Artz

Zou het zo niet weten

Wat viel u in positieve zin op?

Sympathieke monteur die goede uitleg en informatie gaf!!

P. Herremans- van Dinther

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

2 weken geleden contact gehad, omdat verwarming uitgevallen was en keurig door een dame geholpen om het het zelf op te lossen.

Wat viel u in positieve zin op?

de berichtinggeving wanneer onderhoud zou zijn.

Autob v ooijen

Nvt

Goede service

Goede uitleg

Hans J

Zie mijn commentaar

Ik heb me aangemeld voor een onderhoudscontract en aangegeven, dat ik een hete lucht verwarming heb en dat deze dateert van 1980.
1. Eerst werd de datum verschoven vanwege ziekte monteur. Kan gebeuren.
2. Toen de monteur, conform afspraak, zich meldde, zei hij als eerste:Ik heb net overleg gepleegd, maar de cv komt niet in aanmerking voor een onderhoudscontract, daar deze van 1980 is...
3. Op mijn vraag, wat hij wist van hete lucht, antwoordde hij: Eigenlijk niets...
Conclusie: Tijd verspilling voor beide partijen, lijkt mij. Inefficiënt tijdsgebruik, slechte planning en inadequaat personeel gestuurd. Ook geen alternatief geboden.
Eerder een organisatorisch, dan een vakkundig probleem...

Totaal niets!

Beste heer Jehee,

Vriendelijk bedankt voor uw review.

Wij begrijpen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. Dit is inderdaad een miscommunicatie intern, waarvan u de dupe bent geworden.
Bij binnenkomst aanvraag onderhoudscontract had u al geïnformeerd moeten worden dat deze luchtverwarming ivm met zijn leeftijd niet in contract wordt genomen. Dit is helaas niet gebeurd waardoor de aanvraag is goedgekeurd en is doorgezet naar afdeling Planning.
Uiteraard nemen we dit mee ter verbetering van onze service!

Onze welgemeende excuses hiervoor!

José Flemminks - Engelaar

Misschien bijtijds aan klant mededelen wanneer een nieuwe ketel de voorkeur gaat krijgen boven te verwachte reparaties. Dan kan de klant bijtijds meedenken en zich oriënteren.

Ik houd er niet van ongevraagd reclame voor een bedrijf te maken.

Wat viel u in positieve zin op?

Ongevraagd toegelicht gekregen wat de staat van de verwarmingsketel is. Daardoor weten wij hoe lang hij waarschijnlijk nog mee gaat.

R Wolters

De boel netter achterlaten

Niet zo tevreden over de laatste servicebeurt: de vloer was echt vies achtergelaten. En de geleende emmer had de monteur ook wel leeg en schoon mogen maken.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur kwam binnen de opgegeven tijdspanne

Geachte heer, mevrouw Wolters,

Vriendelijk bedankt voor uw review.

Natuurlijk zorgen wij dat de werkplek weer netjes wordt achtergelaten, onze excuses als dit niet naar verwachting is verlopen. We zullen dit dan ook terugkoppelen naar desbetreffende monteur ter verbetering van onze service.

anonymous

Wat viel u in positieve zin op?

De uitleg van de monteur

dullaart

Om zeker als de ketel wat ouder wordt vaker dan 1 maal in 2 jaar te controleren

vind het onderhoudscontract vrij duur

vriendelijk

Goedemorgen mevrouw Dullaart,

Vriendelijk dank voor uw review.

U geeft aan dat het fijn zou zijn, wanneer de ketel wat ouder wordt, vaker langs te komen voor controle.

Uiteraard is dit mogelijk. U kunt uw contract aanpassen naar 1x per jaar onderhoud voor een meerprijs van €3,05 per maand. U heeft momenteel een comfort plus contract, mocht u dit te duur vinden dan is er altijd nog de mogelijkheid om over te stappen naar een wat voordeliger onderhoudscontract.
Via deze link vind u de opties: www.kemkens.nl/onderhoud/cv-ketel/

van de logt

Als er ondertekend kan worden , dan kan er gelijk uitleg gegeven worden enz. Bekwaamheid is niet te beoordelen, want hij is binnen , werkt even en is dan weg. Mededeling alles is goed. That's it.

Kan er niet echt over oordelen. Om de twee jaar monteur met ieder hun eigen "stijl" waar je niet over kunt oordelen

Wat viel u in positieve zin op?

snel klaar, afspraak op tijd, beleefd

Oomen

betrouwbaar en netjes.