Anita Wind

Reactie Kemkens Ventilatie:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback, mw. Wind. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te... Hartelijk dank voor deze positieve feedback, mw. Wind. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. We werken hier dagelijks aan door steeds weer te vernieuwen en te verbeteren waar nodig, zodat u als klant steeds weer het beste ontvangt. Goed om dan te lezen dat het ook zo is ervaren. Veel wooncomfort gewenst met uw nieuwe CV ketel.

F.J. de Vries

Reactie Kemkens Ventilatie:

Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

J Hofhuis

Reactie Kemkens Ventilatie:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen

Ard Abbink

Reactie Kemkens Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw positieve review, meneer Abbink. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de installatie van uw CV-ketel en onze manier van werken. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw... Hartelijk dank voor uw positieve review, meneer Abbink. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de installatie van uw CV-ketel en onze manier van werken. Wij wensen u veel wooncomfort toe van uw nieuwe CV-ketel.

AJ.DE.LEEUW

GEEN

Beste Meneer De Leeuw
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Veel wooncomfort gewenst met de nieuwe CV-ketel.

Schoo

Monteur had verkeerde ketel bij, is zeer snel opgelost en omgewisseld.

R Essers

Geen op dit moment

Reactie Kemkens Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw reactie!

J.v. Oostveen

Gezien de storing had Kemkens een andere monteur mee moeten sturen. De storing was mogelijk in de kruipruimte, en geen van de twee monteurs in het eerste geval waren eigenlijk geschikt om onder de... Gezien de storing had Kemkens een andere monteur mee moeten sturen. De storing was mogelijk in de kruipruimte, en geen van de twee monteurs in het eerste geval waren eigenlijk geschikt om onder de grond te gaan. Bij opgave van de storing was vermeld dat de lekkage mogelijk in de kruipruimte zou zijn. Daarom maar een 8.