Inhoud kerstpakket
Verpakking kerstpakket
Kwaliteit kerstpakket

Goede en snelle service

Directe en duidelijke communicatie

Bij sommige producten vind ik de kosten vrij hoog.

Prima service

Prijs beter

Goede service! we hebben 2 medewerkers in dienst en (ook) dat was geen enkel probleem! Bij andere bedrijven kon ik niet terecht voor 2 personeelsleden. Daarnaast reageerden ze snel en goed. Ben echt... Goede service! we hebben 2 medewerkers in dienst en (ook) dat was geen enkel probleem! Bij andere bedrijven kon ik niet terecht voor 2 personeelsleden. Daarnaast reageerden ze snel en goed. Ben echt heel tevreden!

Snelle reageren (op vragen etc.) wat erg fijn is. Goed en duidelijke reactie. En altijd vriendelijk. Ik zou ze zo aanbevelen bij anderen.

Nu even geen. Dit was voor mij de eerste keer dat ik kerstpakketten moest regelen (voorheen was ik zzp'r). Superfijn dat ik bij ze terecht kon voor mijn (maar) 2 medewerkers. Maar aangezien we... Nu even geen. Dit was voor mij de eerste keer dat ik kerstpakketten moest regelen (voorheen was ik zzp'r). Superfijn dat ik bij ze terecht kon voor mijn (maar) 2 medewerkers. Maar aangezien we groeiende zijn, worden dat er wel meer. En dan kom ik terug want andere bedrijven namen niet eens de moeite voor 2!

Milou Zaal / Deloitte

Zeer prettig, snelle en goede service, goed bereikbaar en duidelijk in communicatie

Snelle service, goed bereikbaar, goed geprijsd

Geen eigenlijk

Technomtools

Goed, mooi pakket en goede levering

Geleverd op afgesproken dag . Alles klopte zoals afgesproken

Pakket in mooie doos maar miste net vrolijk accent bv een rode of gouden strik of lint om doos

Super service, mooie pakketten

Heel fijn dat pakketten ook per stuk besteld kunnen worden!!

geen idee

Soepele en spoedige transactie

Easy to work with

Geen suggesties

Ben Oude NijHuis

Overzichtelijke website, goede indruk van de aangeboden producten. Bestelling en levering volgens afspraak.

Makkelijk bereikbaar, persoonlijk, maakt verwachting waar.

Bosveld

Gemakkelijk en snel

Eenvoudig, flexibel

Fijne, snelle service. Duidelijke communicatie

Fijne mailwisseling

Producten op de webshop 'voelen' niet allemaal op juiste waarde geschat. Een fleecedeken met geurkaars net zo veel punten als een uitgebreide pannenset of luxe rolkoffer.