanks de december drukte. Top.