PdG

Een sms sturen als de monteur er bijna is . 15 tot 30 minuten voor aanvang.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

afspraken plannen voor service-onderhoud gaat makkelijk en onderhoud verloopt zonder problemen

Professionaliteit van monteur

Wim Verbaarschot

Het gemak waarmee de technische zaken werden uitgelegd.

A. Jansen

Geen vooral zo doorgaan

Erg fijn om te weten dat middels het regelmatig onderhoud van je cv ketel deze langer mee zal gaan.

Vriendelijkheid van de monteur

R. Jaganatharaja

Poor customer service when I called for the emergency, after office hours. The lady was very unprofessional, unwilling to help and very annoying.

Wat viel u in positieve zin op?

Good knowledge on repairs.

Reactie Kemkens Service & Onderhoud:

Thank you for your review.
We apologize for the way you have been helped!
It is good to read that you are satisfied with the work of the engineer.

Best regards,

Kosterman

Doorgaan

Niet iedereen heeft de zelfde warmtebron dus het is hun keuze

Wat viel u in positieve zin op?

Bepaalde onderdelen kan niet in vullen ,ik weet niet hoe de installatie werkt

Lieke hooft

Ik heb vanaf 11 uur zitten wachten iets voor 1 uur werd ik gebeld dat de monteur later kwam . Dat was niet prettig. Ik moest weer naar mijn werk.

Ik vond het nog niet echt bijzonder rr

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er gebeld werd door een vriendelijke dame, om te zeggen dat de monteur later kwam

Reactie Kemkens Service & Onderhoud:

Bedankt voor uw review. Het is inderdaad niet prettig als een afspraak in tijd wat uitgesteld wordt en dat u dat pas kort van te voren hoort.
Ik moet u er wel op wijzen dat u een afspraak had tussen 11.00 uur en 13.00 uur. Dit betekent dat de monteur ergens in dit tijdsvak bij u aankomt. Dit betekent niet dat dan de reparatie of het onderhoud in dit tijdsvak klaar moet zijn. Ik zie dat de monteur uiteindelijk om 13.15 uur bij u is aangekomen. Fijn om te zien dat u tevreden bent met de bekwaamheid van onze monteur.

Christian Kattevilder

We maken een afspraak, deze word doodleuk verzet. Terwijl ik vrij heb gepakt. En dan 1 dag later te horen krijgen van een niet zo vriendelijk monteur dat we het water moeten laten liggen. Ik heb 1,5...

Wat viel u in positieve zin op?

Op dit moment niet veel.

Reactie Kemkens Service & Onderhoud:

Goedemiddag, Ik heb u inmidels telefonisch gesproken. Ik ga uw feedback terugkoppelen aan de planning. Bedankt hiervoor.

veffer

Afspraken lopen soms uit, idee om even op te bellen als niet op tijd kan komen

goede dienstverlening, ardige benadering

Wat viel u in positieve zin op?

geduld om iets uit te leggen

Reactie Kemkens Service & Onderhoud:

Bedankt voor uw review! Op de eerste plaats onze excuses voor het niet nakomen van de afspraak. Wij hadden u inderdaad moeten bellen om aan te geven dat de monteur wat later zou komen. Ik ga dit terugkoppelen naar de planning. Wij blijven hier alert op!

J. Van de Vorst

Nvt

Service goed als ook het onderhoud.

De vriendelijkheid vd monteur

R. Moize de Chatleux

x

keurig op tijd, monteur werkt vlot en netjes, legt uit hoe situatie ketel is en geeft duidelijk antwoord op eventuele vragen.

netheid