anonymous

Zo doorgaan

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Altijd volgens afspraak en netjes

Gewoon tevreden

Corrie

Fijne werknemer goed geholpen

Gewoon goed

anonymous

Ik heb twee jaar geleden en 4 jaar geleden geprobeerd zelf telefonisch een afspraak te plannen voor tweejaarlijks onderhoud volgens contract, nog voordat ik er door Kemkens aan herinnerd werd. Dat...

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer bekwame monteur, duidelijke communicatie en uitleg.

J. van den Broek

Laat cliënt weten dat de eerdere afspraak iets uitloopt. Monteur verontschuldigde zich niet.
Afspraak 10 - 12 uur Aankomst 12.15 Dit kan beter!

Goeie ervaringen

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur deed in alle rust zijn werk. Geen prater ( hoeft ook niet )

Job

Ik heb een andere reden die doorslaggevend was. Ik heb het huis zo gekocht met de ketel al aanwezig, contract overgenomen. Wel zo makkelijk

Aardige monteur!

J.Stroeken

Veel succes, ga zo door

Ik wil alleen desgevraagd iets aan derde al dan niet aanbevelen

Wat viel u in positieve zin op?

professionaliteit in communicatie en advies

van der enden

Geleverd en gemonteerd in overleg wanneer uitkomt