20269 beoordelingen

20269 Reviews

Hulscher van den berge

Ga zo door

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Omdat ze vaak de zelfde monteur sturen . En dat is fijn dan krijg je togh een goed gevoel . Dat de zelfde monteur iedere keer langs komt

Wat viel u in positieve zin op?

dat de monteur die langs kwam . Alles super vertelde wat hij allemaal deed . En dat deze man die vaak zeeuwsvlaanderen doet . Super vriendelijk is en een goede service leverd

Lamers

Ga zo door

goede service, net onderhoud

alles rond de service

m de jong

contact is duidelijk en wordt netjes te woord gestaan, daarna wordt er snel een afspraak geregeld en wordt alles goed afgehandeld

Wat viel u in positieve zin op?

medewerkers werken goed en snel

Stefan Janssen

Eerste indruk goed

Aardige monteur

Graaff de

Op dit moment geen

Wat viel u in positieve zin op?

op een vraag over de thermostaat nam de monteur direct initiatief.

van Schendel

Wanneer mensen klachten hebben , hier beter op inspelen.

Dennis

Niks

Ik heb niks

Monique Rakhorst

We hebben nog geen jaar een contract en werkelijk alles loopt mis en overal moet minimaal 3 keer achteraan gebeld worden. We hadden onlangs storing en er werd ons een dure printplaat verkocht die de... We hebben nog geen jaar een contract en werkelijk alles loopt mis en overal moet minimaal 3 keer achteraan gebeld worden. We hadden onlangs storing en er werd ons een dure printplaat verkocht die de storing zou verhelpen. Dat was niet het geval en het bleek een veel goedkopere sensor te zijn. De monteur zou overleggen met zijn leidinggevende en ons terugbellen over de kosten van de printplaat, maar dat is uiteraard niet gebeurd

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Geachte mevrouw Rakhorst,

Bedankt voor uw feedback.
Zoals ik begrepen heb word uw een juist factuur toegestuurd, en word het probleem opgelost.

Kemkens BV.