P. Schmitz

Doorgaan zo

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

je weet waar je aan toe bent, zorgeloos en snelle hulp bij problemen.

voldeed aan de verwachtingen

anonymous

Nvt

Telefonisch goed bereikbaar, aardige medewerkers, nette monteurs

Wat viel u in positieve zin op?

Netheid van de monteur aan huis.

pietje

Ga niet als monteur in discussie met de klant. als vorige monteur iets bij klant heeft gedaan ,dat de volgende monteur stellig beweert dat ,dat niet kan en opmerking klant in twijfel brengt.

ik wil 0 invullen gaat niet

niets

Beste heer Prinsen,

Bedankt voor uw feedback.

Ik heb begrepen dat u ondertussen met mijn collega hebt gesproken. We vinden het fijn dat u dit doorgeeft, en zullen dit communiceren met de desbetreffende personen.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

rgm van ommeren

Vriendelijke kundige monteur

Goed en snel

anonymous

Goede communicatie via de mail. Nette uitvoering van de onderhoudwerkzaamheden. Geen zicht op de kwaliteit van het onderhoud?

Geen idee.

Ger van Poppel

deskundigen

vakman

M. Biermans

Afspraak voor onderhoud was pas na 4 uren verstrijken tijd afspraak afgezegd. Dit koste mij 1/2 dag vrij voor niets waar ik absoluut niet blij mee was!! Zeer slecht, vervolg afspraak ging wel goed....

Monteur zeer kundig

Reactie Kemkens Service & Onderhoud:

Bedankt voor uw review! Ik begrijp dat wij uw afspraak hebben moeten verzetten. Dit is inderdaad erg vervelend! Onze excuses hiervoor. Bij uitval van monteurs proberen wij eerst tot andere oplossingen te komen zodat de afspraken van die dag door kunnen gaan. Soms is het niet mogelijk en moeten enkele afspraken verzet worden. Wij proberen dit uiteraard tot een minimum te beperken.
Goed om te lezen dat het bezoek van onze monteur naar tevredenheid verlopen is.

Kemkens

Netten

Goede planner aannemen. Monteur belde of hij eerst nog een dubbele afspraak in Liempde kon afwerken, omdat hij dan niet op en neer moest rijden. Helaas had ik ook al een afspraak staan.

Deskundige monteur

Wat viel u in positieve zin op?

Uitleg van monteur was duidelijk en vriendelijk.

M. Brekelmans

Geen.
Oh ja. vertrouwen op de kwaliteit. Dit soort enquetes volstrekt onnodig.

Contract snel en efficient geregeld.
Installatie en onderhoud keurig.

Gewoon prima.

Reactie Kemkens Service & Onderhoud:

Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat alles naar tevredenheid verlopen is!

Kemkens