Wat meer info geven ter plekke over wat er gedaan is. Maar verder was alles prima hoor.

hendriks

Reactie Kemkens Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw positieve review, wij zullen uw feedback oppakken en gebruiken voor de verbetering van onze dienstverlening.

Kemkens BV.

Willems

Wat meer tijd per klant

Reactie Kemkens Ventilatie:

Bedankt voor uw review, wij vinden het jammer om te horen dat u niet geheel tevreden was over het bezoek van onze service monteur. Graag zouden wij dit persoonlijk met u bespreken, ik heb u hierom... Bedankt voor uw review, wij vinden het jammer om te horen dat u niet geheel tevreden was over het bezoek van onze service monteur. Graag zouden wij dit persoonlijk met u bespreken, ik heb u hierom dan ook geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Hierbij wil ik u dan ook vragen om contact op te nemen op 088 5050330 of via email klantenservice@kemkens.nl. met vriendelijke groet, Kemkens BV.

Reactie Kemkens Ventilatie:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de Geas

Rademakers

Op dezelfde voet verdergaan met het bedtijf

...

...

Reactie Kemkens Ventilatie:

Bedankt voor uw tijd voor het invullen van uw feedback, wij begrijpen dat u niet geheel tevreden bent over onze service. Wij zullen dit oppakken en er alles aan doen om onze dienstverlening in de... Bedankt voor uw tijd voor het invullen van uw feedback, wij begrijpen dat u niet geheel tevreden bent over onze service. Wij zullen dit oppakken en er alles aan doen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. met vriendelijke groet, kemkens BV.

Koopmans

Updates van E-Twist verbieden.....want dat was de oorzaak hier...... of Remeha flink op hun donder geven zodat ze pas updaten als de update ook goed van kwaliteit is en niet zomaar een update doen.

Reactie Kemkens Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij hebben helaas geen inzicht in de updates van fabrikanten, maar zullen indien nodig uiteraard er voor zorgen dat net als in dit geval uw storing vakkundig... Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij hebben helaas geen inzicht in de updates van fabrikanten, maar zullen indien nodig uiteraard er voor zorgen dat net als in dit geval uw storing vakkundig verholpen gaat worden. Met vriendelijke groet, Monique Sieben

Geen.

muijtjens

Marge tijdstip van onderhoud niet van 8-12, maar bv 10-12

Reactie Kemkens Ventilatie:

Bedankt voor uw feedback, fijn om te horen dat u tevreden bent over onze monteurs en onze service. Echter betreur ik het dat u minder tevreden bent over het nakomen van de afspraken, graag zou ik... Bedankt voor uw feedback, fijn om te horen dat u tevreden bent over onze monteurs en onze service. Echter betreur ik het dat u minder tevreden bent over het nakomen van de afspraken, graag zou ik dit persoonlijk met u willen bespreken. Omdat u anoniem heeft gereageerd zijn u gegevens helaas niet zichtbaar. Ik zou u willen vragen om op 088-5050330 of via email klantenservice@kemkens.nl contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Kemkens bv.