Wim Swinkels

Snelle service bij storing, regelmatig gepland onderhoud via onderhoudscontract

M.S.J.M. Heitkamp

Monteurs zijn vakkundig en verrichten hun werk goed;
afwikkeling van storing door telefonistes slecht

J.Centen

Reactie Kemkens Ventilatie:

Bedankt voor het invullen van de review. Uw reactie stellen weer zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Geas. Wij wensen u veel wooncomfort van de nieuwe ketel.

Berndsen

Komen afspraken na vwb onderhoud. Dit was de eerste keer ivm een storing. Deze, zoals het er nu uitziet, goed opgelost.

C. Arends

Zorgen voor meer uitleg en hulp na de installatie. Bij bv de app voor de zonnepanelen en de btw teruggave

A v H

Reactie Kemkens Ventilatie:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.

M. Wezenaar

Luisteren naar de klant en afspraken intern ook duidelijk doorcommuniceren

Reactie Kemkens Ventilatie:

Goedemiddag, Allereerst hartelijk dank voor uw review. Ik vind het spijtig te lezen dat u niet geheel tevreden bent over onze service, dit nemen wij serieus en ik heb u daarom geprobeerd te bellen... Goedemiddag, Allereerst hartelijk dank voor uw review. Ik vind het spijtig te lezen dat u niet geheel tevreden bent over onze service, dit nemen wij serieus en ik heb u daarom geprobeerd te bellen en de voicemail ingesproken. Ik hoop dat ik snel iets van u mag horen. Wij zijn te bereiken op telnr. 088-5050330 of via klantenservice@kemkens.nl.
Kemkens bv.