Nakomen van gemaakte afspraken met klant

Reactie Kemkens Ventilatie:

Bedankt voor uw review. U geeft aan dat u niet tevreden bent geweest over het nakomen van afspraken en over informatie verstrekking. Graag had ik dit in een persoonlijk gesprek met u besproken. Omdat u anoniem gereageerd heeft, vraag ik u contact met Kemkens op te nemen via telefoon 088-5050330 of via email klantenservice@kemkens.nl onder vermelding van uw postcode en huisnummer.

Simone

De snelheid waarop alles geregeld is, het kunnen uitvoeren in onze vakantie zodat we geen vrij hoefden te regelen en de professionaliteit.

Wij hebben een tweejarig onderhoudscontract. Eenmaal zijn we vergeten en moest ik zelf bellen om een afspraak te maken na bijna 3 jaar en nu was het ook ruim 4/5 maanden later. Dus bijna 2,5 jaar.ik...

Mogelijkheden warmtepomp en stand van zaken hierin communiceren

Reactie Kemkens Ventilatie:

Hartelijk bedankt voor uw reactie.

Jerome

Geen.

Reactie Kemkens Ventilatie:

Bedankt voor uw review! Vervelend om te lezen dat het contact met de monteur niet naar tevredenheid verlopen is. Graag zou ik u hierover spreken. Ik neem vandaag telefonisch contact met u op.

Peters

Mocht de monteur onverhoopt niet kunnen probeer dan eerst of een andere monteur. Mensen moeten er verlof voor opnemen.

Bedankt voor uw review!
Erg vervelend om te horen dat uw afspraak in eerste instantie niet door ging omdat de monteur was uitgevallen. Wij proberen er alles aan te doen om een vervangende monteur te vinden. Maar mocht dat niet lukken, zoals in uw geval, dan dienen wij de afspraak te verzetten. Ik begrijp dat dit erg vervelend is omdat u rekening heeft gehouden met de afspraak.
Goed om te lezen dat de 2e afspraak naar tevredenheid verlopen is!