Inhoud kerstpakket
Levering
Verpakking kerstpakket
Kwaliteit kerstpakket

De Groene Bloemist

De verkoop is prima verlopen, ik was vooral heel erg blij dat je van de kerstpaketten ook maar 1 kon bestellen. ik ben nl een eenmanszaak met 2 personeelsleden.

de paketten per stuk kunnen bestellen

ik had nu 3 verschillende dozen, misschien kan er bij ( op de bon ) worden genoteerd wat in welke doos zit

We Matter BV

Super tevreden, continu sparren over de mogelijkheden, wel jammer dat de heren-badjas grijs niet meer leverbaar was maar het alternatief was prima! Kortom, dikke pluim

Service verlening via mail, snelle reactie en levertijden

Tip: niet iedereen vind het wenselijk 50% aan te betalen bij opdracht.

Levering 90 kerstpakketten

Mooi assortiment, perfecte levering, vakkundig personeel

Van Venrooij Interieurbouw

Uitstekend!!!! Werknemer zijn heel enthousiast.

Geen verbeterpunten

Snel en vakkundig

Snel besteld én snel geleverd.

Kruimel78

Heel snel mailverkeer, wat erg prettig is, ook na meerdere wijzigingen nog steeds aardig.

vindbaarheid van producten op de website, ons product was niet meer te vinden, wat lastig was om te laten zien aan collega's

Reactie Kerstpakketten Company:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw feedback.
Spijtig te horen dat u het pakket niet meer terug kon vinden op de site. We hebben het pakket direct na jullie reservering van de site verwijderd om te voorkomen dat het ondertussen uitverkocht zou raken. Uiteraard had ik u op uw verzoek alle informatie en afbeeldingen van het pakket kunnen toesturen.

Keijsers Lundiform BV

Ik had verwacht dat er batterijen bijgeleverd zouden worden bij de looplamp. Het personeel moest zelf nog baterrijen kopen.

Reactie Kerstpakketten Company:

Geachte mevrouw van der Velden,

We vinden het spijtig te horen dat de inhoud van het pakket niet helemaal naar wens was.
We zullen op basis van de door u gegeven feedback duidelijker communiceren of de batterijen wel of niet zijn inbegrepen.

Hele fijne samenwerking. Zeker een aanrader voor het bestellen van de kerstpakketten!

Eigenlijk geen verbeterpunten, alles was heel goed geregeld!