Joan

Dit is de eerste keer dat wij een beroep hebben gedaan op jullie bedrijf. De pakketten waren goed gevuld en aantrekkelijk ingepakt. Toen mijn eerste voorkeur niet door kon gaan werd ik netjes... Dit is de eerste keer dat wij een beroep hebben gedaan op jullie bedrijf. De pakketten waren goed gevuld en aantrekkelijk ingepakt. Toen mijn eerste voorkeur niet door kon gaan werd ik netjes telefonisch benaderd. Er werden alternatieven voorgesteld in dezelfde prijsklasse. Ik ben zeer tevreden over de verdere afwikkeling en snelle toezending van de pakketten.

Yasmine

Dit is het tweede jaar op rij dat wij voor onze personeelsleden en studenten een box op het einde van het jaar kado geven. Omdat ons personeel uit alle leeftijdscategorieën bestaan en we zowel... Dit is het tweede jaar op rij dat wij voor onze personeelsleden en studenten een box op het einde van het jaar kado geven. Omdat ons personeel uit alle leeftijdscategorieën bestaan en we zowel mannen als vrouwen in ons personeelsbestand hebben. Is het niet altijd evident om een gepast geschenk te vinden. Het aanbod is zo uitgebreid dat we iedereen tevreden stellen en allemaal blije gezichten hebben bij het ontvangst van hun box. Daar doe je het tenslotte toch voor.

Karlijn

Dit jaar hebben we het surprise pakket gekozen. Vooraf wist dus niemand wat we kregen. Bij het uitdelen van de pakket bleek dat er voor ieder wat wils in zat!

Rene

Eerste keer dat we via dit bedrijf besteld hebben en dit is ons zeer goed bevallen

Alberto

Even door het grote aantal pakketten heen gebladerd, gelukkig zijn er allerlei selecties te maken. Voorraden zijn inzichtelijk, wat nare verrassingen voorkomt. Levering op de gewenste dag, duidelijk... Even door het grote aantal pakketten heen gebladerd, gelukkig zijn er allerlei selecties te maken. Voorraden zijn inzichtelijk, wat nare verrassingen voorkomt. Levering op de gewenste dag, duidelijk aangekondigd. Kortom, geleverd wat we nodig hadden op een hele prettige manier.

Wendy

Fijne overzichtelijke site, spullen worden volgens afspraak netjes geleverd. Zelfs nog een pakket na bestellen is geen probleem. Aanrader voor volgend jaar!

Rob

Goede service, afspraken nagekomen en snelle levering. Mooie pakketten voor een goede prijs. Kortom fantastisch!

Lareka

Helemaal volgens onze verwachting. En de mannen waren blij verrast met de inhoud.

H. Meulman

Ik en wij hadden ons van een verrassingspakket iets meer voorgesteld dan grotendeels chocola. We vonden het een redelijk pakket maar er zat niets aan verrassing in. Jammer

Hendri

Kerstpakketten waren netjes geleverd 1 doos was helaas ingedeukt maar inhoud niet beschadigd