Kemkens

M. Jacobse

Voor mij hoeven jullie niet conitnu bezig te zijn om de service te verbeteren. Liever gewoon goeie en aardige monteurs. Voorbeeld: ik krijg bericht dat hij er aan komt, als hij al boven staat.

Goedemiddag heer/mevrouw Jacobse,
Bedankt voor u review en dat u tevreden bent over onze monteur.
Goedemiddag heer/mevrouw Jacobse,
Bedankt voor u review en dat u tevreden bent over onze monteur.
Betreffende het bericht dat u krijgt, dit wordt niet door de monteur zelf gedaan maar is een automatisch bericht dat door het systeem wordt gestuurd.
Voor verdere uitleg daarover mag u ons natuurlijk altijd bellen, dan leggen we het graag aan u uit.
Lenny namens Kemkens BV

Marrengs

Monteur een keer geweest. Advies nieuwe cv

Goedemiddag,
Goedemiddag,
We vinden het vervelend dat u een slechte ervaring met ons heeft gehad. Wij willen dit graag met u bespreken maar helaas zijn uw gegevens niet zichtbaar. Misschien kunt u contact met ons opnemen om een en ander te bespreken. Wij zijn bereikbaar op 088-5050330 of via klantenservice@kemkens.nl
Groet Lenny namens Kemkens BV

Uitleg geven in “Jip en Janneke” taal

Reactie Kemkens:

Beste mijnheer/mevrouw, mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze service en de kennis en professionaliteit van onze monteur. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten.... Beste mijnheer/mevrouw, mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze service en de kennis en professionaliteit van onze monteur. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij nemen uw opmerking over de uitleg mee als ter verbeterpunt van onze service. Mocht u nog verdere vragen hebben dan mag u ons bellen op: 088-5050330 of mailen naar: klantenservice@kemkens.nl

sommeling

Nee

Reactie Kemkens:

Beste mijnheer/mevrouw Sommeling, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat leuk om uw positieve review te lezen! Dank voor de mooie beoordeling voor onze... Beste mijnheer/mevrouw Sommeling, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat leuk om uw positieve review te lezen! Dank voor de mooie beoordeling voor onze service.

Reactie Kemkens:

Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en de mooie beoordeling met 5 sterren voor onze service!

Reactie Kemkens:

Beste mijnheer/mevrouw, dank voor uw recensie en de mooie beoordeling met 4 sterren. Wat een mooie woorden voor onze monteur, fijn dat u zo tevreden bent over onze service!
Met vriendelijke...

Tjeerd van Buuren

Monteurs zelf meer laten plannen.

Reactie Kemkens:

Tjeerd, wat leuk om uw positieve reactie te lezen! Dank voor de mooie woorden over het vakmanschap van onze monteur. Wij nemen uw opmerking over het plannen mee als verbeterpunt van onze... Tjeerd, wat leuk om uw positieve reactie te lezen! Dank voor de mooie woorden over het vakmanschap van onze monteur. Wij nemen uw opmerking over het plannen mee als verbeterpunt van onze service.

Reactie Kemkens:

Beste mijnheer/mevrouw bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling!

Nvt. Niet nodig zo houden

Reactie Kemkens:

Beste mijnheer/mevrouw, hartelijk dank voor het invullen van deze review en de mooie woorden voor onze collega's, zowel voor onze monteurs als de mensen aan de telefoon.
Met vriendelijke...