J.Monteny

Nog niet

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Pas een keer geweest geen compleet beeld

Correcte manier van handelen

anonymous

Ik heb een paar maal gebeld voordat ik werd doorverbonden, misschien zou dat wat sneller kunnen?

De monteur was vriendelijk efficiënt en werkte netjes

vriendelijk, efficiënt en netjes

Reactie Kemkens Service & Onderhoud:

Bedankt voor uw review! U heeft anoniem gereageerd, ik kan daarom uw specifieke situatie niet nakijken. Dat u meerdere keren bent doorverbonden is inderdaad niet prettig. Wij zijn daar alert op!

N

N

Reactie Kemkens Service & Onderhoud:

Bedankt voor uw review! U beoordeelt "uitleg over het onderhoud" met een onvoldoende. Ik ga ervan uit dat u geen uitleg gehad heeft. Omdat de monteur dit wel hoort te doen, zal ik dit terugkoppelen. Bedankt voor uw feedback!

P.Fallinger

Afspraak maken verbeteren

Monteur is prima maar een afspraak maken erg moeilijk

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur werkt netjes met goede uitleg

Reactie Kemkens Service & Onderhoud:

Bedankt voor uw review. U geeft aan dat het lastig was een afspraak met ons te maken. Ik heb dit voor u nagekeken en zag inderdaad dat uw afspraak 2x verzet is. Dit is erg vervelend. Onze excuses hiervoor. Dit is niet zoals het hoort. Wij blijven hier alert op!

van Arnhem

Vakkennis van de monteur

anonymous

Geef de klant een flowchart hoe proberen zelf op te lossen. Had bij gewerkt

Al 25 jaar altijd snel/goede service gegeven. Ook al heeft niet alles met de ketel te maken

Wat viel u in positieve zin op?

Had storing in thermostaat. Dat is meer IT related dan montagewerk

O. van de Loo

Ga zo door

Snelle hulp en aardige wernemers

Wat viel u in positieve zin op?

goede uitleg en snelle hulp

R van meer

Kennis van zaken, komt afspraken na

Vriendelijk en correct

anonymous

Door een maandelijkse betaling ben je gedekt voor een plotselinge storing

Wat viel u in positieve zin op?

Routine van monteur, beantwoording van mijn vragen, openheid over de gemaakte foto’s ivm servicecontrole vanuit Kemkens, snlle mailing van factuur

Han

Prima en correcte service