Pieter

Prachtige pakketten ontvangen en op tijd geleverd! Volgend jaar zeker weer hier bestellen.

Rian

Voor een grote organisatie heb ik dit jaar kerstpakketten mogen verzorgen. Het was een uitdaging, maar met gericht advies en goede service is alles goed verlopen. Echt een aanrader. En iedereen was... Voor een grote organisatie heb ik dit jaar kerstpakketten mogen verzorgen. Het was een uitdaging, maar met gericht advies en goede service is alles goed verlopen. Echt een aanrader. En iedereen was blij verrast met het kerstpakket.

J.A.

Jullie hebben heel veel mooie pakketten. Toch vond ik het dit jaar nog moeilijk om een pakket te vinden. Wij hebben een horecazaak in een sportcomplex (sporthal + overdekt zwembad). Als personeel... Jullie hebben heel veel mooie pakketten. Toch vond ik het dit jaar nog moeilijk om een pakket te vinden. Wij hebben een horecazaak in een sportcomplex (sporthal + overdekt zwembad). Als personeel hebben wij veel schoolgaande jongeren die na school een paar uurtjes bij ons werken terwijl de zwemlessen bezig zijn en 's avonds tijdens en na het sporten. Vaak zitten hier jongeren bij die nog geen 18 zijn, dus alle pakketten met alcohol vallen af. Daarnaast wonen ze nog thuis dus is het niet leuk als de helft van de inhoud afgegeven wordt aan de ouders omdat zij er zelf niets aan hebben. Maar het is wel gelukt om iets te vinden. Graag zou ik de keuze in dit soort pakketten wat groter zien en dan in de prijsklasse tot ongeveer € 30,00. Verder was alles goed in orde.Jullie hebben heel veel mooie pakketten. Toch vond ik het dit jaar nog moeilijk om een pakket te vinden. Wij hebben een horecazaak in een sportcomplex (sporthal + overdekt zwembad). Als personeel hebben wij veel schoolgaande jongeren die na school een paar uurtjes bij ons werken terwijl de zwemlessen bezig zijn en 's avonds tijdens en na het sporten. Vaak zitten hier jongeren bij die nog geen 18 zijn, dus alle pakketten met alcohol vallen af. Daarnaast wonen ze nog thuis dus is het niet leuk als de helft van de inhoud afgegeven wordt aan de ouders omdat zij er zelf niets aan hebben. Maar het is wel gelukt om iets te vinden. Graag zou ik de keuze in dit soort pakketten wat groter zien en dan in de prijsklasse tot ongeveer € 30,00. Verder was alles goed in orde.Jullie hebben heel veel mooie pakketten. Toch vond ik het dit jaar nog moeilijk om een pakket te vinden. Wij hebben een horecazaak in een sportcomplex (sporthal + overdekt zwembad). Als personeel hebben wij veel schoolgaande jongeren die na school een paar uurtjes bij ons werken terwijl de zwemlessen bezig zijn en 's avonds tijdens en na het sporten. Vaak zitten hier jongeren bij die nog geen 18 zijn, dus alle pakketten met alcohol vallen af. Daarnaast wonen ze nog thuis dus is het niet leuk als de helft van de inhoud afgegeven wordt aan de ouders omdat zij er zelf niets aan hebben. Maar het is wel gelukt om iets te vinden. Graag zou ik de keuze in dit soort pakketten wat groter zien en dan in de prijsklasse tot ongeveer € 30,00. Verder was alles goed in orde.Jullie hebben heel veel mooie pakketten. Toch vond ik het dit jaar nog moeilijk om een pakket te vinden. Wij hebben een horecazaak in een sportcomplex (sporthal + overdekt zwembad). Als personeel hebben wij veel schoolgaande jongeren die na school een paar uurtjes bij ons werken terwijl de zwemlessen bezig zijn en 's avonds tijdens en na het sporten. Vaak zitten hier jongeren bij die nog geen 18 zijn, dus alle pakketten met alcohol vallen af. Daarnaast wonen ze nog thuis dus is het niet leuk als de helft van de inhoud afgegeven wordt aan de ouders omdat zij er zelf niets aan hebben. Maar het is wel gelukt om iets te vinden. Graag zou ik de keuze in dit soort pakketten wat groter zien en dan in de prijsklasse tot ongeveer € 30,00. Verder was alles goed in orde.

Ankie

Een leuk pakket gevonden om collega's mee te verwennen. Heel duidelijke communicatie met betrekking tot levertermijn en datum. Zeker een aanrader

Marjolein

Leuk om de reacties van collega's te zien en nog leuker om te horen wat ze hebben uitgekozen! Het zag er goed verzorgd uit en snel geleverd.

RT Designing

Veel partijen gezien, maar dit is toch veruit de beste kerstpakketten leverancier

Andreea

Was een heel goede keuze aangezien de medewerkers er blij mee waren. Wij bestellen al 3 jaar bij jullie en het gaat allemaal prima.

Isja

De bestelling ging goed. Dit kon op factuur worden betaald wat heel fijn is als bedrijf zijnde. Bij de bestelling werd al goed geadviseerd om de pakketten een paar dagen eerder te laten bezorgen dan... De bestelling ging goed. Dit kon op factuur worden betaald wat heel fijn is als bedrijf zijnde. Bij de bestelling werd al goed geadviseerd om de pakketten een paar dagen eerder te laten bezorgen dan de datum dat ze uitgedeeld zouden worden. De pakketten kwamen een dag later dan gepland met DHL op een halve pallet. Verder was de levering goed gebracht. De afhandeling met de cheque per mail ging ook goed.

Stan

De levering van het de artikelen was overeenkomstig als de bestelling en op het gewenste tijdstip

Caroline

De website heeft een uitgebreide keuze en de pakketten zijn goed uit te zoeken. Je kan een leverdatum invoeren en de pakketten kwamen keurig aan. Ik ben zeer tevreden over zowel de inhoud van het... De website heeft een uitgebreide keuze en de pakketten zijn goed uit te zoeken. Je kan een leverdatum invoeren en de pakketten kwamen keurig aan. Ik ben zeer tevreden over zowel de inhoud van het pakket als de levering en het bedrijf.