Voortaan echt na jaar terug voor onderhoudsbeurt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Is toch te duur geworden met ongeveer 12 euro per maand

Prettige medewerker

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review! U geeft aan dat u ons abonnementstarief te hoog vindt. Omdat u anoniem heeft gereageerd kan ik u jammer genoeg niet persoonlijk te woord staan. Waarschijnlijk heeft u... Bedankt voor uw review! U geeft aan dat u ons abonnementstarief te hoog vindt. Omdat u anoniem heeft gereageerd kan ik u jammer genoeg niet persoonlijk te woord staan. Waarschijnlijk heeft u destijds voor een abonnement gekozen omdat u de zekerheid wilde hebben dat wij bij storing van de cv-ketel binnen 24-uur naar u toe komen waarbij u dan geen voorrij- en arbeidskosten heeft. Deze service bepaald het tarief. Mocht u meer informatie willen over onze abonnementen dan verwijs ik u naar onze website of naar onze klantenservice telefoon 088-5050330. Met vriendelijke groet, Kemkens

Onderhoudsbeurten tijdig nakomen.

Planning zoiu beter kunnen, want ik moest nu zelf bellen dat het tijd werd voor een onderhoudsbeurt.

niets

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie, wij hebben de gegevens nagekeken en daaruit is gebleken dat u cv ketel binnen de juiste periode is onderhouden. Onze excuses als u zelf heeft moeten bellen voor een... Hartelijk dank voor uw reactie, wij hebben de gegevens nagekeken en daaruit is gebleken dat u cv ketel binnen de juiste periode is onderhouden. Onze excuses als u zelf heeft moeten bellen voor een afspraak, dit is uiteraard niet de bedoeling. Met vriendelijke groet, kemkens BV.

Walter Janssen

Deskundig, goed geregeld, zekerheid

Vakkenenis van de monteur

Wat meer info geven ter plekke over wat er gedaan is. Maar verder was alles prima hoor.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteer op tijd aanwezig, vlot gewerkt, goede communicatie over de onderhoudsbeurt.