Kemkens Service

Kemkens Service Ook benieuwd naar feedback over de webshop Kemkens Service? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company5056
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Kemkens Service met 8.6/10. Gebaseerd op 5056 ervaringen.
Informatievoorziening omtrent de afspraak ? (brief, sms, mail, telefoon)
Zeer goed (9/10)
Was de monteur aanwezig op de afgesproken data en tijdstip?
Tevredenheid servicebezoek
Administratie afhandeling

Zeer goed (9/10)

De onderhoudsmonteur Robben komt vertrouwenswaard en professioneel over.

De onderhoudsmonteur Robben komt vertrouwenswaard en professioneel over. (wat in een ver verleden wel eens anders was)

Score voor Kemkens Service:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb de indruk dat er sedert onder de paraplu van kemkens gewerkt wordt het er ook professioneler aan toe gaat.

Roos
Roos
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vriendelijk en prima service, zowel telefonisch als de monteur zelf.

Zeer goed (9/10)

Onderhoudsservice door zeer keurige monteur.
Naast de service een aanvullende installatie van een klem met uitleg en en reden waarom deze geplaatst moet worden( ivm veiligheid(koolmonoxidegevaar).
Daarnaast de mogelijkheid de kosten hiervoor direct te pinnen of middels automatische incasso te betalen.

Geen bijzonderheden.

Score voor Kemkens Service:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed tot uitstekend.

Berichtgeving voor afspraak.
Binnen afgesproken tijd was de service monteur aanwezig

Nee geen.

Positief ervaren.

Niets opzienbarends

Bij ons zowel wasmachine als droger aan kant geschoven. Niets gezegd en ook niet terug gezet. Dat was nogal lomp.

Zie verder.

jj lodders
jj lodders

netjes geregeld goede service precies op tijd

nee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer correct goede informatie.

NOUD & JOSÉ van OOSTERHOUT
NOUD & JOSÉ van OOSTERHOUT

Het product was al in ons bezit .

Nee , onze eerste kennismaking met dit bedrijf is heel positief.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een hele goede ervaring , monteur was exact op tijd , vriendelijk en aardig.

Uitstekend (10/10)

goede uitleg en correcte mensen.

Prima.

Uitstekend (10/10)

Hij kwam op tijd zoals afgesproken de geiser ophalen.

De regel bij st trudo woningbouw is dat hun monteurs(van Den hoff) de geiser bij kemkens afleveren. Hrt had een ritje gescheeld en een paar telefoontjes als het beter op elkaar wassen afgestemd. Maar dat is een klein detail. Ik ben tevreden.

Prima.

Yfke Laanstra
Zeer slecht (2/10)
Yfke Laanstra

de monteur die de laatste beide keren is geweest begreep in ieder geval wat het begrip 'service' inhoudt: een uiterst vriendelijke man die ook aangaf dat hij de laatste keer met name zijn gezicht liet zien omdat hij zich realiseerde hoe onze Kemkens ervaring tot nu toe was en dat hij niet weg kon blijven. Hij wist namelijk al bijna 100% zeker dat hij het probleem niet kon verhelpen maar koos er toch voor om langs te komen.

Alles, ook aan de telefoon werd ik van afdeling naar afdeling doorverbonden en iedereen ging naar mekaar wijzen. Hier heb ik als klant totaal niets aan; ik wil een oplossing. En dat terwijl vanaf zaterdag al was aangegeven dat dit hoge spoed had gezien onze vakantieplannen.

Score voor Kemkens Service:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Tijdens de aansluiting van de ketel werd er schade gemaakt aan de loodlap, deze is diezelfde dag nog verholpen maar zoals het nu lijkt niet volledig. op het moment dat de installatiemonteurs wegreden moest ik ze gelijk weer terugbellen aangezien er al lekkage was. de dagen erna ontstonden er lekkageplekken in het plafond eronder en hebben we weer moeten bellen en is er een monteur langsgeweest om weer iets aan te draaien wat niet goed vastgedraaid was..
inmiddels zijn we een paar weken verder en constateerde ik afgelopen zaterdagochtend dat tijdens een hoosbui het water bij de ketel naar binnen liep. ik heb weer de servicedesk moeten bellen en het bleek dat er in dergelijke gevallen in het weekend niemand kon helpen aangezien er voor de montageploeg/installatiemonteurs geen weekend-/storingsdienst is. gelukkig kwam er wel een monteur van jullie langs om toch te beoordelen of het niet wederom een niet goed aangedraaide aansluiting was. het was inderdaad lekkage vanaf het dak, vermoedelijk de loodstrip. .
er kon echter niemand langs gestuurd worden want alle monteurs waren ketels aan het plaatsen en degene met een spoeddienst had zich die ochtend ziek gemeld. ik vind dit een uiterst kwalijke zaak. wij gaan vanmiddag op vakantie en ik heb me afgelopen zaterdag al gemeld. godzijdank is er geen non-stop regen maar het komt erop neer dat we met de gebakken peren zitten en hier geen oplossing voor wordt geboden..
ik ben uiterst ontevreden over deze gang van zaken. het plaatsen van de ketel en de service tot nu toe is ver beneden de maat en ik verwacht een passende reactie hierop..
in afwachting van uw reactie.

Bedrijfsinformatie

Is uw CV-ketel aan vervanging toe? Als u een CV-ketel huurt bij Kemkens hoeft u geen grote investering in één keer te doen. Daarnaast bent u verzekerd van periodiek onderhoud aan uw CV-ketel en profiteert u van snelle hulp bij storingen. U huurt al een CV-ketel vanaf 24 euro per maand!
Adres
Merwedestraat 58