Als mensen het vragen zal ik het zeker zeggen maar de therapeut is inmiddels naar een andere baan

Dave is een professionele kanjer en schroomt niet om na te vragen bij andere gespecialiseerde collega's.

Goede fysiotherapeut weet wat hij doet en verteld ook wat er gebeurt

Eric van tilburg

Na mijn heupoperatie goed op weg geholpen met herstel en hergebruik van mijn heup. Kundige medewerkers die voor goede motivatie in de revalidatie hebben gezorgd.
Wat locatie betreft zou ik...
Wat locatie betreft zou ik liever naar een sportschool gaan, ik vind de Ereprijsweg ietwat gedateerd.

Wiebe Visser

Deskundig , patientvriendelijk en doelgerichte fysiotherapiepraktijk met verschillende behandelmogelijkheden door gespecialiseerde fysiotherapeuten.
Tevens met een goede naamsbekendheid in...
Tevens met een goede naamsbekendheid in Zaandam en omstreken .

Nico

Zeer goede en bekwame fysio- en manueeltherapeuten met ervaring!

Tiny van der Linden

Prima en deskundige fysiotherapeuten. Ook prima op de afgesproken tijd aanwezig.

Ze nam me serieus en was bereid verder te denken dan protocollen die de zorgverzekeraar oplegt

Isabelle Mans

Deskundig en een leuke aardige therapeut