A.G.Schreurs

Reactie Kemkens Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, meneer Schreurs. Veel wooncomfort toegewenst van uw nieuwe CV-ketel.

SCHAAF

Nvt

wolberink

Monteur beter voorbereid op klus late verschijnen zodat het op de eerste afspraakdatum ook gedaan kan worden

Reactie Kemkens Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw feedback, meneer Wolberink. Wij stellen uw reactie zeer op prijs en zullen uw verbeterpunt intern doorgeven. Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.

fam. Dijkhuis

Aanmaken account 'mijn geas'

Reactie Kemkens Ventilatie:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Dijkhuis. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze manier van werken. Wij nemen uw verbeterpunt ter harte en zullen dit intern... Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, meneer Dijkhuis. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze manier van werken. Wij nemen uw verbeterpunt ter harte en zullen dit intern doorsturen. Veel wooncomfort toegewenst van uw nieuwe CV-ketel.

Flinterman

Afspraken goed communiceren met monteurs.

Reactie Kemkens Ventilatie:

Bedankt voor uw reactie meneer Flinterman. U geeft aan dat de communicatie niet goed was tussen de verschillende medewerkers. Dit is voor u als klant natuurlijk niet wenselijk. We gaan intern... Bedankt voor uw reactie meneer Flinterman. U geeft aan dat de communicatie niet goed was tussen de verschillende medewerkers. Dit is voor u als klant natuurlijk niet wenselijk. We gaan intern bespreken dat dit verbeteren moet. Onze excuses voor het ongemak.

Privé

De uitvoerende bedrijven beter checken.

Golob

Monteur zou tussen 8 uur en 10 uur arriveren, hij kwam na 10 uur, omdat hij eerst naar een andere klus moest gaan. Zou het op prijs hebben gesteld om mij hier voor in te lichten dat hij later zou... Monteur zou tussen 8 uur en 10 uur arriveren, hij kwam na 10 uur, omdat hij eerst naar een andere klus moest gaan. Zou het op prijs hebben gesteld om mij hier voor in te lichten dat hij later zou komen.

Meerdink-Scheggetman

Reactie Kemkens Ventilatie:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service, mevrouw Meerdink-Scheggetman. Wij willen u hartelijk bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe CV-ketel.