Ga zo door

Wat viel u in positieve zin op?

monteur was zeer kundig , stelde ook nog het waterdebiet bij.

Henny Gebbink

Blijf zo door gaan

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

goede deskundige communicatie met monteur

deskundigheid vriendelijk

laatste twee keer zijn er fouten gemaakt, na vertrek van de monteur deed de verwarming het niet, het bleek dat de gaskraan nog dicht zat, werd gelukkig wel snel opgelost.

Het is voor ons de eerste keer, maar de monteur was op tijd en netjes.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur was vriendelijk.

Bob

Beter ingelichte telefoniste

Ze zijn echt wel willend aan de telefoon.

Goede monteur

Reactie Kemkens Service & Onderhoud:

Bedankt voor uw review! Goed om u telefonisch gesproken te hebben. Wij leren graag van uw Tip, deze zal in een volgend werkoverleg intern en anoniem besproken worden.

Bernard de Vries

Altijd positieve indrukken gehad.

Klantvriendelijkheid en goed onderhoud

Hans van Dijk

Laat het onderhoud op tijd uitvoeren, en bij elke onderhoudsbeurt de warmte wisselaar schoonmaken, dan blijft de ketel zijn
het maximale bieden.

eergisteren is een monteur langs geweest om onze huurketel te controleren op werking, uitstoot CO2 schoonmaken van de warmtewisselaar, welke potdicht zat met kalkaanslag.
De laatste 2 voorgaande bezoeken van een monteur van jullie is de ketel NIET open gemaakt om hem van binnen schoon te maken.
Ik heb nu eerder warm water in de badkamer e.d,.!!

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur eergisteren, die uit Joegoslavië komt oorspronkelijk, is een zeer vriendelijke en behulpzame man met een grote kennis van zaken; en werkt netjes, laat gaan rommel achter. Vertelde mij alles wat hij aan het doen was, en ergerde zich over war hij aantrof binnen in de ketel. Hij zei alsmaar : wat een puinhoop hier binnen in de warmtewisselaar. Voor hij wegging, keek hij of alles naar behoren werkte. En dat deed het ook.

Reactie Kemkens Service & Onderhoud:

Bedankt voor uw review! Het betreurt ons dat de twee eerder uitgevoerde onderhoudsbeurten niet juist uitgevoerd zijn.
Fijn om te lezen dat het onderhoud dat onlangs is uitgevoerd wel naar tevredenheid is!

met vriendelijke groet,

GJ vDoorn

De monteur kwam op de dag van de afspraak niet vanwege ziekte. Wij hoorden van meer mensen dat dit vaak als reden wordt opgegeven. Je kunt beter eerlijk zeggen wat er is.

Nvt

Reactie Kemkens Service & Onderhoud:

Bedankt voor uw review! Prettig om u telefonisch gesproken te hebben.