20686 beoordelingen

20686 Reviews

Alfred lammers

Nvt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Gewoon goed en snel!

Alles OK

M.G.Vos

perfecte service

de totale dienstverlening

Nvt

Open en transparantie mbt contract.

Ondanks dat ik een service contract heb bij Kemkens begreep ik gisteren van de monteur dat deze onderhoudsbeurt mij geld gaat kosten. Ik snap niet waarom en ook niet waarom dat dan niet bij mij... Ondanks dat ik een service contract heb bij Kemkens begreep ik gisteren van de monteur dat deze onderhoudsbeurt mij geld gaat kosten. Ik snap niet waarom en ook niet waarom dat dan niet bij mij bekend is. Als ik bij moet betalen, waarom betaal ik dan voor het onderhoud maandelijks?

Wat viel u in positieve zin op?

Ik kan de kunde van de monteur niet beoordelen. DAt is een kwestie van vertrouwen

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dank u wel dat u mij te woord heeft gestaan en daarmee de onduidelijkheden zijn opgelost.
Ik wens u nog een fijne dag !
Groet, Kalinka Faber
Kemkens

Puyn

Ze zijn accuraat en betrouwbaar

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur was duidelijk in uitleg, vriendelijk en had een goede houding

W. Spies

Vriendelijke monteur en verstand van zaken.

Wat viel u in positieve zin op?

Slang zat nog aan toevoer water en dat mocht niet.

Pouderoijen

Ga zo door.

Wat viel u in positieve zin op?

Kapotte onderdelen konden meteen vervangen worden.