adviesbureau voor bouwconstructies ir. F.J.M. van Cleef

Goerde vakmensen

H.D. van Corbsach

Reactie Kemkens Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Van Corbach. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze manier van werken.

I.p. de Ruijter

Alles verliep soepel, duidelijke uitleg. Als je monteurs bezig ziet, merk je hun deskundigheid.

Kouwenhoven

Vraag 3 (keuze leverancier) is in mijn geval niet goed te beantwoorden, omdat de leverancier van mijn huurketel door Volta is geregeld.

Reactie Kemkens Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw reactie.

Bremmers

Afspraken of toezeggingen ook nakomen, ondanks dat die vele jaren geleden zijn gedaan.

Reactie Kemkens Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw reactie!

Riste Groepche

Niet tevreden ben bij het aanmelden van de storing en van de monteur

Reactie Kemkens Ventilatie:

Goededag heer Groepche, dank u voor uw review. Ik heb u zojuist gesproken en onze excuses aangeboden voor het lange wachten aan de telefoon en via de email.
De storing is uiteindelijk naar...
De storing is uiteindelijk naar behoren verholpen.
Kemkens b.v.

Henry Huisman

Ik vindt de service uitstekend maar de communicatie slecht!

Reactie Kemkens Ventilatie:

Goedemiddag, vriendelijk dank voor uw review. Het spijt ons dat de communicatie niet geheel naar behoren verliep. Inmiddels is het nu overal bekend (binnen Kemkens) dat er automatisch een sms... Goedemiddag, vriendelijk dank voor uw review. Het spijt ons dat de communicatie niet geheel naar behoren verliep. Inmiddels is het nu overal bekend (binnen Kemkens) dat er automatisch een sms gestuurd wordt naar de klant als de monteur onderweg is. Onze excuses voor het misverstand. Fijn dat de storing goed opgelost is.
Kemkens b.v.